DPO napodruhé soutěží přestavbu zastávky Karolina, původní zhotovitel nepřevzal stavbu

Ostravská tramvajová zastávka Karolina projde estetizací. Zdroj: jiri vitek architectsOstravská tramvajová zastávka Karolina projde estetizací. Zdroj: jiri vitek architects

Nejvýraznější změnou bude nové zastřešení nástupišť.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
martin.cuberek

Přechody pro chodce by nebyly třeba, kdyby se zakázal vjezd aut kolem zastávek. Autem se to dá pohodlně objekt kolem Trojhalí. Ostrava pořád preferuje auta na 1. místě.

Pavel Vavříček

Přesně. Nebo kdyby se prodloužil čas zelené. Jinak je v plánu, že cesta u Hotelu Palace se zaslepí a ten, kdo bude chtít autem z Frýdlantských mostů směr Frýdecká, hrad či Zárubek, tak bude muset právě kolem Trojhalí. Potom se bude moct Výstaviště a nebo na nádražní

1769

A ja marne doufal, ze to nekdo zodpovedny stopnul, vypsal architektonickou soutez, nebo alespon nechal udelat funkcni reseni. Aby to bylo na urovni.
Toto bude hyzdit centrum nekolik desitek let. 🙄
#hlavnebarevneledky

Pepik

Hlavně to chce tam mít 4 koleje, v současném chaosu se přestupuje blbě

Ondra

A není to málo, Pepiku Pepikoviči? Nedáme tam ještě pátou odstavnou? 🙂

Pepik

Kdybyste to místo znal, tak nemáte takové blbé komentáře, stejně jako mínusaři

Ondra

Právě protože to místo znám tak vím, že ty „4 koleje“ tam jaksi nenacpete… 🙂

Pepik

Uplně na pohodu místo silnice, ta tam být nemusí 🙂 a kdybyste to tam znal, tak víte jak chaotický a poddimenzovaný uzel to je…

Ondra

Jen protože na to mám jiný názor než Vy tak to tam neznám? 😀

V tom, že je tam nátřesk se shodneme ale kdyby bylo tak jednoduché tam „prásknout 4 koleje“ tak už k tomu asi dávno došlo, nemyslíte? 🙂

Mynic

Frýdlantské mosty vám na prestup nestačí?

Karl vB.

„Mrzí nás, že se věc kolem zastávky Karolina komplikuje,“ uvedla před vypsáním druhého tendru mluvčí DPO Tereza Šnoblová. Paní tisková umně okecala, že DPO si od projektanta převzal nefunkční dokumentaci k rekonstrukci zastávek a teprve až po reklamaci ze strany zhotovitele stavební zakázky, jí nechal zrevidovat a doplnit. Její tvůrce, PROJEKTSTUDIO EUCZ, protože měl máslo na hlavě, tak to na základě Dohody o narovnání, udělal grátis a za dalších 1,28 mil. Kč vypracoval dílenskou dokumentaci. Pokud se zhotovitel, sdružení Hroší stavby Morava a Chládek a Tintěra, Pardubice, i přesto rozhodl raději od zakázky odstoupit a zaplatit smluvní pokutu půl milionu… Číst vice »

Dan

Co si budem, jedná se o stejný tunel, jako Generální obměna HW plánovaná v rámci všech krajských organizací. Ale někdo si minimálně postaví hezkou vilu

Petr

Mi to připadá, že udělal gratis, protože to několikanásobně zhodnotil v dílenské dokumentaci.Podobnost čistě náhodná, ale o tom ten byznys je a tak funguje.A když to má politické krytí no problém.A špatně tam něco bylo, Chládek a Tintěra není garážnícká firma.Každopádně takové naše černé díry přednádražní prostor v Přívoze a zastávka Karolína, politicky exhibicionistické lokality pro plusové body, takový politický pomník.

Karl vB.

Napadlo mně to samé, ale dokázat to nelze, tak jsem ta dvě fakta alespoň dal pěkně vedle sebe.
Spíš by mně zajímalo, jestli motivem stavitelského sdružení k tomu, že tam jen tak nechalo půl milionu, byla skutečnost, že vzhledem k ročnímu skluzu této ostravské „čurdy“ došlo ke kolizi s dalšími naplánovanými a zasmluvněnými akcemi a obě firmy potřebovaly mít své kapacity už úplně někde úplně jinde, nebo jestli je za tím něco jiného, co prozatím ještě nevyplavalo.