Dozvuky loňské tragédie na přejezdu v Dolní Lutyni. Policie obvinila dva lidi a firmu
Likvidace nehody na přejezdu u Dolní Lutyně. Foto: Správa železnic

Ke sdělení obvinění došlo více než rok od mimořádné události.
Ke sdělení obvinění došlo více než rok od mimořádné události.
„Museli vyslechnout poškozené“ – to je jako kdo?
Doufám že u Spržele i ČD bylo řešeno, jestli náhodou nejsou viníci (blbej přejezd, op,…) a vyloučeno.
Cestující z toho vlaku – co jako mají říct důležitého, co vyšetřovatel neví? „Čuměl jsem ce vlaku do mobilu a najednou bum?“
Od začátku bylo jasné,kdo za to může.
A přes přejezd stále pomalá jízda 50 km/h, každý den se vyhodí do koše stohy papíru za vytisknuté rozkazy a promarní se tam obrovské množství energie na opětovným rozjezdech vlaků, hlavně do stoupání…
To jsou ty papíry, co ušetří Ryanair 🙂
SŽ musí zahřát nové laserové tiskárny.
Zrušení 50 je v rukou DÚ. SŽ již požádala, jelikož bylo provedeno silniční dopravní značení
Tak to jsem klidný, to budeme jezdit 50 ještě aspoň další rok.
Takže druhá Studénka – řetězec nedbalostí, které jsou každá sama o sobě trestně prakticky nepostihnutelné.
ale vubec ne. podmínky pro přepravu nadměrnách nákladů obshují zcela jasné body způsoby přepravy a ty byly porušeny. jediný co mě trochu nedává smysl je obvinění řidiče, který byl na cestu vyslán zaměstnavatelem. ale neznám všechny paragrafy
Odpovědnost nese primárně vždy řidič, nikoliv zaměstnavatel.
Mínusáři by si měli nejprve zjistit fakta. To, že řidič někam vjede, je JEHO rozhodnutí a jeho odpovědnost.
U různých speciálních přeprav, včetně nadměrných nákladů, řidič spoléhá na lidi okolo. U opravdu složitých přeprav (což nebyl tento případ) bude předpokládám šéf akce v některém z doprovodných vozidel nebo venku a řidič je tam (když to trochu přeženu) jen od toho, aby točil volantem a poslouchal příkazy z vysílačky.
U tohoto druhu přepravy ne tak zcela. Pokud jim nevyšlo trvale povoleni a hází to na klasický jednorázový nadmer tak to může být úplně jinak. To, že policie někoho takto obviní neznamená automaticky jeho stoprocentní vinu Přesto to zivot strojvedoucímu nevrati a v rodině ho nenahradí. Spíš do budoucna standardizovat a zlogictit přejezdy aby k tomu vůbec dojít nemohlo
Což je ale strašně špatně. Odpovědnost má být vždy na zadavateli úkolu, ten koncový zaměstnanec bude vždy mít strach šéfa neposlechnout.
Vinen je především řidič, zde prý profesionální. Bohužel je to imbecil, který čtvrt hodiny šaškoval okolo zaseklé soupravy, aniž by ho napadlo vytočit třeba 112, a zachránit tak situaci, a především lidský život. Skoro se divím, že to nebyl polák…
Za toho Polaka si zaslouzite banana
Jsem duševní omezenec a už si nepřeji sem přispívat.
V tom případě stačí jednoduše nepřispívat, nemusíte to hlásit do komentářů… 🙂
Čtvrt hodiny se snažil se soupravou pohnout, dobře dělal. Ale nebyl tam sám, měl tam doprovodné vozidlo, ze kterého měl někdo volat 112.