Dostavba křižovatky Palackého v Pardubicích začne v září, zakázku získala Skanska
Rozšiřování I/37, Pardubice. Pramen: ŘSD
Křižovatka Palackého v Pardubicích, kde se rozpojují (spojují) dva důležité krajské tahy I/37 a I/36, se konečně dočká plnohodnotného tvaru.
Toto tvrzení není úplně správné: „Křižovatka dnes působí na severojižním tahu od Hradce Králové na Chrudim jako úzké hrdlo.“ Směr HK-Chrudim je průjezdný plynule. To samé nájezd od nádraží směrem na Chrudim či HK. Jediný problém je ve sjezdu od HK do centra a od Chrudimi do centra. Za to ale nemůže stávající dvoupruh, ale nevhodně upravený prostor před nádražím.
Přesně, úzké hrdlo je až sjezd přes malý kruhák k nádraží, tahle stavba je aktuálně v podstatě zbytečná.
Nemáte úplně pravdu. Vinou zašpuntovaného přednádraží se ve špičce tvoří kolony i na dvoupruhu od HK, neboť se na konci silnice zužuje do jednoho pruhu… Ale jinak souhlas, že trasa HK – Chrudim je méně problematická. A do centra nebudou kolony, až bude a) obchvat Trnová – Dubina a/nebo b) D35 k Vysokému Mýtu…
Až bude obchvat na Dubinu, tak potom se zastaví život u Globusu. https://www.youtube.com/watch?v=M5vR5NPFFK0
Do stávajícího špuntu se přivede další tranzitní doprava a už to nezachrání ani další nesmyslný kruháč.