Dopravním podnikům klesají tržby, spouští poprvé reklamu na využívání MHD
Hlavní vlna kampaně se odehraje v období od září do listopadu. Foto: SDP ČR
Tuzemské dopravní podniky sice hlásí nárůst cestujících v městské hromadné dopravě, z jízdného ale mají stále méně peněz. I proto
Reklama by měla být na nový výrobek, který ještě nikdo nezná. O MHD všichni vědí a pokud ji nepoužívají, mají k tomu zřejmě své důvody, třeba zkušenost z minula. Žádná reklama (zvláště tak bezobsažná jako v ukázce) na této věci nic nezmění, jsou to pouze vyhozené peníze.
Není pravda. Mamka měla na jaře problémy se zdraženým parkovným (Ústí nad Labem), v zimě pak se zasněženým autem (Krušnohoří). Tak jsem jí poradil, že v kraji nově funguje IDS, že se za jednu (nízkou) cenu dostane do práce autobusem, vlakem nebo kombinací. Zkusila týden jednorázové jízdenky, pak měsíční kupón. Teď jezdí už půl roku, spokojená, ušetří, auto bere jen na nákupy..