Dopravní podnik Ostrava dokončil modernizaci tramvajové trati v Pavlovově ulici
Ostrava, modernizace trati v Pavlovově ulic. Pramen: DPO
Po více než roce skončily i práce na Výškovické ulici, kde město zrekonstruovalo autobusové zastávky a vybudovalo bezbariérová tramvajová nástupiště.
Jedné věci nerozumím, proč je další na řadě zastávka Důl Jindřich, relativně nová, bezpečná a bezbariérová, když jsou ve městě stále desítky zastávek, z doby minulého režimu, nebezpečných a stále bezbariérových.
Čekal bych, že prioritu dostanou tyto, důl Jindřich může hravě ještě pár let sloužit beze změny.
Ještě by třeba bylo fajn dodat, že místo substrátu pod trávník navezli nějakou levnou srajdu. Tak sem zvědav, jak se s tim poperou.
100 tisíc obyvatel jihu? Trochu překlep, ne?
102.358 obyvatel k 1.1.2021
Ostrava jih má opravdu kolem 100 tisíc obyvatel co je na tom divného?
Doufám, že na novou trať nenasadí ty hrozné tramvaje s dřevěnými sedačkami. S tím by měl p. Morys něco udělat.
Morys jako správný korporátní manager umí dělat perfektní PR…..
Jen škoda, že PR lži v podání DPO (papírové jízdenky se ruší v rámci akce bezpapírová ostrava, aby se zavedly PAPÍROVÉ kartičky nebo bezdieselová ostrava, když během deseti minut na rušnější křižovatce potkáte dieselový autobus) už docela štvou. Mě tyhle proklamace ve spojení s vyhlídkovým vedením spojů, nedostatečnými intervaly a neřešenými přestupy vedly k tomu, že po cca 20 letech jsem přestal kupovat roční kupón, ikdyž jsem MHD moc nejezdil. Výsledek je ten, že třeba loni místo 3999 Kč ode mě inkasoval DPO asi jenom 200 Kč za jízdenky koupené platební kartou a plno lidí z mého okolí začíná jezdit… Číst vice »
Ještě vysvětlení k četnosti nabízených spojů – když v Olomouci, Brně, Praze, Plzni příjdu na zastávku a jede mi tramvaj do 5 minut tam kam potřebuju a v Ostravě čekám 20 minut, tak při stejné ceně jízdenky je Ostrava 4x dražší. Ne o 40% dražší, ale čtyřnásobně dražší! Nicméně dokážu uvěřit tomu, že podobné počty jsou nad rámec chápání odborníků na dopravu v MS kraji, kteří to vymysleli tak, že „nikdo jiný na světě by to nevymyslel líp“ a nehodí se to do powerpointové prezentace managementu. Proto tady hromadná doprava degraduje a IAD kolabuje, když oni už neví, jak lidi… Číst vice »
Koukám, že se o dopravním podniku v Ostravě hodně píše :).
Taky uz si zacinam spekulativne myslet, ze DPO nebo ODIS je sponzorem serveru. Chvala a PR prohlaseni plno, negativni informace, zdrazovani a preslapy jen veeelmi zridka az vubec.