obnoveny

Dopravní peklo na okraji Prahy končí. Od pondělí budou dálnice u Černého Mostu plně průjezdné

Oprava D10 na okraji Prahy. Foto: ŘSDOprava D10 na okraji Prahy. Foto: ŘSD

Během víkendu dojde k demontáži provizorního značení.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MiK

Zato hned kousek dál je zpomalení na 60 a zúžení kvůli stavbě. Čili kolona se stále koná.

Martin

Nic proti a viděl někdo D8 , která stojí každé ráno od 6h už v Kralupech

Topstar81

Opravdové dopravní peklo začne až s několikaletou opravou Kbelské a taky zároveň bouráním a stavěním mostu přes Českobrodskou. Proti tomu bylo tohle procházka růžovým sadem

Greyfin

Kbelská se bude opravovat v příštím roce 4 měsíce a průjezdná bude v režimu 1+1

leos

To stihli celkem rychle

Ondřej Šuch - Skanska

Díky za všechny kolegy!

M1M2

Kdypak si toto asi budeme moci říci na příjezdu po D5 a D0, kde je toto s výjimkou víkendů běžný stav ať je ráno nebo odpoledne a nikdo z toho nedělá žádného velblouda. Za deset let? ….

Martas

15 let nikdo nic nedělá s tím, že většina dálnic je v Praze propojena jen místní komunikací a vy se hroutíte z 10 let.

David

Na příjezdu po D5 žádná stavba neprobíhá, kolony jsou tam víceméně jen proto, že ŘSD se striktně drží norem a odmíta omezit přímý směr na D0 do jen do levného pruhu tak aby se sjezd z D5 na D0 nemusel složitě přiřazovat.

Flaky`

To je důsledek okružního vedení dálnic, který mnozní považují za nejlepší řešení. Praha má ale nedokončený hybrid. Aby okruh plnil svoji funkci, musí být dokončen celý a to včetně radiál.
Není možné, aby vozidla jedoucí z D7, D6 a D5 musely jezdit po jižní větvi na D8, D10 a D11.
D5-D11 plán:
sever – 38km
jih – 39km

MiK

To je důsledek špatného plánování. 4 pruhy se najednou mačkají do 2. Logické by bylo rozšířit D0 na 3 pruhy až za Ořech a na Plzeňské přidat odbočovací pruh až od Rudné. Ve druhém směru na D0 rovněž přidat pruh a na odbočení na D5 jakbysmet, k tomu 3 pruhy na nájezdu na D5 směrem na Rudnou, aby byl čas a prostor se srovnat. Takhle vznikají kolony na D5 skoro až k Loděnici a na druhé straně na D0 až k Vestci.

MiK

Tak dnes to bylo po celý den až za Jesenici. Centrum bylo zasekané, jak se tomu řidiči pokoušeli vyhnout.

David

To vypadá, že si pseudonovináři jako Půr a polovina konzervativních influencerů na X bude muset vymyslet nějaký jiný důvod za co kritizovat Piráty v Praze. Fotky z kolon na dálnicích na východě Prahy, které jsou ve správě ŘSD, a textem s tím jak za to může Hřib byly poslední dobou jedním z jejich hlavních témat.

Jan Tichavský

Za chvíli to nebudou moct svádět ani na Hřiba.

MaT

No pirát jako pirát (pro ně). 🙂

Twix

Taky jsem takový příspěvek dneska viděl, chudák CEO musí jezdit nelegálně přes staveniště a stráví hodinu a půl na cestě, zatímco jiné metropole jsou krásně průjezdné. A nezapomněl samozřejmě na Piráty s digitalizací stavebního řízení 🙂

Flaky`

Podobně velké město Mnichov má dnes 1,6 mil obyvatel a v metropolitní oblasti 6 mil obyvatel. Praha má 1,4 mil obyvatel a v metropoli necelých 2,3 mil obyvatel. Mnichov je dopravně funkční a provoz zde nekolabuje. Respektive, když někde nastane problém, provoz se přeleje na jinou stranu. Po celý den a to i ve špičkách ve městě nenastane kolaps dopravy. Praha má dopravní kolaps snad každý všední den mimo víkendy. Proč asi? Nedokončený vnější a vnitřní okruh, radiály, kapacitní silnice 2+2 omezuje na 1+1, křižovatky mají omezenou kapacitu, kde ze dvou průběžných je pouze jeden a druhý slouží buď pro… Číst vice »

PavelX

Pod tohle bych se podepsal. Už tak 10 let se jede furt to samé dokola. Silnice, kde není větší problém se zúží, domalují se permanentně prázdné cyklopruhy, popřípadě se z pruhu udělá bus pruh (v místech, kde nikdy kolona nestála), nebo odbočovací do nikam, nebo parkoviště, následně vzniknou kolony… A u nich přichází argumenty typu „no podívejte se, kolik je tady těch aut, to je hrozný“. Jeden příklad z poslední doby: Evropská.

Karel.kub

Ale stejně není opravený cca 200 m dlouhý úsek v okolí podepřeného mostu. Na krajnici ve směru na Liberec je velká díra. Chápu, že v těch místech nešlo zachovat provoz 2+2. Ale budou tam díry až do rozšiřování na 3+3?

Matyáš

Podle zadávačky už totiž mělo mít TSK dávno vyřešený most na ulici Bystrá. To se ale nestalo, takže část pod mostem nebyla součástí stavby. To podepření mostu je taky důvod, proč se během omezení muselo několikrát přejíždět mezi pásy – doprava by se tam prostě nevešla.