„Doprava se naprosto zhroutí“. Praha 8 odmítla zklidnění provozu v Troji světelnou závorou

Trojská ulice v Praze. Foto: TSKTrojská ulice v Praze. Foto: TSK

Hlavní přístupová komunikace k pražské zoo je dlouhodobě přetížená, což se podepisuje i na zpožďování linek MHD.

Odebírat
Upozornit na
guest
31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Řídící

Nezkolabuje doprava jen v Bohnicích. Zkolabuje v Kobylisích, zkolabuje Davídkova, Ďáblická, křižovatka u Kauflandu na Střížkově, ulice Na Stráží křižovatka u Bulovky, ulice Bulovka a samozřejmě Holešovičky. Nedostanou se autobusy z Bohnic, Kobylisy, Chaber, Ďáblic a samozřejmě všechny příměstské k metru. Skvělá práce naší milí zastupitelé.
Doufám, že se najde nějaký hezký způsob, jak to elitám z Troje vrátit. Jeden mě napadá. Oplotit, připojit k ZOO a ukazovat jako odstrašující příklad sobectví a bezohlednosti.

Daniel

Ve všech zemích kolem se staví infrastruktura – okruh Budapešti za 5 let hotov a tady se za 30 let postavila Blanka a pul okruhu. Polsko otevřelo stovky km dálnic. My tu máme mraky víc aut, ale nebuduje se téměř nic. Samé petice, blokování, odvolání a pak jedu ze Zličína do Vysočan jak z Brna do Prahy. Pro chytroliny – vím, metrem to je bez přestupu za 35 min 🙂

HonzaK

Kdyz vis, tak si holt nestezuj…

Luk

Zrovna teď se začal stavět další úsek okruhu a připravují se i ty poslední. Stejně tak se buduje i jinde. Takže není pravda, že se nebuduje téměř nic.

Jaaa

Soudruzi z Bohnic jaksi nepochopili, že doprava už zkolabovala a podle toho by se taky měli začít chovat. Ale prostě svaté osobní auto nade vše.

MP22

Co je to za primitivní urážku ti soudruzi? Když ty budeš chtít omezovat auta, klidně z nějakého racionálního důvodu a ostatní tě budou urážet do soudruhů, nebude se ti to líbit že? To že někdo vidí IAD jako primární dopravu je nešťastné, nemusíš ty lidi ale označovat takhle a diskvalifikovat se z diskuze se zastánci tohoto názoru. Btw, třeba já jezdím po městě primárně v MHD, na kole víc než autem, ale já bydlím a pracuji přímo na metru. Namísto toho abych si hrál na soudruha, tak mám pochopení pro to, že vždycky bude nějaké procento těch, kteří tím autem… Číst vice »

Air Traveller

zajimalo by me, jestli si nekdy ty a tobe podobni – agresivni radobyekoaktivisti – uvedomi, ze svym chovanim delaji eko- nazorovemu proudu medvedi sluzbu a jedine, co zpusobuji, je dalsi a dalsi odmitani vasich myslenek vetsinovou populaci.

myslenky casto vesmes dobre a ne zas tak uplne mimo, ale podavane tak, ze uz jen kvuli tomu agresivnimu vystupovani lidi si just reknou “a just na ne kaslu”.

zkus se nad tim zamyslet, az se zas nekdy budes v tomto duchu projevovat.

HonzaK

Ale v principu ma pravdu – doprava uz zkolabovala, jen na uzemi nekoho jineho…

Robert Pražák

V principu nechce pochopit širší rámec. Jestliže budete příliš dusit uživatele IAD, nakonec ovládnou magistrát Turkovi a Macinkovi Motoristi a ti zadusí celou, desítky let budovanou MHD. To je cíl?

Jan Beck

Vam prijde, ze IAD v Praze je nejak dusena? Vzdyt se to uplne utrhlo ze retezu a IAD dusi vsechny ostatni.

Pat

Řidiči jsou ublížení, že se malují cyklopruhy, a to jen proto, aby oni nemuseli dodržovat 1.5 metrů odstup od cyklistů. Co dodat.

Air Traveller

Ridicii jsou spis ublizeni proto, ze se maluji cyklopruhy, ktere uplne zbytecne zabiraji misto, aniz by v nich nekdo jezdil.

Nemuzu si pomoct, ale mnozstvi cyklistu, ktere vidim v cyklopruzich, se blizi nule. Aspon v tech, kolem kterych jezdim.

Kvuli peti cyklistum za hodinu se omezil provoz stovkam a tisicum ostatnich projizdejicich.

Uzasne.

PetrH

Cyklopruh žádné místo nezabírá. Cyklopruh není zeď, rozměrnější vozidlo tam může. Kdyby tam ten pruh nebyl, tak ten cyklista zpomalí provoz, protože budete muset dodržet odstup.

Air Traveller

spousta lidi ma v leccems pravdu. a jen diky tomu, ze ji nebyli schopni podat tak, aby tim nenaprdli pul populace, ta pravda zapadla.

Leinad

Tedy kvůli urážlivosti toho, kdo pravdu slyšet nechtěl. Politika a demokracie holt není o plánu a výsledku, ale o matketingu.

Petr

A co takhle soudruzi se Středočeského kraje? Ti kteří denně jedou autem do Prahy?! To je hlavní problém každodenních zácp- nikoliv pohyb obyvatel mezi čtvrtěmi.

Karel II

Ty jsi ale debil

MP22

Nová komunikace s tunelem tudy (https://en.mapy.cz/s/dedegepoza) by to luxusně vyřešila a byl by klid. Troja by si odpočinula, serpentina by mohla být jen pro MHD a něco málo by zmizelo i z Holešoviček a přetížené MÚK u Mostu barikádníků.

Jaaa

A za kolik že by to bylo? Kam by se kolony přesunuly?

Petr S.

Pokud by na tom zase měla parazirovat nějaká svoloč podobně jako např. na pražském DP, tak konečnou cenu si snad radši ani nepředstavovat.

MP22

Kdyby se pro IAD zavřela serpentina a zároveň by byla pořád uzavřena Trojská od té komunikace nahoru, tak by ta indukce zase tak dramatická nebyla… A rezidenti by měly klid. Pohoršilo by si pár domečků dole na Trojské. A kolik by to stálo? No já nevím, ale asi by to vysoké miliardy nemusely být.

PetrH

109 metrů výškový rozdíl na 877 metrech délky. Stoupání 12 %, ale pohoda 🙂
Snad by taková komunikace konečně snížila počet aut v Praze.

MP22

To je fakt. Úprava, podjetí Čimické, most přes Trojskou a zklesaní z mostu ke křižovatce po svahu. Šlo by to. Jo stálo by to hodně ale to stál ve své době i Letenský tunel a jak jsme za něj dneska rádi. A víceméně řešil ve své době kontextem dosti podobnou otázku.

https://en.mapy.cz/s/fadugakajo

Petr Šimral

Klesání 12 % dnes opravdu není možné projednat. Mám takovou silnici u baráku…

Obhájce

Pokud se podobně sníží propustnost komunikací na Praze 6, kde sní radní Hrubeš o světelné závoře, tak se jeho ODS kariéra výrazně přiblíží ke konci. Už aby to bylo. To stojí za to.

Eduard Tahoun

Lidé stojící v ranní špičce v kolonách ze Suchdola a Horoměřic většinou nejsou voliči na Praze 6.

Petr S.

Sražení té holky motorkářem je mj. taky vina článků ve stylu „berte na motorkáře všemožný ohledy, aby oni nemuseli brát ŽÁDNÝ ohledy“

va.ma1537

Ach jo. Množství aut v Praze není konstanta, ale proměná. Silnice navíc znamená růst asilnice míň v podobě uzavírky, zpoplatnění znamená méně. V Holešovičkách, a pod. to bude ucpané stejně.

lol

Silnice navíc znamená plynulejší dopravu! nebo si myslíš jako ekoiqvoš, že když postavíš víc sillnic lidi si koupí víc aut za milion? 😀 Staví se v centru a okolí víc a víc a každý byt má povinně parkovací místo a ty auta tam a odtud nějak dojet musej… MHD trochu pomůže ale není všeřešící a musí být dobře nastavená maximálně motivační ideálně zdarma zde jsou ještě mezery stejně ji město z větší části dotuje, najet na systém, že bude financována z reklamy které prodá napřímo a ušetří miliony za výrobu/distribuci jízdného které činí POHOU 1/5 nákladů tak ať je placeno… Číst vice »

Luk

Pražská MHD je už dneska prakticky zadarmo. Pokud bude úplně zadarmo, nezvýší to počet lidí, kteří ji budou používat místo auta (protože roční kupon má dnes skoro každý, i když jezdí většinou autem – v porovnání s náklady na auto je těch 3650 Kč ročně doslova pakatel).

Petr Šimral

A nyní se položme na otázku, proč to nefunguje…
Nebydlím v Praze, nemám tu super lacinou lítačku. Když jedu na Křižíkovku, tak holt ty dva lístky za jednu stanici metra přežiji (v přepočtu na km je letadlo v první třídě levnější)…
Když jedu třeba na MD ČR, tak jedu autem. Zaparkovat se tam bez problému dá a VHD tam nejezdí…