Dopady leteckého neštěstí v Jižní Koreji: Jeju Air zruší téměř dva tisíce letů, tamní ministr dopravy rezignuje
Boeing 737-800 společnosti Jeju Air. Foto: Aero Icarus / Wikimedia Commons
Nehoda letu Jeju Air 7C2216 je jednou z nejhorších leteckých katastrof v historii Jižní Koreje.
Přitom by stačilo zbavit se té zdi na konci ranveje. To byla jediná příčina proč to dopadlo tak tragicky.
A u Boeingu se jede vesele dál…
Občas mám i naději, že lidstvo je inteligentní živočišný druh. A pak se vždycky objeví někdo jako vy.
Šimek Krampol to říkali už za Husáka, při minutovém zpoždění vlaku vracejí jízdné…
Ten přístup je při české podmínky úplně scifi. Například, když někdo na koridoru večer s minimem provozu na zrekonstruovaným nádraží, kde pak není žádný zabezpečení lepší než to z CK, pustí 2 vlaky proti sobě… Tak vedení za od SŽ nepřijde ani o odměny.
Policisté v civilu s vizáží potetovaných kriminálníků na mítinku tehdy obyčejného politika Babiše zmlátí psychicky nemocného kluka.
Vyšetřuje to inspekce MV, jejíž šéf Dragoun, který mimo jiné získal titul JUDr. jako rychlokvaška v Plzni, byl do funkce jmenován právě oním politikem (Babišem), vynáší na veřejnost informace ještě během šetření.
Nejen že neletí oni policisté i samotný šéf inspekce, ale ministr vnitra Rakušan s mlácením lidí „jeho“ policisty na předvolebních mítincích souhlasí a tak vláda Fialy za odměnu tuto osobu (Dragouna) jmenuje do jedné z nejvyšších funkcí v české justici – vrchním státním zástupcem v Olomouci. Rychlokvašku z Plzně.
Jak to souvisí s tématem?,?
co to meleš?
Myslím to není tak moc o národnosti, jako spíš o oborové „zaprděnosti“. Dráhy se řídí hlavně pravidlem „dělalo se to tak vždycky“, zatímco letectví je hodně mezinárodní a přebírá bezpečnostní know-how. Za národní specifikum bych spíš považoval, že pravidla stavby runwayí neprobublala až do jižní Koreje. Ovšem česká letiště nemám obhlédnutá tak, abych mohl tvrdit, že je to u nás lepší.
No a nechtej vedet, co by se stalo v Japonsku, kdyby poslali vlaky proti sobe. To by se tam zavrazdila asi pulka zeleznicaru.
Ja si naopak myslim, ze to souvisi naprosto presne s tim, jake standardy a ocekavani mají lidi od toho, co delaji.. takze narodnostni rozdily. Prumerny zamestnanec JP zeleznice asi ma jiny pohled na to, jak delat veci, nez cesky rezijkar.
Letectví: nejdůležitější je, co máme udělat, aby se to pokud možno neopakovalo
Železnice: nejdůležitější je najít, koho za to potrestáme