Jsem z MS kraje, takže po cestě do Prahy se tahle zkratka využívala často. Mám ten most rád a často jsem byl nervózní, abych auto neodřel na vjezdu a výjezdu.
A pak jsem jednou v roce 2018 vezl tchýni nové auto z Německa a teda byl jsem úplně spocenej, abych to projel bez škrábance:-)
Ale povedlo se a od té doby pokaždé, když tam jedu, tak se vždycky trochu klepu:-)
Soudný znalec
1 hodina
Provizorní oprava provizorního mostu…
ABCD
2 hodin
Stálo by za to udělat studií, zda by měl být vybudován skutečný východní obchvat Pardubic a ne ta městská tangenta, která je za něj vydávána tzn. spojení přes Labe v prostoru Hůrka- Počápelske Chalupy směr Ráby -Staré Hradiště a pak okolo na Cihelnu, Polabiny, Lázně Bohdaneč a hlavně severně od Hradiště na I/38 . Most se sníženou nosností ať zůstane cyklistům. Ještě dodávám, že z druhé strany by to navazovalo na přeložku I/2 směr průmyslová zóna Černá za Bory – Pardubičky. Plus dal Hrochův Týnec i na Jihovýchodní obchvat. Plus I/36 Sezemice – Holice. Vím, že je D35, ale taky… Číst vice »
Dejf
4 hodin
No asi si můžeme dovolit trochu suchého britského humoru a okomentovat to hláškou, že jsme sice poválečnému československu s mosty po válce díky naší technologii pomohli, ale díky tomu, že jsme svojí pomoc včas neodvezli jsme nakonec chudákům život zkomplikovali, protože si z naší nouzovky udělali pomůcku historického ukojení a nechají ji tedy paradoxně zreznout na místě instalace, než aby ji odvezli někam, kde se teda zachová pro příští generace, což se obvykle s mobilní památkou s již nedostatečnou funkcí nás na ostrovech dělá.
Joe
4 hodin
Tyhle mosty rámusáky jsou něco jako pantografy, taky měly sloužit jen krátce a nakonec to dotáhly na technickou památku. Most sundat, dát ho třeba někde bokem jako lávku pro pěší a cyklisty a na silnici postavit něco pořádného.
Vtipné je, že tahle provizoria přežila nemálo mostů, od jejich postavení po demolici. Jistě, je to válečná konstrukce stavěná na tanky a s rezervou, ale i tak je to pocta panu Baileymu.
A jako poctu panu Baileymu a připomínku ne zrovna veselých časů bych ho jako lávku velice rád někde viděl. Koneckonců most nejlépe slouží jako most.
Výměna mostu se nejspíš nebude líbit místním, pro ně je úzký starý most výborným filtrem intenzity provozu a 100% eliminátorem nákladní dopravy. Po opakovaných poškozeních navíc z mostu zmizel semafor a doba čekání na průjezd se tak stala neodhadnutelnou, což odradilo od průjezdu další řidiče.
Alibaba
4 hodin
Most sejmout a nahradit něčím moderním jako se nahradil most ve Valech.
Památkáři nejsou normální, chránit provizorní konstrukci je pěkná hloupost. Takže bych jim ho rozložil na součásti, to ten most umožňuje a složil jim ho někde na dvorku na kupu…
Chránit provizorní konstrukci by mi nevadilo kdyby za to stála. Ale tvrdit že jde o něco cenného když se mi pod článkem v sekci „mohlo by se vám líbit“ nabídne článek o rekonstrukci mostu stejné konstrukce celých 15 km daleko a podle googlu jich je jenom v ČR kolem dvaceti je opravdu šílenost hodná českých památkářů.
Tenhle má naštěstí tu výhodu, že je k rozebrání a převezení konstruovaný, odveze ho běžný náklaďák.
Na jiném místě může ještě sloužit a lepší tohle než „opice v transbordéru“.
Jsem z MS kraje, takže po cestě do Prahy se tahle zkratka využívala často. Mám ten most rád a často jsem byl nervózní, abych auto neodřel na vjezdu a výjezdu.
A pak jsem jednou v roce 2018 vezl tchýni nové auto z Německa a teda byl jsem úplně spocenej, abych to projel bez škrábance:-)
Ale povedlo se a od té doby pokaždé, když tam jedu, tak se vždycky trochu klepu:-)
Provizorní oprava provizorního mostu…
Stálo by za to udělat studií, zda by měl být vybudován skutečný východní obchvat Pardubic a ne ta městská tangenta, která je za něj vydávána tzn. spojení přes Labe v prostoru Hůrka- Počápelske Chalupy směr Ráby -Staré Hradiště a pak okolo na Cihelnu, Polabiny, Lázně Bohdaneč a hlavně severně od Hradiště na I/38 . Most se sníženou nosností ať zůstane cyklistům. Ještě dodávám, že z druhé strany by to navazovalo na přeložku I/2 směr průmyslová zóna Černá za Bory – Pardubičky. Plus dal Hrochův Týnec i na Jihovýchodní obchvat. Plus I/36 Sezemice – Holice. Vím, že je D35, ale taky… Číst vice »
No asi si můžeme dovolit trochu suchého britského humoru a okomentovat to hláškou, že jsme sice poválečnému československu s mosty po válce díky naší technologii pomohli, ale díky tomu, že jsme svojí pomoc včas neodvezli jsme nakonec chudákům život zkomplikovali, protože si z naší nouzovky udělali pomůcku historického ukojení a nechají ji tedy paradoxně zreznout na místě instalace, než aby ji odvezli někam, kde se teda zachová pro příští generace, což se obvykle s mobilní památkou s již nedostatečnou funkcí nás na ostrovech dělá.
Tyhle mosty rámusáky jsou něco jako pantografy, taky měly sloužit jen krátce a nakonec to dotáhly na technickou památku. Most sundat, dát ho třeba někde bokem jako lávku pro pěší a cyklisty a na silnici postavit něco pořádného.
Řešení jako ve Svinarech na Orlici u HK. Postavit nový most a ten starý odvezt do muzea.
Vtipné je, že tahle provizoria přežila nemálo mostů, od jejich postavení po demolici. Jistě, je to válečná konstrukce stavěná na tanky a s rezervou, ale i tak je to pocta panu Baileymu.
A jako poctu panu Baileymu a připomínku ne zrovna veselých časů bych ho jako lávku velice rád někde viděl. Koneckonců most nejlépe slouží jako most.
Výměna mostu se nejspíš nebude líbit místním, pro ně je úzký starý most výborným filtrem intenzity provozu a 100% eliminátorem nákladní dopravy. Po opakovaných poškozeních navíc z mostu zmizel semafor a doba čekání na průjezd se tak stala neodhadnutelnou, což odradilo od průjezdu další řidiče.
Most sejmout a nahradit něčím moderním jako se nahradil most ve Valech.
Památkáři nejsou normální, chránit provizorní konstrukci je pěkná hloupost. Takže bych jim ho rozložil na součásti, to ten most umožňuje a složil jim ho někde na dvorku na kupu…
Chránit provizorní konstrukci by mi nevadilo kdyby za to stála. Ale tvrdit že jde o něco cenného když se mi pod článkem v sekci „mohlo by se vám líbit“ nabídne článek o rekonstrukci mostu stejné konstrukce celých 15 km daleko a podle googlu jich je jenom v ČR kolem dvaceti je opravdu šílenost hodná českých památkářů.
Tenhle má naštěstí tu výhodu, že je k rozebrání a převezení konstruovaný, odveze ho běžný náklaďák.
Na jiném místě může ještě sloužit a lepší tohle než „opice v transbordéru“.
Je to tak, v tomhle státě už se chrání opravdu všechno. Tohle je docela běžný most, klidně zbourat a nahradit novým