Dodržujte 20 km/h, hrozí poškození provizorního mostu, vyzvalo ŘSD řidiče v Brně
Mostní provizorium přes řeku Svitavu v Brně. Foto: ŘSD
V případě poškození mostu hrozí návrat provozu do dvou pruhů.
V případě poškození mostu hrozí návrat provozu do dvou pruhů.
…Zabalte to, hoďte na vlak, pošlete na Ukrajinu a do Brna sežeňte něco co odpovídá místu určení a letopočtu.
No, odhaduju… chtěli jsme tu stavbu ve VŘ co nejlevněji, hm? Taky tam nebudou buhvíjak luxusní podmínky pro montáž složitější konstrukce…
20kmh je mnohem lepší než dlouhá objížďka, stačí to dodržovat. Několik měsíců…
22tun? To je sranda nebo co? Co jako autobusy plny lidi?? Prazdny kloubak ma 30tun!
Prázdný kloubový autobus 30 tun?
Ano, Solaris Urbino 18 iV pro CZ mhd DPMB ma 28000-30000kg pohotovostni…
To neni mozny, ridici aut ze by hro
To neni mozny, ridici aut ze by nekde hromadne porusovali predpisy? To musi byt nejakej omyl, ridici aut prece takovy veci nedelaj, predpisy prece masove porusujou jenom ti strasni cyklisti. Urcite se to nejak vysvetli, mozna je pres ten most pred sebou tak rychle hnal nekdo na kole a oni se ho bali…
Tak nevím, v Německu se na dálnicích po takovýchto provizoriích jezdí 60, a vydrží. Co jste to tam postavili? Jinak k celé stavbě, proč se nestaví na 3 směny? je to zásadní komunikace. Proč se nezkapacitnil průjezd přes starý maloměřický most( stavba jednoduššího provizoria)?????
1)cena provozoria
2) obytná zóna
Kde by se na 3 směny vzaly lidi a peníze?
Njn, udělali to „zbytečně kvalitně“, neboli nikomu neupadne podvozek když to projede čtyřicítkou, tak se tam těch 40 jezdí no…
Vracejte ty podšálky…
Ale ne, český tupec se nezapře…a pak budou řvát že musí peskobusem
V Brně jsou dopravní značky pouze orientační. Vím to protože jsem tam jezdil jako zásobování.
Není to ten stejný most, co byl nedavno u Pasohlávek a tamní obec na něm měla radar?
Stejné šaškec jako s provizoriem přes Nové Mlýny.
Stačilo by tam dát usekové měření/radar a ceduli že se tam ta rychlost měří
Stačil by policajt…
Ten by stačil mnohdy i na křižovatkách v centru a rázem by se lépe dodržovalo pravidlo o vjezdu do křižovatky.
Většinou jsem odpůrce radarovych pastí a jsem pro prokazování materiálního aspektu přestupku.
Nicméně pokud je důvodem omezení stavební/technický stav silnice, vibrace od rychlého vozu zkracují životnost, tak nemám moc proti automatizaci.
Netřeba past stačí k tomu dát tu ceduli že tam ten radar je.
minulý týden tam jeden s motorkou postával (k Husovickému tunelu se jezdilo se už po provizoriu) ale asi jen dopravákům došly papírové makety, neboť jejich odvedená práce tam totiž byla stejná 🙂 jestli to náhodou už nepadá lze koukat online: https://www.bkom.cz/dopravni-situace/detail/55
Radar a hotovo
Pokud lze vynutit dodržování povolené rychlosti na provizorním mostě instalací radaru (a díky tomu zachování lepšího průjezdu stavbou), tak by to v tomto případě asi jen málokdo považoval za šikanu řidičů.
Tak už je to tady – formou section control:
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/usekove-mereni-brno-provizorni-most-tomkovo-namesti-hluk.A220517_665127_brno-zpravy_krut
Chtít po lidech v ČR, aby se dobrovolně omezili? Copak jsme v Japonsku?
Ne, v České rephblice. A proto je tu tak šílený chliv jak je
Prúměrný Japonec předpokládá, že pokud je někde omezení na 20kmh tak je to proto, že se tam 30kmh z nějakého dúvodu jet opravdu nedá. Čech předpokládá, že se tam v takovém případě dá jet minimálně 40kmh a jenom byl nějakej úředník línej tak tam dal 20kmh. A ta nedúvěra ke státu a jeho institucím je u nás v naprosté většině případú zcela oprávněná.
Přesně tak, ale platí to i v západní Evropě. Kde je v Německu 80, tam je 90 už opravdu nepříjemně rychlé. U nás 80 zpravidla znamená 110 bez problému. To je ten důvod, proč se venku dodržuje více než u nás. Rozhodně to není vyššími pokutami, jak se nám občas snaží někdo namluvit. Navíc pokuty jsou tam v poměru k platům i přes nedávná zvýšení stále nižší, než u nás.
tohle neplatí všude, v nemecku jsou často nelogická místa, kde je razantně omezená rxcvhlost, ale všude se doržuje.
Tak zase nadruhou stranu je potřeba v tom dodržovat trochu rovnováhu jinak se z toho stávají takový bezmoci (pro Japonsko např: kamikaze). Já se spíš přikláním k českému švejkovy.