Dodržujte 20 km/h, hrozí poškození provizorního mostu, vyzvalo ŘSD řidiče v Brně

Mostní provizorium přes řeku Svitavu v Brně. Foto: ŘSDMostní provizorium přes řeku Svitavu v Brně. Foto: ŘSD

V případě poškození mostu hrozí návrat provozu do dvou pruhů.

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
K.S.

…Zabalte to, hoďte na vlak, pošlete na Ukrajinu a do Brna sežeňte něco co odpovídá místu určení a letopočtu.

SYN

No, odhaduju… chtěli jsme tu stavbu ve VŘ co nejlevněji, hm? Taky tam nebudou buhvíjak luxusní podmínky pro montáž složitější konstrukce…
20kmh je mnohem lepší než dlouhá objížďka, stačí to dodržovat. Několik měsíců…

Tom

22tun? To je sranda nebo co? Co jako autobusy plny lidi?? Prazdny kloubak ma 30tun!

Karel

Prázdný kloubový autobus 30 tun?

Tom

Ano, Solaris Urbino 18 iV pro CZ mhd DPMB ma 28000-30000kg pohotovostni…

původní Jakub P

To neni mozny, ridici aut ze by hro

původní Jakub P

To neni mozny, ridici aut ze by nekde hromadne porusovali predpisy? To musi byt nejakej omyl, ridici aut prece takovy veci nedelaj, predpisy prece masove porusujou jenom ti strasni cyklisti. Urcite se to nejak vysvetli, mozna je pres ten most pred sebou tak rychle hnal nekdo na kole a oni se ho bali…

Milan

Tak nevím, v Německu se na dálnicích po takovýchto provizoriích jezdí 60, a vydrží. Co jste to tam postavili? Jinak k celé stavbě, proč se nestaví na 3 směny? je to zásadní komunikace. Proč se nezkapacitnil průjezd přes starý maloměřický most( stavba jednoduššího provizoria)?????

PvvS

1)cena provozoria
2) obytná zóna

Honza P

Kde by se na 3 směny vzaly lidi a peníze?

SYN

Njn, udělali to „zbytečně kvalitně“, neboli nikomu neupadne podvozek když to projede čtyřicítkou, tak se tam těch 40 jezdí no…

Gwann

Vracejte ty podšálky…

Ale ne, český tupec se nezapře…a pak budou řvát že musí peskobusem

Míra

V Brně jsou dopravní značky pouze orientační. Vím to protože jsem tam jezdil jako zásobování.

Tomáš

Není to ten stejný most, co byl nedavno u Pasohlávek a tamní obec na něm měla radar?

Tomáš Gottschalk

Stejné šaškec jako s provizoriem přes Nové Mlýny.

Kleist

Stačilo by tam dát usekové měření/radar a ceduli že se tam ta rychlost měří

Jiří Kocurek

Stačil by policajt…

Miropiro

Ten by stačil mnohdy i na křižovatkách v centru a rázem by se lépe dodržovalo pravidlo o vjezdu do křižovatky.

Leinad

Většinou jsem odpůrce radarovych pastí a jsem pro prokazování materiálního aspektu přestupku.
Nicméně pokud je důvodem omezení stavební/technický stav silnice, vibrace od rychlého vozu zkracují životnost, tak nemám moc proti automatizaci.

Kleist

Netřeba past stačí k tomu dát tu ceduli že tam ten radar je.

myrha

minulý týden tam jeden s motorkou postával (k Husovickému tunelu se jezdilo se už po provizoriu) ale asi jen dopravákům došly papírové makety, neboť jejich odvedená práce tam totiž byla stejná 🙂 jestli to náhodou už nepadá lze koukat online: https://www.bkom.cz/dopravni-situace/detail/55

Tukan

Radar a hotovo

Karl vB.

Pokud lze vynutit dodržování povolené rychlosti na provizorním mostě instalací radaru (a díky tomu zachování lepšího průjezdu stavbou), tak by to v tomto případě asi jen málokdo považoval za šikanu řidičů.

lsp

Chtít po lidech v ČR, aby se dobrovolně omezili? Copak jsme v Japonsku?

Gwann

Ne, v České rephblice. A proto je tu tak šílený chliv jak je

MildaIV

Prúměrný Japonec předpokládá, že pokud je někde omezení na 20kmh tak je to proto, že se tam 30kmh z nějakého dúvodu jet opravdu nedá. Čech předpokládá, že se tam v takovém případě dá jet minimálně 40kmh a jenom byl nějakej úředník línej tak tam dal 20kmh. A ta nedúvěra ke státu a jeho institucím je u nás v naprosté většině případú zcela oprávněná.

Kebab

Přesně tak, ale platí to i v západní Evropě. Kde je v Německu 80, tam je 90 už opravdu nepříjemně rychlé. U nás 80 zpravidla znamená 110 bez problému. To je ten důvod, proč se venku dodržuje více než u nás. Rozhodně to není vyššími pokutami, jak se nám občas snaží někdo namluvit. Navíc pokuty jsou tam v poměru k platům i přes nedávná zvýšení stále nižší, než u nás.

lukas

tohle neplatí všude, v nemecku jsou často nelogická místa, kde je razantně omezená rxcvhlost, ale všude se doržuje.

Kleist

Tak zase nadruhou stranu je potřeba v tom dodržovat trochu rovnováhu jinak se z toho stávají takový bezmoci (pro Japonsko např: kamikaze). Já se spíš přikláním k českému švejkovy.