Do Velkých Karlovic pod dráty a s ETCS. SŽ chce prostou elektrizaci mimo schválený seznam
Stanice Velké Karlovice. Foto: Jiří Baťa / mapy.com

Součástí záměru projektu má být odstranění části přejezdů.
Součástí záměru projektu má být odstranění části přejezdů.
🤦🤦🤦
Jestli by nebylo lepší spíše zainvestovat do zrušení části přejezdů, a u dalších do jejich zabezpečení, aby mohlo dojít k likvidaci omezení rychlosti, a do zrušení D3, aby mohlo dojít ke zvýšení rychlosti na více než je současných 50 km/h…
Ta trať má roky obrovský potenciál. Po nástupu Arrivy tady došlo k rozšíření provozu, bohužel infrastruktura zůstává pořád roky stejná beze a moc tomu nepomáhají ani každoroční dlouhodobé výluky…
Rušení provozu je administrativně náročné a hlavně se dá dělat postupně i pod dráty. Pokud se neplánuje větší investice do kolejiště, pak je dobře, že elektrifikaci a rušení přejezdů nespojují do jednoho projektu.
Pokud už něco pro zvýšení rychlosti (zkrácení cestoví doby), tak pořádná nástupiště. Ta dokážou urychlit obrat cestujících
Tam se musí trať zmodernizovat ..je to otřesný tankodrom.. chce to předělat pořádně . Elektrifikace je zbytečná. Modernizace hovězí a Huslenky a pořádně.
Ale jezdí to tak poloprázdné. A nákladní dopravu tam SZ úplně zabila.
Jasně že to jezdí poloprázdné, když se tam ten vlak plouží padesátkou skoro hodinu, obvykle zároveň jede i souběžný autobus, každý rok bývají výluky v délce týdnů až měsíců, a většina těch kdo mohla přesednout do auta, tak už dávno přesedla. Mám tam velkou část rodiny, a hodně známých a vlakem nejezdí nikdo. Buď auto, nebo autobus. Stejně tak už jsou minulostí nacpané vlaky, hlavně o víkendech, kdy se jezdilo i na stojáka. Nákladní doprava umřela přirozenou smrtí, SŽ naopak dost zainvestovala do nakládkových ploch třeba na Halenkově a v Karlovicích, ale využití je mizivé, protože přístup Carga není zrovna… Číst vice »
Ono tam procpat nákladní vlak přes den je celkem problém a Cargo je taky omezeno délkou kolejí.
To by nebylo za 9,5 mega, ale násobně více. Tady jde jen o to ZPčko.
Zrušit přejezdy je nadlidský úkol. V N.Hrozenkově se snaží zrušit pár přejezdů, no, myslel jsem, že své sousedy profackuji, jaké blbosti při projednávání vykřikovali…
Naprosto v pořádku. Od nynějška by vlastně bylo správné dělat elektrizaci v jakékoli větší stavbě, navazující na elektrifikovanou trat, a jinde aspoň zahrnout PEU.
Zrovna tahle trať by daleko víc potřebovala tu „PEÚ“.
Tady chce provést modernizaci a zvýšit rychlost. Na hovězí dát návěstidla ať se tam dá taky křižovat.
To je hrozné. Asi je potřeba, aby politici pro budoucnost už přímo zakázali SŽ plánovat cokoliv na stejnosměrné napájení.
Zdroje jsou.
Takový Lanškroun je ještě v pohodě, není nutná měnírna a konverze tam ještě hned tak nebude. Ale tady nerozumím ani tomu stejnosměru ani té celé trati. Na lince do Bylnice můžou vyjet BEMU hned, sem by to šlo po zadrátování pár km. Až budou pod dráty Luhačovice, můžou BEMU do Bylnice i z tohoto směru a diesely z celé této oblasti můžou zmizet.
To by pak nešla zadat zakázka na konverzi napětí. Přece to nebudete stavět tak, aby to bylo moderní a vydrželo to? Jak na tom můžou ty firmy pak vydělávat?