K veci, politika bokom. Prieskumnu stolnu, ktoru znovuotvorili po rokoch uzavery (2002-2009), mala na jednom mieste zlomom prasknutu celu chodbu, fotka uz nie je dohladatelna. To je zrejme ten tektonicky zlom, o ktorom sa pise v clanku. Povodna prieskumna stolna nesluzi dnes ako unikova (t.j. nie je medzi dvoma dialnicnymi rurami), pretoze tunel je uz vedeny v trocha odlisnej nivelete a povodna prieskumna stolna je dnes „pod tunelom“, a sluzi na odvod vydatneho mnozstva vody, ktory vytvoril doslova novy potok a zacal tiect cez dedinu Visnove. Tunel ma od zapadu 700m stupanie, potom 7km klesanie, portaly nie su v rovnakych… Číst vice »
Ten nový požadavek, že sjezd musí být 500 metrů za tunelem, má inspiraci někde v zahraničí, nebo jak na to přišli?
V ČR tunel Panenská (D8) – sjezd asi 200 metrů za tunelem. Tunel Pohůrka (D3) – sjezd ještě v tunelu. Severní část pražského okruhu (D0) – několik sjezdů bude začínat v tunelu. Takže v ČR s tím problém není.
Nemá.
To je výmysel zo Žilinskej univerzity, ktorý sa dostal do normy.
Nose Peak
2 hodin
Som na nič tu
robím len hanbu svojmu kraju
zabite ma
nech moje korčule po Dunaji odplávajú
Som na nič tu
prečo ma nanominovali
vinný som ja
bezo mňa by tak pekne hrali
knedlo
3 hodin
Mal to dať na jednokolke, ideálne s červeným nosom.
Ideálne by bolo, keby ho viezli v „Antone“ smerom Ilava alebo Leopoldov …
Michal Tvrdý
3 hodin
Toto je možné len na SVK. Že zločinci, ktorí tú stavbu celú rozkradli a spôsobili jej dlhoročné meškanie namiesto toho, aby sedeli v base tak ju s úsmevom pompézne otvárajú. A ešte ako totálny výsmech zorganizujú k tomu estrádu a ich debilní voliči kvôli tomu stoja v niekoľko hodinových kolónach. To je tak absurdné, ako keby celé vedenie SS a nacistov namiesto súdu v Norimebrgu slávnostne otváralo pamätníky obetiam holokaustu …
Bratia Češi, pozorne sledujte. Onedlho aj u Vás …
Aká obrana? V projekte sa nepokračovalo, lebo po ére Mečiarizmu bola republika pred krachom, ekonomika v dezolátnom stave a bankový sektor v rozklade. Neboli sme v EU, žiadne fondy, nebolo z čoho toto vôbec financovať. Následne bola výstavbe nie prerušená, ale len zrušená brutálne predražená forma PPP (nebola žiadna zmluva na výstavbu, … nič). Radičovej vláda naopak začala pripravovať kvalitný projekt a VO na výstavbu za primeranú cenu a s financovaním EÚ. Celé to bolo celkom kvalitne pripravené a vyhrala Skanska. Čo ale zločinci zo Smeru zrušili a vybrali „našich ľudí“ s ktorými to dopadlo ako to dopadlo. Takže tu… Číst vice »
PetrN
3 hodin
Bylo by dobré zmínit že kdyby nebyl SMER zkorumpovaný a vybral se v roce 2014 zhotovitel s nejlevnější nabídkou, tj. SKANSKA, mohlo být už zřejmě pár let hotovo. Konzorcium Salini/Dúha bylo až třetí v pořadí a okolnosti jejich výběru a vyřazení dvou nejlevnějších nabídek byly velmi pochybné, na mafiánském Slovensku je však možné všechno… Nakonec to druhé výběrko stejně vyhrála a tunel dodělala Skanska…
Ono to presne tak aj je … už ste mohli 6 rokov jazdiť do Tatier tunelom, keby SVK nebol totálne skorumpovaný a zločinecký štát … To je žiaľ realita a vy sa tešte (zatiaľ, kým to Bureš nerozbehne naplno), že na SVK chodíte len na dovolenku …
Chcete tím snad naznačit, že už tehdá se rozhodoval podle přání Ndranghety, když mu šéfa kanceláře dělala blízká přítelkyně místního bose
Michal
3 hodin
Výborne. Chýba už iba popis, že vďaka tomuto indivídiuu je Slovensko tam kde je. Teda v zadnej časti tráviaceho traktu! Nikto neurobil Slovensku väčšiu medvediu službu ako tento, no ani ho tu neviem nazvať pravým menom, aby som nebol vymazaný. Takže ďakujeme robo za roky stagnácie a úpadku. Ale ako si povedal, keď do pekla, tak na peknom bielom koni. Čiže preložené, po nás potopa.
A obchvat Ružomberka se má otevřít kdy? V lednu asi pojedu na Liptov, tak bych to uvítal otevřené.
V januári asi nie, niekedy na jar
K veci, politika bokom. Prieskumnu stolnu, ktoru znovuotvorili po rokoch uzavery (2002-2009), mala na jednom mieste zlomom prasknutu celu chodbu, fotka uz nie je dohladatelna. To je zrejme ten tektonicky zlom, o ktorom sa pise v clanku. Povodna prieskumna stolna nesluzi dnes ako unikova (t.j. nie je medzi dvoma dialnicnymi rurami), pretoze tunel je uz vedeny v trocha odlisnej nivelete a povodna prieskumna stolna je dnes „pod tunelom“, a sluzi na odvod vydatneho mnozstva vody, ktory vytvoril doslova novy potok a zacal tiect cez dedinu Visnove. Tunel ma od zapadu 700m stupanie, potom 7km klesanie, portaly nie su v rovnakych… Číst vice »
Ten nový požadavek, že sjezd musí být 500 metrů za tunelem, má inspiraci někde v zahraničí, nebo jak na to přišli?
V ČR tunel Panenská (D8) – sjezd asi 200 metrů za tunelem. Tunel Pohůrka (D3) – sjezd ještě v tunelu. Severní část pražského okruhu (D0) – několik sjezdů bude začínat v tunelu. Takže v ČR s tím problém není.
Nemá.
To je výmysel zo Žilinskej univerzity, ktorý sa dostal do normy.
Som na nič tu
robím len hanbu svojmu kraju
zabite ma
nech moje korčule po Dunaji odplávajú
Som na nič tu
prečo ma nanominovali
vinný som ja
bezo mňa by tak pekne hrali
Mal to dať na jednokolke, ideálne s červeným nosom.
Ideálne by bolo, keby ho viezli v „Antone“ smerom Ilava alebo Leopoldov …
Toto je možné len na SVK. Že zločinci, ktorí tú stavbu celú rozkradli a spôsobili jej dlhoročné meškanie namiesto toho, aby sedeli v base tak ju s úsmevom pompézne otvárajú. A ešte ako totálny výsmech zorganizujú k tomu estrádu a ich debilní voliči kvôli tomu stoja v niekoľko hodinových kolónach. To je tak absurdné, ako keby celé vedenie SS a nacistov namiesto súdu v Norimebrgu slávnostne otváralo pamätníky obetiam holokaustu …
Bratia Češi, pozorne sledujte. Onedlho aj u Vás …
Na jeho obranu, nie jeho vláda prerušila prvú výstavbu. Výber talianov ako pôvodného staviteľa už je ale ich práca
Aká obrana? V projekte sa nepokračovalo, lebo po ére Mečiarizmu bola republika pred krachom, ekonomika v dezolátnom stave a bankový sektor v rozklade. Neboli sme v EU, žiadne fondy, nebolo z čoho toto vôbec financovať. Následne bola výstavbe nie prerušená, ale len zrušená brutálne predražená forma PPP (nebola žiadna zmluva na výstavbu, … nič). Radičovej vláda naopak začala pripravovať kvalitný projekt a VO na výstavbu za primeranú cenu a s financovaním EÚ. Celé to bolo celkom kvalitne pripravené a vyhrala Skanska. Čo ale zločinci zo Smeru zrušili a vybrali „našich ľudí“ s ktorými to dopadlo ako to dopadlo. Takže tu… Číst vice »
Bylo by dobré zmínit že kdyby nebyl SMER zkorumpovaný a vybral se v roce 2014 zhotovitel s nejlevnější nabídkou, tj. SKANSKA, mohlo být už zřejmě pár let hotovo. Konzorcium Salini/Dúha bylo až třetí v pořadí a okolnosti jejich výběru a vyřazení dvou nejlevnějších nabídek byly velmi pochybné, na mafiánském Slovensku je však možné všechno… Nakonec to druhé výběrko stejně vyhrála a tunel dodělala Skanska…
Ono to presne tak aj je … už ste mohli 6 rokov jazdiť do Tatier tunelom, keby SVK nebol totálne skorumpovaný a zločinecký štát … To je žiaľ realita a vy sa tešte (zatiaľ, kým to Bureš nerozbehne naplno), že na SVK chodíte len na dovolenku …
Chcete tím snad naznačit, že už tehdá se rozhodoval podle přání Ndranghety, když mu šéfa kanceláře dělala blízká přítelkyně místního bose
Výborne. Chýba už iba popis, že vďaka tomuto indivídiuu je Slovensko tam kde je. Teda v zadnej časti tráviaceho traktu! Nikto neurobil Slovensku väčšiu medvediu službu ako tento, no ani ho tu neviem nazvať pravým menom, aby som nebol vymazaný. Takže ďakujeme robo za roky stagnácie a úpadku. Ale ako si povedal, keď do pekla, tak na peknom bielom koni. Čiže preložené, po nás potopa.
Aspon budou moct Slováci utíkat i ze vzdálenějších a zaostalejších regionu a celý jim to dřív krachne. I když EUR zachránilo i Řecko