Do Tallinu dorazila první tramvaj od Pesy, nahradí české KT4

Nová tramvaj Pesa Twist pro Tallin. Foto: PESANová tramvaj Pesa Twist pro Tallin. Foto: PESA

Tramvaje budou nasazeny na novou trať do přístavu.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Traman

Vypadaji moc dobre. Pesa to je jiny level.

Zlámalík

Mně se tedy vůbec nelíbí ty kryty podvozků, při kolizi (bočním dotyku) hrozí zachycení osoby nebo cyklisty. Mělo by to být řešené třeba jako u škodovácké 15T, s nějakým naváděcím kónusem .

duch

Zajímavý styl nátěru alá páska zákaz vstupu, také je zajímavé, že tramvaj má jen 3 podvozky.

Zlámalík

Nátěr ála PID 🙂
Podvozky – a kolik? Naše K2 měla taky takhle tři.

Martin Frank

Proč je to tak debilně špičaté?

-mm

Mají podvozky daleko od konce, a musí se vejít do zatáček

Zlámalík

Obdoba toho, co mají v Ostravě. Geometrie je svině.

MaT

Asi aby to bylo aerodynamičtější. Tzv. VRT – vysokorychlostní tramvaj. 🙂

Ale vážněji, taky si myslím, že hlavní důvod bude ten co napsal -mm.

OndraG

Nevím proč, ale šňupák tramvaje mi připomíná legendární tramvaj T1

Jindra

Máte postřeh.Pamatují T-1 v Plzni,Praze a v Mostě a Litvínově a napadlo mě stejné přirovnání jako Vás.

Projektant

Zajímavé, v Tallinu mají tramvaje „Kapský“ rozchod 1067 mm.

Jindra

No,třeba dobré jízdní vlastnosti,ale na pohled nic moc.

Zdrasa

A zrovna to bych řekl, že na poměry PESA je to celkem dobrý design. Když to srovnám třeba s tramvajema pro bulharskou Sofii…

Jan T.

Nevím proč je v módě takovýhle úzký ksicht. A výhled od řidiče přes ty tlusté sloupky taky nic moc.

jenki

Úzký xicht = průjezdný profil a zároveň nutnost mezi řidiče a první podvozek narvat dveře, ideálně v rovině s bočnicí.

Tlusté sloupky = crash norma.