Mně se tedy vůbec nelíbí ty kryty podvozků, při kolizi (bočním dotyku) hrozí zachycení osoby nebo cyklisty. Mělo by to být řešené třeba jako u škodovácké 15T, s nějakým naváděcím kónusem .
duch
5 měsíců
Zajímavý styl nátěru alá páska zákaz vstupu, také je zajímavé, že tramvaj má jen 3 podvozky.
Vypadaji moc dobre. Pesa to je jiny level.
Mně se tedy vůbec nelíbí ty kryty podvozků, při kolizi (bočním dotyku) hrozí zachycení osoby nebo cyklisty. Mělo by to být řešené třeba jako u škodovácké 15T, s nějakým naváděcím kónusem .
Zajímavý styl nátěru alá páska zákaz vstupu, také je zajímavé, že tramvaj má jen 3 podvozky.
Nátěr ála PID 🙂
Podvozky – a kolik? Naše K2 měla taky takhle tři.
Proč je to tak debilně špičaté?
Mají podvozky daleko od konce, a musí se vejít do zatáček
Obdoba toho, co mají v Ostravě. Geometrie je svině.
Asi aby to bylo aerodynamičtější. Tzv. VRT – vysokorychlostní tramvaj. 🙂
Ale vážněji, taky si myslím, že hlavní důvod bude ten co napsal -mm.
Nevím proč, ale šňupák tramvaje mi připomíná legendární tramvaj T1
Máte postřeh.Pamatují T-1 v Plzni,Praze a v Mostě a Litvínově a napadlo mě stejné přirovnání jako Vás.
Zajímavé, v Tallinu mají tramvaje „Kapský“ rozchod 1067 mm.
No,třeba dobré jízdní vlastnosti,ale na pohled nic moc.
A zrovna to bych řekl, že na poměry PESA je to celkem dobrý design. Když to srovnám třeba s tramvajema pro bulharskou Sofii…
Nevím proč je v módě takovýhle úzký ksicht. A výhled od řidiče přes ty tlusté sloupky taky nic moc.
Úzký xicht = průjezdný profil a zároveň nutnost mezi řidiče a první podvozek narvat dveře, ideálně v rovině s bočnicí.
Tlusté sloupky = crash norma.