Do soutěže na nové tramvaje pro Krakov se přihlásily Stadler a Bozankaya, Turci nabídli výrazně nižší cenu

Nová tramvaj Stadler Tango Kraków Lajkonik II. Foto: MPK KrakówNová tramvaj Stadler Tango Kraków Lajkonik II. Foto: MPK Kraków

Nabídku na nejdelší poptávané tramvaje podala jen Bozankaya.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdrasa

Tady by mě dost zajímalo, proč přišlo tak málo nabídek. Asi to není nejvíce lákavá zakázka, ale ani nejméně. Kde je především PESA? Škodovka má asi po zakázce pro Prahu zaplněné kapacity, ale co i další výrobci? Ti ze západu (Alstom, Siemens) už to ani nezkouší?

Permonik

PESA mě taky překvapila. Siemens asi má dost zakázek. Altsom snad do střední a vychodní evropy nedodava.

Osobní tip, že teď mají kapcity všichni výprodane.

Twix

Zrovna v Polsku nějaké tramvaje Alstom jsou, v Krakově i Gdaňsku, novější pak Flexity Outlook v Lodži, ale je fakt že to bylo jediné východoevropské město které je koupilo. Plus metro Alstom ve Varšavě, následované ale dodávkami z Mytišči, Siemensu a Škody.

p.n.

Otázka jestli jsou ty Turecký taky stejně kvalitní…

Kowalski

Asi záleží výrobce od výrobce, když jsem loni pár dní používal v Olštýně Durmazlary (pětičlánková šalina koncepce ála 13/14/16T, jen nízkopodlažní po celé délce), přišlo mi to zpracováním na stejné úrovni, jako třeba Škodovky nebo v Olštýně taktéž provozovaná Tramina od Solarisu. Naopak, když jsem měl tu čest s minibusy Isuzu NovoCity (ať už za volantem, nebo jako cestující), a nebo nedejbože vlezl do Otokarů, co má DSÚK, byl to kvalitou zpracování opravdu low-cost. Všechno strašně laciný, plasty kvality čínského hopíka, korunu tomu nasadil v případě Isuzu dekl nad kabinou řidiče, který drží jen zámek nahoře a zásuvná packa, žádný… Číst vice »