Do půlky září hotovo. Práce na proměně křižovatky ve Vsetíně finišují, záběry z dronu ukazují rozsah úprav
Stavba I/69 rampa Mostecká ve Vsetíně. Foto: ŘSD

Stavba nabrala zhruba rok zpoždění.
Stavba nabrala zhruba rok zpoždění.
Určitě velký zlepšení a zvýšení bezpečnosti! Vyjet tady ze Vsetína levým odbočením směrem na Ústí bylo o držku, na mostě po I/57 je hustej provoz a jezdí se tam rychle.
Stejně tak odbočovat vlevo do VS ze směru I/57 od Jablůnky nebylo moc pěkný, zvlášť s něčím velkým a pomalým.
No nevím, jestli nebylo dostačující (a o dost levnější) pouze nahradit dotyčnou křižovatku kruhovým objezdem. Ta opěrná zeď je dost brutální zásah do krajiny.
A auta by z mostu skákala dolů.
A ta současná křižovatka je snad na mostě? To asi ne, viďte.
Současná křižovatka je NAPROSTO nevyhovující, proto se stavba realizuje.
Ano, to s vámi souhlasím. Jen si myslím, že ji stačilo nahradit kruhovým objezdem, jako se to udělalo jinde (např. na I/49 u Lípy), aby přestala být nebezpečná.
Určitě je to něco, co se mohlo minimálně zkusit již před nějakými patnácti, dvaceti lety, alespoň jako dočasné řešení.
Ne nepomohlo. Přetížená je i samotná současná nájezdová rampa, která , když se zaplni, tak blokuje provoz na cestě směr Zlín, navíc je na té rampě odbočka. Takto se provouz na té současné řampě sniží na polovinu a díky novým nájezdům na i/57, už při výjezdu se Vsetína nikdo nemusí zatavovat, což pouhým předěláním na kruháč na I/57 vůbec nevyřešíte
Nebudu polemizovat, jestli na stávající rampě ve směru k I/57 skutečně polovina aut odbočuje doleva směrem na Ústí. Ale co se týká odbočování doprava na ValMez, tak i s kruháčem by mohlo být bez zastavování, pokud by se vybudoval s bypassem. Takže vyřešit to lze.
„Takže vyřešit to lze.“
A bylo zvoleno řešení jiné než vaše.
Jako že by jste na jedničkové cestě stavěl kruhový objezd? Takže o dva kilometry dal to má parametry dálnice a tady bude kruháč?
Jo, a o dva kilometry na druhou stranu už to má parametry obyčejné hlavní silnice procházející vesnicemi a na kruháč narazíte hned za Polankou.. Doporučuji se podívat do mapy a zřejmě budete překvapen, kolik už jich bylo na silnicích první třídy vybudováno.
S touhle výmluvou se nemusí stavět obchvat valmezu, cesta tam je tak co. Směrem dál na D49 je v plánu postavit cestu mimo obce a kruháče.
Já tu vaši averzi vůči kruhovým objezdům fakt nechápu. Podívejte se třeba na právě budovaný obchvat Náchoda a jeho napojení na E67 – zase je to řešeno přes kruhový objezd a to je tam doprava na ještě úplně jiné hustotě. Tady ve Vestíně to nejspíš nešlo z prostorových důvodů (že je blízko most) a ne kvůli tomu, že se jedná o silnici první třídy.
Vaší poznámce o zbytečnosti obchvatu Valmezu nerozumím. Obchvat má přece odvést tranzitní dopravu z centra města a tuto funkci bude plnit i s kruhovými objezdy.
Averzi proti kruhovým objezdum mám mimo město. Kruhový objezd je náhrada světelné křižovatky ve městě, kde je geniální protože nemusím stát na světlech kde nikdo jiný není. Na jedničkové cestě nemá co dělat. Smějeme se Polákům že mají na jedničkové 2+2 cestě světelnou křižovatku a sami všude cpeme jeji ekvivalent v podobě kruhového objezdu.
Já zase doporučím Vám nastudovat si něco o intenzitách, abyste přestal psát nesmysly. Několikrát jste dostal odpověď, že Vaše naivní představa je naivní. Pro int. 17tis., kdy navíc plno lidí odbočí, je OK mimo obce naprosto nemyslitelná!
Jestli něco chcete komentovat můžete max fakt, že při takové int. má I/57 už dávno být 2+2, protože to normy nařizují
Sice stavba nabrala zpoždění víc jak rok, nemluvě o tom, že zahájení se taky odkládalo, ale je super, že konečně bude. Množství nehod, které se zde stalo, včetně těch tragických se už tímto snad konečně zastaví.
Přemýšlím, jestli se množství čehokoli může zastavit 🤔
Na Vsetíně je alespoň obchvat, ve Valašském Meziříčí samý špatný….
Zase tu nemáme vsetínské pivo…