Do Prahy se vrátí Dreamlinery Qatar Airways, z Dauhá budou létat denně
Boeing 787 Dreamliner společnosti Qatar Airways mimořádně na pravidelné lince z Dauhá. Foto: Petr Juriš
Změna typu letounu na vybraných spojích výrazně posílí nabízenou kapacitu a cestujícím přinese výhody dálkových letadel.
Super zpráva. Nicméně doufám, že pak budou létat i v letním letovém řádu…
Snad ano… co na to ceske emirejts?
co s tím? Emirates si jede svoji, ten kdo kopíruje je QR 😀
Takže Katarci taky nakoupili stovky Airbusů A380, čistě z důvodu proma?
Vždyť jich mají kolik 10-12 ? To asi cca 150 Emirates nelze srovnávat.
380 létají, jen na hodně vytížená letiště. Do Prahy, už Emirates létají Dreamlinerem, jestli se nepletu 3x týdně. 380 se tam prostě zatím neuživí, malá poptávka, stejně je časem vyřadí (380) a budou nasazovat menší letadla, tedy třeba krom Heathrow atp. těch letišť, moc není, kde by nebyli sloty. Jinak 380 se můžete nyní proletět třeba na cestě do Bankoku, na některých návazných spojích z Emirátů je řazena. A 380 dnes nedává, až na vyjímky ekonomický smysl, pusťte si videa třeba Fly Rosťa, kde to vysvětluje.
Emirates litaji Dreamlinerem? to je mi nejak uteklo 😀
Sorry, jsem se překoukl, létají B777, dle rezervačního systému, ale zatím asi jediné širokotrupé dopravní letadlo na Ruzyni na pravidelné lince, pokud se nepletu, když nepočítám cvičné a dopravní lety a chartery s Lotem atd. Emirates zatím menší letadla nemají, jinak by ho asi poslali na denní bázi, jen čekají na výrobu. Měli s tím docela problémy.
Soul, Taiwan, NY?
Ještě Lot s chartery Čedoku. Vím, není to klasická linka, ale docela pravidelně…
Emirates do PRG ale denně létají…
Když o tom nevíte nic, tak prosím raději nepište.
Jo jo, příště nebudu komentovat, tohle vím, jen se to rychle v poslední době měnilo, sleduju celkem často letecký reporty. Zapomněl jsem to napsat. LOT samozřejmě létá, ale to není pravidelná linka, jen v zimě. O některé destinaci s nimi i uvažuji. NY – končí v září, co jsem četl naposled. Přidávat chartery bude i Exim/Fisher – REWE. (A350) Popravdě jsem zvědavý, jestli se jim to podaří naplnit. Zájem klientů, je ale asi veliký a budou i zajímavé LM. Přeji všem ať si užijete let, aj je jakýkoli.
Jak, že by taky na některé rotace měii dávat A320?
A odkud?
Pokud se nepletu, tak na výběr je jenom kombinace B777 / A380. Unifikace flotily.
Pamatujete, když do PRG Emirates létaly A330?
To byl vtip. Věřil jsem, že to je všem jasné. Nevím, proč by Emirates měli reagovat. A předpokládám, že zde všichni ví, že A320 nemají. Hezký den!
muzete jim poradit …
… ale vazne, co by s tim dmirates melo delat? pridat jako odpoved 3x denne 380?
Konečně! Ta A 320 byla na této terase nedůstojna ( Praha je snad nejvzdálenější destinace kam s tím můžou z Doha doletět). A let s A 320 byl v porovnání s B 787 na této trase utrpením. Let je skoro o hodinu delší než s B 787. Navic to letalo zpravidla natriskane, takže neustále někoho pouštite na záchod, kde se tvoří fronty a nedejbože když do toho zrovna v té jedné ulice jede servis. To je pak cesta na toaletu a zpět na místo záležitost tak na půl hodiny.
A320 toto leta (smer PRG-DOH) za 5-5:30 (s tim ze prevazuje doba letu kolem 5:10)
787 toto leta (tentyz smer) za 4:40-5:10 s tom ze prevazuje doba letu kolem 4:55 …
rozdil “skoro hodina” si predstavuju malinko jinak. k te hodine se to v podstate dostane jen v situaci, kdy porovnam a320 se silnym protivetrem a 787 s vyraznym vetrem v zadech.
A320 toto leta (smer PRG-DOH) za 5-5:30 (s tim ze prevazuje doba letu kolem 5:10)
787 toto leta (tentyz smer) za 4:40-5:10 s tom ze prevazuje doba letu kolem 4:55 …
rozdil “skoro hodina” si predstavuju malinko jinak. k te hodine se to v podstate dostane jen v situaci, kdy porovnam a320 se silnym protivetrem a 787 s vyraznym vetrem v zadech.
toz asi tak.