Do Lvova bez přestupu. Ukrajina začala budovat další železniční spojení s EU na rozchodu 1435 mm
Vlak na Ukrajině. Zdroj: Ukrajinské dráhy (Ukrzaliznytsia)

Vlaky ze západu dosud míří většinou pouze do polské Přemyšle.

Vlaky ze západu dosud míří většinou pouze do polské Přemyšle.
Vrátí se zpátky stav jaký tam byl od výstavby dráhy do roku 1945.
Na rozchodu nezáleží hlavně musí být všude stejný.
Kapacita 52 vlaků denně – he, co to, proč?
Aktuálně to nejspíš není zásadní věc, ale na dvoukolejce bych čekal nějaké ty stovky. V čem to vězí?
Tiež ma to hneď napadlo. To tam teraz musí byť aký zabezpečovać :). 52 párov zvládne aj jednokoľajová trať (napr. viem, že Alberská trať zvládne 120 vlakov teda 60 párov za deň). K zásadnému zvýšeniu rýchlosti zrejme tiež nedôjde, skrátka asi ide primárne čo najrýchlejšie zmeniť rozchod.
To taky nechápu, naše 171 zvládne přes 200 za den s hradly… 😀
Smazáno pro šíření ruských bludů.
Vy jste opravdu nekonečně odporný a prolhaný frustrát. Tvrzení, že tato naprosto věcná zpráva je propagandou, je totiž křivácká lež.
Proč hned křivácká lež? Co když je prostě jenom blbej?
Neznám jej a tak se vyjadřuju jenom k tomu, co napsal.
Proruská špína už i tady. Ach jo.
Vieš čo? Bež do riti!