Do Liberce dorazily první autobusy SOR NSG 18, postupně jich dorazí 16
První autobusy SOR NSG 18 pro Liberec. Foto: DPMLJ
Pořízení nových autobusů umožnilo ukončit pronájem starších autobusů z Ostravy.
Pořízení nových autobusů umožnilo ukončit pronájem starších autobusů z Ostravy.
A kdy tramvaje? Tam by se potřeboval velký upgrade.
Tak snad už vychytali chlazení v létě 🙂 v Havířově co máme jediný kus jezdil s otevřeným deklem od motoru v parných dnech 🙂
Zase ten kyselej smrad toho plynu. Tfuj.
drobnost „autobusy jsou být klimatizované“
Dobrý… kdy tam koupí nějaký nový tramvaje?
V Liberci a nové tramvaje ? Pokud vím tak ty staré posílají na generálky za miliony a o novou tramvaj nikdo nezavadí další 3 generace.
Nechci vám rušit nadávání, ale T3R.xLF jsou všecko novostavby. Několikrát se stalo i to, že fyzicky existovaly 2 tramvaje téhož provozního čísla: Ta původní neopravená a odstavená u plotu a ta nová „opravená“ na lince.
Škoda, že u těch rekonstrukcí nevolí skříň s novým designem. Pak by většina lidí takovou tramvaj považovala za novou. Z původního stroje se tuším použijí pouze podvozky.
V mnoha případech ani ty podvozky.
Ovšem hodit na libereckou T2 čelo brněnské „Vany“, tak by to hodně lidí zmátlo: Jé nová tramvajka! … zrychlovač.
Myslím,že Liberec by měl konečně vážně uvažovat o stavbě tramvajové tratě do Rochlice s následným prodloužením do Vesce a Doubí.Tato trať by ušetřila spoustu autobusů.,..
O stavbě se vážně uvažuje už nějakých 20 let. Kromě peněz, je problém v terénu, a husté staré, i již nové zástavbě. Takže se jen mění varianty, jestli hodně kopat nebo málo, hodně bourat nebo málo. Pokud by vedla trasa relativně rychlejším, dopravě odděleným tělesem, zase by se vytratila dopravní obslužnost oblastí, kde nyní jezdí busy. 😑
Z Plzně vyřazovali poměrně zachovalé Astry. Mohly oživit vozový park.
Škoda toho designu. SOR NB 12 a 18 apod. byly starší ale designově perfektní bez nádorů a obludností.
Tohle je kočkopes 🙁
NB je stejně jako BN naprostý lowcost bez jakéhokoliv pokusu o design.
Tohle je přímo skokové zvednutí efektivity, dlouhodobě nic moc efektivně řízené Liberecké MHD.
Dlouhodobě… dvě poslední dekády, se Liberec potýkal s velkým zadlužením, díky (ne)hospodaření minulých vedení. Teď už se snad dají věci do pohybu.