Do Hradce Králové zamíří až 31 nových trolejbusů od Škody, postupně vymění 70 % vozidel

Trolejbus Škoda 32Tr. Zdroj: DPMBTrolejbus Škoda 32Tr. Zdroj: DPMB

Do soutěže se nemohl hlásit výrobce mimo EU.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
alex

můžeme poprosit pár těch kloubových do Pardubic? 🙂

Nádražák

Kdepak! Kloubové trolejbusy do Pardubic nesmí za žádných okolností! Konečně to vypadá, že se zbavíme těch hnusných patnáctimetrů, kde se lidé nemusí mačkat. Kdepak, když pojedou za sebou 3 dvanáctimetry a pak 20 minut nic, tak je to ideální. Jinak by to cestující zneužili.

Honza J.

A vůbec, dal bych do výroby zpět SOR B 7.5, ale v trolejbusové verzi 😀 😀 😀

Pavel Vavříček

Ale zůstanou vám aspoň 4 ty 15metry. 406 až 409. Baterkáče mají nahradit busy a ty s nouzovým pojezdem ty 15metry z roku 2008 a 2009

Šunka

Kdo by to čekal že to opět vyhraje škoda…

Dzamel

Takže malá domů pro Škodovku… Jsem zvědav, kdy už u nás skončí systém „dvorního dodavatele“ za každou cenu. Vsadím se, že Turek nebo Yutong by byl maximálně za 2/3 ceny…

SaulGoodman

Budiž ta Čína, to se dá pochopit, je to bezpečnostní riziko a z podstaty země v nejlepším případě ne-přátelská.
Ale Turecko? Člen NATO, kandidátská země EU, soupeř Ruska víceméně na každém bojišti (nepřímo včetně Ukrajiny), už nyní (ať přiznaný, či kamuflovaný) dodavatel nezanedbatelné části autobusové, trolejbusové a tramvajové produkce pro EU…

Nicméně obávám se, že než do tohoto zasáhne někdo zvenku – např. EK, kdyby Turecko nabylo tu možnost, tak to jiné nebude. Jakkoliv Škodovce fandím, tak realita je taková, že zjevně mají pokryté všechny úrovně.

Petr

A proč posílat prachy Číňanům nebo Turkům?

MHD

A proč ne, když to umí lépe?

N.N.

Zeptejte se ve Škodovce, proč kupují karoserie Temsa.

Někdo neznámý

To už dlouho neplatí. 😉