Kdepak! Kloubové trolejbusy do Pardubic nesmí za žádných okolností! Konečně to vypadá, že se zbavíme těch hnusných patnáctimetrů, kde se lidé nemusí mačkat. Kdepak, když pojedou za sebou 3 dvanáctimetry a pak 20 minut nic, tak je to ideální. Jinak by to cestující zneužili.
Ale zůstanou vám aspoň 4 ty 15metry. 406 až 409. Baterkáče mají nahradit busy a ty s nouzovým pojezdem ty 15metry z roku 2008 a 2009
Šunka
1 měsíc
Kdo by to čekal že to opět vyhraje škoda…
Dzamel
1 měsíc
Takže malá domů pro Škodovku… Jsem zvědav, kdy už u nás skončí systém „dvorního dodavatele“ za každou cenu. Vsadím se, že Turek nebo Yutong by byl maximálně za 2/3 ceny…
Budiž ta Čína, to se dá pochopit, je to bezpečnostní riziko a z podstaty země v nejlepším případě ne-přátelská.
Ale Turecko? Člen NATO, kandidátská země EU, soupeř Ruska víceméně na každém bojišti (nepřímo včetně Ukrajiny), už nyní (ať přiznaný, či kamuflovaný) dodavatel nezanedbatelné části autobusové, trolejbusové a tramvajové produkce pro EU…
Nicméně obávám se, že než do tohoto zasáhne někdo zvenku – např. EK, kdyby Turecko nabylo tu možnost, tak to jiné nebude. Jakkoliv Škodovce fandím, tak realita je taková, že zjevně mají pokryté všechny úrovně.
@redakce: Můžete prosím zjistit od DPmHK, zda se budou v HK stavět nové trolejbusové trati a pokud ano které? Díky
Jaké nové linky budou v Hradci těmito trolejbusy obsluhovány?
1, 2, 3, 4, 6, 7, 21 a 27 😆
Na všech trolejbusových, protože půjdou pryč všechny neparciální vozy a I ty 2 vozy s dieselagregátem
můžeme poprosit pár těch kloubových do Pardubic? 🙂
Kdepak! Kloubové trolejbusy do Pardubic nesmí za žádných okolností! Konečně to vypadá, že se zbavíme těch hnusných patnáctimetrů, kde se lidé nemusí mačkat. Kdepak, když pojedou za sebou 3 dvanáctimetry a pak 20 minut nic, tak je to ideální. Jinak by to cestující zneužili.
A vůbec, dal bych do výroby zpět SOR B 7.5, ale v trolejbusové verzi 😀 😀 😀
Ale zůstanou vám aspoň 4 ty 15metry. 406 až 409. Baterkáče mají nahradit busy a ty s nouzovým pojezdem ty 15metry z roku 2008 a 2009
Kdo by to čekal že to opět vyhraje škoda…
Takže malá domů pro Škodovku… Jsem zvědav, kdy už u nás skončí systém „dvorního dodavatele“ za každou cenu. Vsadím se, že Turek nebo Yutong by byl maximálně za 2/3 ceny…
Budiž ta Čína, to se dá pochopit, je to bezpečnostní riziko a z podstaty země v nejlepším případě ne-přátelská.
Ale Turecko? Člen NATO, kandidátská země EU, soupeř Ruska víceméně na každém bojišti (nepřímo včetně Ukrajiny), už nyní (ať přiznaný, či kamuflovaný) dodavatel nezanedbatelné části autobusové, trolejbusové a tramvajové produkce pro EU…
Nicméně obávám se, že než do tohoto zasáhne někdo zvenku – např. EK, kdyby Turecko nabylo tu možnost, tak to jiné nebude. Jakkoliv Škodovce fandím, tak realita je taková, že zjevně mají pokryté všechny úrovně.
A proč posílat prachy Číňanům nebo Turkům?
A proč ne, když to umí lépe?
Zeptejte se ve Škodovce, proč kupují karoserie Temsa.
To už dlouho neplatí. 😉
A o co se vsadíš, že Turek bude za 2/3 ceny? Možná si o tom nejdřív něco zjisti. Písemná zpráva zadavatele je k dispozici.