Vypadá to jak Škodovácká Anitra 🙂 Teda vlastně tři za sebou. Celkově mi ten design přijde takový německý, nic moc šmrncovního, Alstom umí, ale na severu to asi není požadováno (viz Transtech).
Mluvíte mi z duše. Před třiceti lety jsem doufal, že po roce 2020 budou létající auta a šaliny co budou vypadat jak Šinkanzen a místo toho Alstom faceliftoval Anitru 😁 A taky tam vidím drobné náznaky KT8D5N.
Do Anitry to má daleko koncepcí rozmístění podvozků, které vidím vždy 2 pod delšími články, čímž logicky musí být podvozky otočné!
Anitra má podvozky pevné/neotočné pod kratšími články a delší články jsou zavěšené bez podvozků.
Kubrt
2 měsíců
Jen poznámka k pojmům: „Västtrafik“ není přímo dopravce, ale společnost organizující intergrovanou dopravu v okolí Göteborgu. Dopravce provozující tramvaje a městské autobusy v Göteborgu je „Göteborgs Spårvägar AB“. Spårvägar pak znamená tramvaje, nikoliv označení konkrétní vozovny.
Vypadá to jak Škodovácká Anitra 🙂 Teda vlastně tři za sebou. Celkově mi ten design přijde takový německý, nic moc šmrncovního, Alstom umí, ale na severu to asi není požadováno (viz Transtech).
Mluvíte mi z duše. Před třiceti lety jsem doufal, že po roce 2020 budou létající auta a šaliny co budou vypadat jak Šinkanzen a místo toho Alstom faceliftoval Anitru 😁 A taky tam vidím drobné náznaky KT8D5N.
Do Anitry to má daleko koncepcí rozmístění podvozků, které vidím vždy 2 pod delšími články, čímž logicky musí být podvozky otočné!
Anitra má podvozky pevné/neotočné pod kratšími články a delší články jsou zavěšené bez podvozků.
Jen poznámka k pojmům: „Västtrafik“ není přímo dopravce, ale společnost organizující intergrovanou dopravu v okolí Göteborgu. Dopravce provozující tramvaje a městské autobusy v Göteborgu je „Göteborgs Spårvägar AB“. Spårvägar pak znamená tramvaje, nikoliv označení konkrétní vozovny.
díky za upozornění