Do depa metra se vrátilo historické „prasátko“, lokomotiva prošla kompletní opravou
Opravená lokomotiva T212.6114. Foto: Zdeněk Bek - DPP
Lokomotiva bude určena pro historické akce, do běžného provozu už nezasáhne.
Lokomotiva bude určena pro historické akce, do běžného provozu už nezasáhne.
Dotaz pro znalé – adaptér pro spřáhla umí ovládat i brzdu?
Umí.
Dívaje se na fotky prasátka, mám dotaz na redakci:
Kdy se vrátí možnost zvětšovat náhledy v galeriích?
Díky redakci za nápravu!
Snad mě někdo opraví nebo podpoří, tohle by mělo mít pro metro zúžený průjezdný profil
Taky že má.
Kde konkrétně je zúžená proti klasické 703?
Nemá.
Je to klasická T212 kterou známe z železnice, není nijak „zúžená“….
Vzhledem k rozvoru a celkové délce to asi nebylo potřeba, nejkrizovější v metru je to okolo vysokých nástupišť, výška u tohodle je v pohodě.
Čtyři mega?!? To jako opravdu?!? No tak to je dobrej „tunel“… To si pan Kočí slušně vydělal… Pro představu – pár ZZN a jiných agropodniků si nechalo kompletně generálkovat svoje „prasátka“ a cena nebyla ani poloviční… Proboha kdo a proč to v DP podepsal???
A vlečka u JZD má stejné parametry jako metro?
Mašina v metru musí snášet nepřízeň počasí nonstop.
Vlečková mašina jede jenom kus z depa do tunelu venkem, většinou je schovaná.
Ano, tunely metra jsou místem, kde nonstop prší a mrzne 😂
Kdy to bylo a v jakém rozsahu prací? To se totiž může dost lišit.
Jen nechápu, proč se lokotraktor, tedy kolejové vozidlo, z opraven do depa přepravuje po silnici…
Protože po kolejích by to přijelo pozdě, jinam a napůl očesané. Zkušenost.
Navíc by to sežralo víc paliva a vypustilo víc emisí než ten tahač, ve kterém rozhodně nebude motor z roku 1952.
Navíc je to jen a pouze o dohodě mezi majitelem a přepravcem. Aby se pak nestalo, že kvůli nečí obsedantní poruše musí lodě z Brna obeplouvat ČR, aby plula po vodě.
https://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2021/2021-02-27_15394089_Dallas.jpg
Nízká rychlost? Propadlé papíry přechodnosti na SŽ?
Protože Spržel nechce, aby ji nějací dopravci nějak otravovali. Byl tu článek vlečkaře, jak byla jízda autem bezpečnější, než jet po Uničovce.
Protože jediná vlečka na metro je v depu Kačerov. Táhnout vůz přes půlku trasy metra prostě nejde…
A přepravy automobilů po železnici se teda mají zrušit taky?
PS. S traktorem s Vmax 40 km/h na dálnici nesmíte. O koridorech by to mělo platit taky s výjimkou pracovních strojů, ať se neblokuje provoz.
Dálnice nemá přesný grafikon, auta si v rámci možností a předpisů jedou jak chtějí. (Cosi mezi maximálkou vzhledem k počasí, adhezí… a rychlostí aut předemnou) tak je potřeba dát minimálku (v obci 60, mimo 80).
Na dráze řízené jen podle gvd jsem pro přednost rychlejších, ale ne striktní omezení. Když se nedají přidělit všechny požadované trasy, tak nedat pomalejší. Když se coural vejde, ať si jede.
Představ si že čas od času s něčím takovým jedu a žádný problém s tím není…
Protože to je levnější.
Jedna taková jezdí na vlečce Sokolnice-Telnice posunuje vagóny s gebeshubru kovošrotu.
Lokomotivu vyrobily Turčianské strojárne Martin – znamená to že po opravě bylo sundáno pancéřování a demontován kanón ?
Dana nebo Zuzana? 😉
Je dobře že i u ktků pod zemí je jistá dávka fandovství a metro není jen každodenní rutinní šeď . Paráda
Copak fandovství pod zemí. Hlavní je jistá míra fandovství ve vedení DPP, které na tuto akci uvolnilo peníze.