Do depa metra se vrátilo historické „prasátko“, lokomotiva prošla kompletní opravou

Opravená lokomotiva T212.6114. Foto: Zdeněk Bek - DPPOpravená lokomotiva T212.6114. Foto: Zdeněk Bek - DPP

Lokomotiva bude určena pro historické akce, do běžného provozu už nezasáhne.

31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pája

Dotaz pro znalé – adaptér pro spřáhla umí ovládat i brzdu?

Y.K.

Umí.

Honza R.

Dívaje se na fotky prasátka, mám dotaz na redakci:
Kdy se vrátí možnost zvětšovat náhledy v galeriích?

Honza R.

Díky redakci za nápravu!

Petes

Snad mě někdo opraví nebo podpoří, tohle by mělo mít pro metro zúžený průjezdný profil

Hřebíček

Taky že má.

Kubrt

Kde konkrétně je zúžená proti klasické 703?

tajemný em

Nemá.

Tonda Údržbář

Je to klasická T212 kterou známe z železnice, není nijak „zúžená“….

Alibaba

Vzhledem k rozvoru a celkové délce to asi nebylo potřeba, nejkrizovější v metru je to okolo vysokých nástupišť, výška u tohodle je v pohodě.

LadaK

Čtyři mega?!? To jako opravdu?!? No tak to je dobrej „tunel“… To si pan Kočí slušně vydělal… Pro představu – pár ZZN a jiných agropodniků si nechalo kompletně generálkovat svoje „prasátka“ a cena nebyla ani poloviční… Proboha kdo a proč to v DP podepsal???

Kandelábr

A vlečka u JZD má stejné parametry jako metro?

Leinad

Mašina v metru musí snášet nepřízeň počasí nonstop.
Vlečková mašina jede jenom kus z depa do tunelu venkem, většinou je schovaná.

Antti Pesonen

Ano, tunely metra jsou místem, kde nonstop prší a mrzne 😂

Jiří Kocurek

Kdy to bylo a v jakém rozsahu prací? To se totiž může dost lišit.

Dalimil

Jen nechápu, proč se lokotraktor, tedy kolejové vozidlo, z opraven do depa přepravuje po silnici…

hroch obojživelný

Protože po kolejích by to přijelo pozdě, jinam a napůl očesané. Zkušenost.

Jiří Kocurek

Navíc by to sežralo víc paliva a vypustilo víc emisí než ten tahač, ve kterém rozhodně nebude motor z roku 1952.

Navíc je to jen a pouze o dohodě mezi majitelem a přepravcem. Aby se pak nestalo, že kvůli nečí obsedantní poruše musí lodě z Brna obeplouvat ČR, aby plula po vodě.
https://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2021/2021-02-27_15394089_Dallas.jpg

Y.K.

Nízká rychlost? Propadlé papíry přechodnosti na SŽ?

Leinad

Protože Spržel nechce, aby ji nějací dopravci nějak otravovali. Byl tu článek vlečkaře, jak byla jízda autem bezpečnější, než jet po Uničovce.

Tonda Údržbář

Protože jediná vlečka na metro je v depu Kačerov. Táhnout vůz přes půlku trasy metra prostě nejde…

Jiří Kocurek

A přepravy automobilů po železnici se teda mají zrušit taky?

Jiří Kocurek

PS. S traktorem s Vmax 40 km/h na dálnici nesmíte. O koridorech by to mělo platit taky s výjimkou pracovních strojů, ať se neblokuje provoz.

Leinad

Dálnice nemá přesný grafikon, auta si v rámci možností a předpisů jedou jak chtějí. (Cosi mezi maximálkou vzhledem k počasí, adhezí… a rychlostí aut předemnou) tak je potřeba dát minimálku (v obci 60, mimo 80).
Na dráze řízené jen podle gvd jsem pro přednost rychlejších, ale ne striktní omezení. Když se nedají přidělit všechny požadované trasy, tak nedat pomalejší. Když se coural vejde, ať si jede.

182-097

Představ si že čas od času s něčím takovým jedu a žádný problém s tím není…

Jindřich

Protože to je levnější.

korda

Jedna taková jezdí na vlečce Sokolnice-Telnice posunuje vagóny s gebeshubru kovošrotu.

PeS

Lokomotivu vyrobily Turčianské strojárne Martin – znamená to že po opravě bylo sundáno pancéřování a demontován kanón ?

Pája

Dana nebo Zuzana? 😉

Jouda

Je dobře že i u ktků pod zemí je jistá dávka fandovství a metro není jen každodenní rutinní šeď . Paráda

Kubrt

Copak fandovství pod zemí. Hlavní je jistá míra fandovství ve vedení DPP, které na tuto akci uvolnilo peníze.