Do Chersonu vyjel z Kyjeva první vlak, v nabídce je i lístek do Mariupolu
Odjezd vlaku do Chesonu. Foto: Valdis Dombrovskis / Twitter.com
Ukrajinské dráhy mají v prodeji i jízdenky do měst, které stále okupuje Rusko.
Ukrajinské dráhy mají v prodeji i jízdenky do měst, které stále okupuje Rusko.
Rusáci jim právě teď bombardují elektrickou rozvodnou síť, vodovody, plynovody, parovody a další infrastrukturu jako přehrady, nemocnice (zatím jen asi 800), univerzity, průmyslové závody a podobně. V mrazu žít bez vytápění, vody a elektřiny v panelácích není žádný med. Bydlet takto třeba s dětmi – si to vůbec nedokážu představit. Spíš se divím, že teď před zimou nepřišla nová masivní vlna uprchlíků k nám.
Jarda není tak měkkej jako Ty, on by to zvládl třeba i s šesti dětma a ženu by poslal bojovat 🙂
Na fotce vpravo v černém s rukou na hrudi je generální ředitel ukrajinských železnic. Mlaďas s částečně vyholenou hlavou nevypadá moc důvěryhodně, ale asi je velmi schopnej a pružnej, jak to tak už od jara sleduju.
Asi ano. 85% vypravených spojů je s ohledem na velmi smutné události slušné číslo. Je to o obrovské odvaze a hlavně vzdoru vůči okupaci.
Taková filosofická otázka: Pokud dá někdo tomuto příspěvku mínus, tak
– považuje příspěvek za věcně nesprávný
– nesouhlasí s charakteristikou ředitele UŽ a jeho působení
– protestuje proti Ukrajině
– protestuje proti autorovi příspěvku
– vášnivě rád mínusuje a nemůže si pomoci. 🙂
Jsou nějaké další možnosti?
🙂
Já hodnotil (+) až tento druhý Váš příspěvek.
Třeba mne v tom prvním zarazilo, že byste možná byl schopen v prvním momentě někoho hodnotit podle jeho vzhledu? Ale zřejmě asi tedy ne, díky za to.
První příspěvek rozporuje posudování podle vzhledu účesu. Obzvláště na ukrajině teď není doba pro nějaké kravaťáky. Tenhle pán (Oleksandr Kamyšin) se svým teamem dělá téměř zázraky.
Druhý příspěvek je opatřen smajlíkem. No a vidíte těch křečovítých mínusů pod nevážným příspěvkem?
Ano, jsme tu dobře ne šotoušském webu. Křečovitost je šotoušům vlastní. 🙂
… posuzování …
🙂
(Nevidím tu možnost na dodatečnou editaci překlepů.)
Odporúčam si pozrieť rozhovory s ním. Je to neskutočne schopný človek. Keď si vezmem aká obrovská firma sú UŽ a ako fantasticky to zatiaľ zvládajú, tak pred ním klobúk dole.
Mám pocit, že i v českém železničním prostředí jsme si ověřili, že oblek a seriózní účes nejsou žádnou zárukou kvalitního managementu 🙂
To se netýká jen železničního prostředí. To se týká úplně všech odvětví služeb, průmyslu, politiky….prostě všech lidí.
Mám pocit , že v UA železničním prostředí jsme si ověřili že žádný chytrý Honza u klávesnice nám nepomůže.
Jj, stačí nám nevěřící Tomáš 🙂
Koupil jsem si před několika dny charitativní jízdenku do Sevastopolu 🙂
Ne že bych se tam chystal, ale ta akce se mi líbí.
Web i facebook ukrajinských železnic občas sleduji a je to zajímavé čtení. Myslím, že mohou být v pružnosti i přístupu k veřejné službě poněkud zkostnatělým evropským železnicím příkladem.
Je fajn mít v životě nějaký stabilní bod, v tomto případě v rámci možností stabilně fungující organizaci.
Lístky do Sevastopolu už jsou také k mání. Nevím, Ukrajinci o svém vítězství nepocchybují, ale Západ pochybuje o své schopnosti dodávat dál dostatek zbraní. A ukrajinský ,yslím že premiér, řekl na rovinu, ať se lidé snaží přežít zimu v zahraničí,takže víc cestujících zaznamenáme asi na tratích do Polska ,Česka a Maďarska.
Docela se divím, že rusáci to město během ústupu celé nevypálili do základů.
Vždy je to podle nich přece RuSSku? Proč by to dělali? Medvěděv řekl, že se tam vrátí. Jaký by pro ně mělo smysl to město vypalovat? Stačí, že podminovali, co se dalo a k tomu taky co se dalo vykradli.
Tak ono ti běžní ruští vojáci se určitě často dost bojí a moc dobře vědí, že jsou na té straně agresora a že to není dobré.