Do Česka dorazil další KISS na testování, jezdit bude v Rakousku
Stadler KISS pro ÖBB ve Velimi. Foto: VUZ![Stadler KISS pro ÖBB ve Velimi. Foto: VUZ](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/kissvuz.jpg)
![Stadler KISS pro ÖBB ve Velimi. Foto: VUZ](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/kissvuz.jpg)
Nové jednotky nasadí ÖBB v regionální i dálkové dopravě.
Nové jednotky nasadí ÖBB v regionální i dálkové dopravě.
Tak EMU400 by byly velkým posunem v kultuře cestování. A několik by se tech 6 vozových na Pha-Ostrava také uživilo. Nema OBB jeste nejake vysoutežene, ale neodebrané?
Ja by som len upresnil, že objednaných je už 79 jednotiek:
62x CityJet konfigurácia
14x RailJet konfigurácia
3x CAT konfigurácia (City Airport Train)
Tise zavidim…
Dvoupodlažní Railjet nebude žádná výhra, ÖBB se dostává do stejného kruhu kde chtějí všechny IC/EC nahradit Railjetem jako DB to dělá s ICE a teď na to doplácejí.
A v čem že na to ÖBB doplácejí? Víte o něčem konkrétním?
Moc nechápu proč budou mezi Vídní a Salzburkem nasazovat jednotky s Vmax 200, když trať je v mnoha úsecích na Vmax 250… Jasně, rozdíl není zas takový, ale přece jen je ale škoda že nejsou aspoň na 230 jako Railjety od Siemensu…
A koľko že by bol ten rozdiel v čase? Funguje to WestBahnu, prečo by nemalo ÖBB?
Umí i ~25kV? Nebo jen tu jejich ~šťávu?
na co? aby jezdily do balkanu k nam? to asi ne
Mohou do Znojma.
Když to někdo objedná a zaplatí tak umí samozřejmě
Keď tak porovnám vizuál rakúskych a slovenských (nielen) KISSov, pripadá mi že my sme 100 rokov za opicami…..
Nerozumiem, prečo sa nedokážeme obrátiť na renomovaných svetových dizajnérov, ktorí by navrhli niečo nadčasové…….
Škoda, že v Česku nebude tak povedená souprava nikdy vysoutěžena… 🙂 🙂 🙂
Za 5 let je třeba ČD vysoutěží na Brno-Bohumín.
Škoda, že ne. 🙂 🙂 🙂
Ano, je to klidně možné. Také to může být jeden z konkurenčních vlaků v soutěži o EMU 400 pro pražské příměsto.
Očekávejte zvýšenou frekvenci příspěvků, že Stadler je moc tramvajovej. 😀