Do Česka dorazil další čínský vlak. Jednotka pro Srbsko přijela nezvykle zabalená
Nová jednotka pro Srbsko po příjezdu do Velimi. Foto: VUZ
Nové jednotky mají spojovat Bělehrad a Budapešť.
Nové jednotky mají spojovat Bělehrad a Budapešť.
Budapešť – Bělehrad se má jezdit za 3 hodiny po dokončení celé stavby tak to efekt má.
Tak Srbsko je takovým Čínským a Ruským trojským koněm v Evropě, takže se není čemu divit. Zajímala by mě cena, za jakou to soudruzi Srbům prodali.
Už je známo, jakou formou bude vlak pronikat do Schengenu? S vlivem na cestovní rychlost mezi oběma hlavními městy, nebo to zvládnou za využití maximální rychlosti trati?
hezké a mista na stani budou?
Madari v mezinarodnich vlacich oblibuji povinnou rezervaci mist, tudiz zrejme ne.
Je hezké, že se můžeme alespoń podívat n hezkou soupravu.
Spíš bude sranda jak dlouho ty Srbové tu trať na 200 km/h udrží v provozu 😀 . Viz Bělehrad – Novi Sad. Zpočátku 200 km/h teď 160 km/h a v pozdějších letech max 50 km/h 😀 .
Zatím je úsek Novi Sad-Subotica zavřený, už 4. rokem to EC nejezdí. Došlo dokonce na 30 km/h. Bělehrad-Budapešť fakt není Mšenka.
What 30 km/h on Novi Sad-Subotica when that section is under construction? Works are actually in the final phase and it will open by the end of 2024, you can see progress in many videos on youtube.
What are you talking, Novi Sad-Belgrade run at 200 km/h at around 40 km of that section and 160 km/h remaining as is from the start, there are no speed reductions since it was upgraded. Stop spreading fake antipropaganda. Next 200 km/h section from Novi Sad to Hungarian border will be completed and operational by the end of 2024, but since Hungarians will finish their part in 2025 this trains will be tested for a full year in your country.
Nez to vyfotili tak mohli aspoň sundat ty konce. 😁 Jinak ta jednotka vypadá dobře.
A odlepit a naleštit a sehnat modelku, ne? 😛
Jen ať to nedopadne jako s ČD Pendolinem, amatérské záběry u pultu Bistrovozu. 🙃
Ty zabery nebyly amatarske …
To je pravda.
V Srbsku je to teď vážně dost rozkopaný, minule tam jel od Berouna starší bratr Sirius a také opatrně …
Nejspíš ochrana před balkánskou mládeží, která má ve zvyku házet po vlaku kameny, láhve…
A nebo prostě před sprejery.
Se srovnáním se Siriusem, mi přijde tahle jednotka o dost více kvalitnější a lépe provedená.
Ano, podle fotek 😉
Jen dotaz, byl jsi v Cine ? Ja tedy je to jiz dost dlouho ale cesta vlakem cca 48 km za 15 min mi zustala v pameti.
Taky ale asi o hodne drazsi.
To vezla Česká Pošta, že to raději pořádně zabalili? 😁
Sestra britské pošty 😉
A to jste ještě neslyšel o PostNord, společné postě Dánska a Švédska. Kam se na ně hrabe Česká Pošta 😂
To neslyšel, ale Royal Mail a EP Cargo jsou součástí holdingu EPH.
Mně to spíš připomnělo tu službu na letištích, že si někteří nechají kufr zabalit do smršťovací folie… Ale tohle asi letecky nešlo. 🙂
To by tu ještě nebylo a nebo by v poštovní schránce na okruhu byl lístek „Nepodařilo se vás zastihnout, zásilka bude k vyzvednutí na poště“.
Ono to nemusí být jen kvůli oděrkám, ale i kvůli sprejerským m.dkám. Když to postříkají, stačí sloupnout folii a je to bez škod.
Pokud to neposprejují až potom, co sloupnou folii. Pak by jí tam mohli znova vrátit, to by byl po*rd jak hovado🤣. Samozřejmě že je taky nesnáším a přeju jim ať z těch sprejů dostanou nějakou ošklivou nemoc.
Stadler taky balíval své jednotky aspoň ve své dolní části, kde je poškrábání nejpravděpodobnější, viz třeba foto zde: https://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1550
A tak malo to Vmax 50 km/h, to zas nie je tak strašné 🙂