Dlouhá tramvajová výluka mezi Mostem a Litvínovem míří ke konci, příští týden začne zkušební provoz
Modernizovaná trať Záluží - Litvínov. Foto: Chládek&Tintěra
Oprava nabrala téměř rok zpoždění.
Oprava nabrala téměř rok zpoždění.
Nemám místní znalost – ten semafor na obrázku se rozsvítí v případě nějaké havárie v chemičce? A proč musí také tramvaje vypnout motory?
Možná, kdyby unikla nějaká výbušná látka.
Čpavek z výroby, výbušný.
Smutné je, že nedokáží stavbu zkoordinovat tak aby byla jedna výluka a aby trvala jen rok. Stavba mostu se za jeden rok zvládnout dá. Namísto toho bude výluka 3-4 roky. I na železničních stavbách, kde je zatížení mnohem větší se opravy podobného rozsahu dají zvládnout ve výrazné kratším čase (a když se podíváme i mimo Česko, tak že dají zvládnout najednou na celé trati a ne po úsecích). Příklad: Neuchatel – La Chaux de Fonds, trať se předělávala najednou (25km) a výluka trvala rok (+půl roku noční výluky), stavěl se nový most a prohluboval se tunel, zbytek byla sanace.
Stavba mostu… To ale musíte znát stav starého mostu už během přípravy stavby a ne že na Vás vybafne překvápko, až když otevřete stavbu.
A ten stav starého mostu není znám, nelze odhadnout, a příslušná měření lze provést jedině při úplné výluce?
No, špatná kvalita přípravy staveb je u nás dlouhodobým a všudypřítomným problémem. Teď například Děčínský tunel („závady“ v podloží), Barrandovský most (silnější/více armatur).
Hm, jak zjistíš detailní stav podloží v tunelu bez snesení provozované koleje?
To jsem z toho jelen, kdy se konečně projeví Jelen, že touto tratí nedávno jel a po kolejích jelo plno pasažérů… skoro plno.
(ironie)
Snad jich víc než 14 ve špičce…
Vždyť je to jednoduché – přepočítat lidi v NAD za tramvaj.
Že autobus nemá záchod je v porovnání s tramvají irelevantní ve smyslu prohlášení, že bez záchoda tím nikdo jezdit nebude. 😀
Vy snad pochybujete o smysluplnosti této tramvajové trati? Popravdě, jel jsem po ní v životě jednou a je to už pár let, ale nepřipadala mi jako zbytečná.
Nerozumíme si.
Trať je dlouhodobě mimo provoz kvůli stavbě = žádní pasažéři.
Já reagoval na Vaše častá tvrzení o jiných tratích, že nějakou trať xyz nebo abc znáte tak dobře, že si troufnete obvyklý počet pasažérů.
No a přepravní průzkumy nebo názory jiných však vyvrací Vaše tvrzení.
Čili rýpl jsem si do Vás, že ve svěm fanouškovství budete tvrdit o pasažérech i na této prokazatelně neprovozované tratí.
Prostě příteli skončete s přeháněním.
K poslední větě: To říká ten pravý.
V konkrétně čem často přeháním, prosím? Děkuji.
Ano, občas tvrdím, že jsem někde viděl plný vlak a nikdy jsem si to nevymyslel, jezdím vlakem často a o vytíženosti některých tratí mám přehled poměrně velký.
A zbytek vašeho příspěvku je absolutní blábol, když je někde výluka a nejezdí se tam, tak tam logicky nejezdí ani cestující, to snad ví i malé dítě. To rozhodně žádné mé tvrzení nevyvrací, nevím, co jste si to vzal do hlavy za blbost.
Takže laskavě s tím skončete vy a nepoučujte mě, díky.
Já netvrdil, že Vy tvrdíte o množství pasažéřů na této trati. Ale že budíte dojem, že jste schopen tvrdit, že na zavřené trati jezdí pasažéři… tím směrem mířilo mé doporučení = abyste byl uvěřitelný.
Ale samozřejmě, že Vám může být šumafuk, že Vám nevěřím. S tím dokážu žít.
Ne, nikdy jsem netvrdil nic o tom, že na zavřené trati někdo jezdí. To jste si vymyslel vy sám a podsouváte mi to, já jsem nikdy takovou ultrablbost nenapsal.
A jestli mi věříte nebo ne nic nemění na faktech. Já píši to, co pozoruji vlastníma očima. Toť vše.
Já tím jezdil do Staliňáku v 80 letech, narvaná 2 vozová souprava co 7 minut…a dnes? Solo vůz resp. 1,5 vůz co 20 minut prázdný….
Jak jsem říkal, jel jsem tím jednou v životě a pamatuji si, že to prázdné nebylo. Rozhodně mi tato trať připadá smysluplnější, než TT z Liberce do Jablonce.