Tento dopravce už v Sasku jezdí víc jak 23 let. A řekl bych, že mu to jde lépe než na trase Praha-Mnichov. Když tehdy začaly na Trase Sokolov-Kraslice a dále Zwickau jezdit nízkopodlažní Regiosprintery, tak to byl pro českou železnici velký skok….Viamont a Vogtlandbahn…. ❤️.
Jednotky pro výše uvedené linky, jež přejdou pod Länderbahn, budou klasická Mirea – bez baterky. Akutrolejové budou soupravy pro prodlouženou S1 do Döbelnu, kde zůstane DB.
Nádražák
6 dny
Mohu se zeptat, jaká vozidla jsou zde nyní nasazována?
Všechny uvedené linky již jsou delší dobu na výhradně elektrizovaných tratích. Ta baterie tam nebude určena pro běžný provoz. Jinak ty linky existují již teď, jedinou novinkou je rozvětvení, kdy dosud obě linky jezdí (pakliže nejde o tu část zastávkových spojů, která končí už v Altenburgu) do Zwickau, nově tedy alternativně do Glauchau nebo Plauen (pozn. doufám, že střídavě tak, aby pro Zwickau pořád zůstal úhrnný cca 1h takt – střídavě zastávkový vs. zrychlený spoj, takže pro Glauchau zůstane 2h takt přímých zastávkových vlaků a pro Plauen 2h takt přímých zrychlených vlaků. P. S. z Borny do Lipska je 30min.… Číst vice »
*h8*
6 dny
autorovi: bude jezdit “ přes šest kilometrů ročně na několika linkách“ ?? To ty linky zrovna moc dlouhý asi nebudou …
Tam asi vypadlo důležité slovíčko „milionů“ z textu.
Soubor 2:
Linka S 3: Halle-Nietleben – Schkeuditz – Lipsko CTL – Borna – Geithain
Linka S 5: Halle-Trotha – letiště Lipsko/Halle – Lipsko CTL – Markkleeberg Altenburg – Gößnitz/Glauchau – Werdau – Zwickau
Linka S 5x: Halle-Trotha – letiště Lipsko/Halle – Lipsko CTL – Markkleeberg Altenburg – Werdau – Zwickau/Plauen
s přibližně šesti miliony vlakových kilometrů – Die Länderbahn GmbH (DLB). https://www.insa.de/aktuelles/DB%20Regio%20und%20Die%20L%C3%A4nderbahn%20fahren%20k%C3%BCnftig%20im%20Mitteldeutschen%20S-Bahn-Netz
Tento dopravce už v Sasku jezdí víc jak 23 let. A řekl bych, že mu to jde lépe než na trase Praha-Mnichov. Když tehdy začaly na Trase Sokolov-Kraslice a dále Zwickau jezdit nízkopodlažní Regiosprintery, tak to byl pro českou železnici velký skok….Viamont a Vogtlandbahn…. ❤️.
On to byl velký skok i když přišel na trasu Liberec – Varnsdorf.
A teď si představte, že by tam bylo buď mezinárodní jízdné, nebo sice vnitrostání, peáž bez možnosti nástupu/výstupu, zato s nutností zatemnit okna.
Kdo pamatuje peáž přes Glucholazy? Slovník https://cs.wiktionary.org/wiki/pe%C3%A1%C5%BE
Jj. Głuchołazy a to s těmi okny pamatuju. Ještě v letech 1985/86 to tak muselo být.
A koukali jste i tak ven? 🙂
Přes Porajów to taky bylo vyžadováno?
Jednotky pro výše uvedené linky, jež přejdou pod Länderbahn, budou klasická Mirea – bez baterky. Akutrolejové budou soupravy pro prodlouženou S1 do Döbelnu, kde zůstane DB.
Mohu se zeptat, jaká vozidla jsou zde nyní nasazována?
Na (jestli jsem při opakovaných návštěvách Lipska a jeho okolí něco trestuhodně nepřehlédl) všech linkách jedoucích skrz CityTunnel jezdí toto https://de.wikipedia.org/wiki/S-Bahn_Mitteldeutschland#/media/Datei:J21349_Bf_Connewitz,_1442_709.jpg
Bombardier Talent 2
Všechny uvedené linky již jsou delší dobu na výhradně elektrizovaných tratích. Ta baterie tam nebude určena pro běžný provoz. Jinak ty linky existují již teď, jedinou novinkou je rozvětvení, kdy dosud obě linky jezdí (pakliže nejde o tu část zastávkových spojů, která končí už v Altenburgu) do Zwickau, nově tedy alternativně do Glauchau nebo Plauen (pozn. doufám, že střídavě tak, aby pro Zwickau pořád zůstal úhrnný cca 1h takt – střídavě zastávkový vs. zrychlený spoj, takže pro Glauchau zůstane 2h takt přímých zastávkových vlaků a pro Plauen 2h takt přímých zrychlených vlaků. P. S. z Borny do Lipska je 30min.… Číst vice »
autorovi: bude jezdit “ přes šest kilometrů ročně na několika linkách“ ?? To ty linky zrovna moc dlouhý asi nebudou …
Přece ty nový jednotky hned nezavaří 😀
Kolik platí? To bych bral i na vedlejšák 😀
Tam asi vypadlo důležité slovíčko „milionů“ z textu.
Soubor 2:
Linka S 3: Halle-Nietleben – Schkeuditz – Lipsko CTL – Borna – Geithain
Linka S 5: Halle-Trotha – letiště Lipsko/Halle – Lipsko CTL – Markkleeberg Altenburg – Gößnitz/Glauchau – Werdau – Zwickau
Linka S 5x: Halle-Trotha – letiště Lipsko/Halle – Lipsko CTL – Markkleeberg Altenburg – Werdau – Zwickau/Plauen
s přibližně šesti miliony vlakových kilometrů – Die Länderbahn GmbH (DLB).
https://www.insa.de/aktuelles/DB%20Regio%20und%20Die%20L%C3%A4nderbahn%20fahren%20k%C3%BCnftig%20im%20Mitteldeutschen%20S-Bahn-Netz
díky za upozornění, samozřejmě vypadly miliony.