Die Länderbahn získala velkou zakázku v Sasku, vzniknou nové linky

Jednotka Siemens Mireo Smart. Foto: SiemensJednotka Siemens Mireo Smart. Foto: Siemens

Dopravce nasadí nové jednotky Siemens Mireo.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Fandík

Tento dopravce už v Sasku jezdí víc jak 23 let. A řekl bych, že mu to jde lépe než na trase Praha-Mnichov. Když tehdy začaly na Trase Sokolov-Kraslice a dále Zwickau jezdit nízkopodlažní Regiosprintery, tak to byl pro českou železnici velký skok….Viamont a Vogtlandbahn…. ❤️.

Mirek/

On to byl velký skok i když přišel na trasu Liberec – Varnsdorf.

Jiří Kocurek

A teď si představte, že by tam bylo buď mezinárodní jízdné, nebo sice vnitrostání, peáž bez možnosti nástupu/výstupu, zato s nutností zatemnit okna.

Kdo pamatuje peáž přes Glucholazy? Slovník https://cs.wiktionary.org/wiki/pe%C3%A1%C5%BE

X 1

Jj. Głuchołazy a to s těmi okny pamatuju. Ještě v letech 1985/86 to tak muselo být.

Jaaa

A koukali jste i tak ven? 🙂

xyz

Přes Porajów to taky bylo vyžadováno?

Kubrt

Jednotky pro výše uvedené linky, jež přejdou pod Länderbahn, budou klasická Mirea – bez baterky. Akutrolejové budou soupravy pro prodlouženou S1 do Döbelnu, kde zůstane DB.

Nádražák

Mohu se zeptat, jaká vozidla jsou zde nyní nasazována?

xyz

Na (jestli jsem při opakovaných návštěvách Lipska a jeho okolí něco trestuhodně nepřehlédl) všech linkách jedoucích skrz CityTunnel jezdí toto https://de.wikipedia.org/wiki/S-Bahn_Mitteldeutschland#/media/Datei:J21349_Bf_Connewitz,_1442_709.jpg

Ex ČD

Bombardier Talent 2

xyz

Všechny uvedené linky již jsou delší dobu na výhradně elektrizovaných tratích. Ta baterie tam nebude určena pro běžný provoz. Jinak ty linky existují již teď, jedinou novinkou je rozvětvení, kdy dosud obě linky jezdí (pakliže nejde o tu část zastávkových spojů, která končí už v Altenburgu) do Zwickau, nově tedy alternativně do Glauchau nebo Plauen (pozn. doufám, že střídavě tak, aby pro Zwickau pořád zůstal úhrnný cca 1h takt – střídavě zastávkový vs. zrychlený spoj, takže pro Glauchau zůstane 2h takt přímých zastávkových vlaků a pro Plauen 2h takt přímých zrychlených vlaků. P. S. z Borny do Lipska je 30min.… Číst vice »

*h8*

autorovi: bude jezdit “ přes šest kilometrů ročně na několika linkách“ ?? To ty linky zrovna moc dlouhý asi nebudou …

maskr

Přece ty nový jednotky hned nezavaří 😀

Lukáš

Kolik platí? To bych bral i na vedlejšák 😀

Karl vB.

Tam asi vypadlo důležité slovíčko „milionů“ z textu.
Soubor 2:
Linka S 3: Halle-Nietleben – Schkeuditz – Lipsko CTL – Borna – Geithain
Linka S 5: Halle-Trotha – letiště Lipsko/Halle – Lipsko CTL – Markkleeberg Altenburg – Gößnitz/Glauchau – Werdau – Zwickau
Linka S 5x: Halle-Trotha – letiště Lipsko/Halle – Lipsko CTL – Markkleeberg Altenburg – Werdau – Zwickau/Plauen
s přibližně šesti miliony vlakových kilometrů – Die Länderbahn GmbH (DLB).
https://www.insa.de/aktuelles/DB%20Regio%20und%20Die%20L%C3%A4nderbahn%20fahren%20k%C3%BCnftig%20im%20Mitteldeutschen%20S-Bahn-Netz