DHL jako takove je samozrejme nemelo. Linku OSR-LEJ pro ne kdysi letaly lotysske RAF Avia. Kdyz preletaly jejich AN-26 nad vychodnimi Cechami (vecer do Lipska, rano zpet), byly vzdyky slyset na kilometry daleko…
Hrozen
1 den
Lipsko – Ostrava/Brno je relace, která by se místo letadlem dala obsloužit železnicí. Minimum balíků je dnes takových kde záleží na každé hodině času přepravy. Problém je neexistence spolehlivé železniční sítě v trase, speciálně v Německu. Tohle je přesně to co by se mělo řešit pokud se to s tím přesunem zboží na železnici myslí vážně.
Je pravda, že balíčková sběrná služba by se při koncentraci překládkových dep na seřazovacích nádražích dala s klidem po železnici obsloužit. Paletová sběrná služba asi taky. Na druhou stranu by to byli spíš asi balíčky, která se posílají přes služby typu PPL, DPD, zásilkovna. Balíčky které se posílají přes DHL Express, UPS, Fedex jsou expresní a u těch právě zákazníci platí za rychlost.
Já jako pracující ve firmě, kde často potřebujeme dostat/přijmout zboží v rámci Evropy do druhého dne bych úplně železniční dopravu neocenil 😀 Díky bohu za DHL.
No já mám pocit, že dnes právě u zásilek dost záleží na rychlosti dodání, každý chce mít objednané zboží do druhého dne na stole a to ještě před polednem.
Je hodně zásilek, kde nezáleží na rychlosti, ale na ceně. Čím vyšší rychlost, tím vyšší cena a naopak. Železnice by dávala smysl podle mě třeba na přepravu balíků mezi jednotlivými depy České Pošty, nebo PPL, DPD, Zásilkovny, pakliže by je měli v blízkosti nákladových nádraží.
Děkujeme za vaši reakci
Ale my zakazníci kteří to platíme budeme rozhodovat jak to pojede a jak rychle to potřebujeme a co jsme ochotni za to zaplatit a vaše šotouš vhlké sny bohudík na to nebudou mít nikdy žadný vliv
Pozdravuji na železnici
Minimum balíků… zkuste si přečíst o tom jaký má úspěch Alza s doručením do druhého dne a jaké to klade požadavky na zbytek e-commerce… jo DHL Temu apod nevozí
Pom
1 den
Je to takové hořké povýšení. Ráno OK, ale večer je to vlastně zrušení. Až přijdou na to, jak dostat import na Mošnov v jejich hodiny (6-7h), zruší i ranní let.
Pondělí už je bez letadla úplně a to byla skoro vždy největší tonáž.
asi hloupá otázka, ale znamená to, že i import do Brna bude zajištěn kamiony z Ostravy?
pardon, už mi to došlo, ale už mi nelze smazat tento komentář
3x jsem to četl a nejsem si úplně jistý co kam poletí nebo nepoletí 🥹
Já každopádně nechápu, proč se export zboží z Ostravy bude posílat autem do Brna. Kde se teprve naloží na letadlo, které beztak poletí z Ostravy.
Zajímavá informace pro mě, že DHL mělo Anotonovy. To bych nečekal. Dohledal jsem tedy jenom pár fotek AN-26.
Měli i nějaké další?
DHL vozilo cargo z Moskvy do Lipska také nákladním TU-204, takže se tomu vůbec nedivím.
Ruzne po svete tech antonovu slouzi / slouzilo vic. Afrika a spol.
DHL jako takove je samozrejme nemelo. Linku OSR-LEJ pro ne kdysi letaly lotysske RAF Avia. Kdyz preletaly jejich AN-26 nad vychodnimi Cechami (vecer do Lipska, rano zpet), byly vzdyky slyset na kilometry daleko…
Lipsko – Ostrava/Brno je relace, která by se místo letadlem dala obsloužit železnicí. Minimum balíků je dnes takových kde záleží na každé hodině času přepravy. Problém je neexistence spolehlivé železniční sítě v trase, speciálně v Německu. Tohle je přesně to co by se mělo řešit pokud se to s tím přesunem zboží na železnici myslí vážně.
Hypoteticky jo, ale reálně je tam několik úzkých míst, + navíc pořád balíky , kde na hodinách (v současném stavu možná i na dnech) záleží.
Je pravda, že balíčková sběrná služba by se při koncentraci překládkových dep na seřazovacích nádražích dala s klidem po železnici obsloužit. Paletová sběrná služba asi taky. Na druhou stranu by to byli spíš asi balíčky, která se posílají přes služby typu PPL, DPD, zásilkovna. Balíčky které se posílají přes DHL Express, UPS, Fedex jsou expresní a u těch právě zákazníci platí za rychlost.
Takže místo letadla. navrhujete železnici + plus letadlo na expresní zásilky. A v Lipsku ještě dobudovát HUB pro železnici…..
Já jako pracující ve firmě, kde často potřebujeme dostat/přijmout zboží v rámci Evropy do druhého dne bych úplně železniční dopravu neocenil 😀 Díky bohu za DHL.
No já mám pocit, že dnes právě u zásilek dost záleží na rychlosti dodání, každý chce mít objednané zboží do druhého dne na stole a to ještě před polednem.
Je hodně zásilek, kde nezáleží na rychlosti, ale na ceně. Čím vyšší rychlost, tím vyšší cena a naopak. Železnice by dávala smysl podle mě třeba na přepravu balíků mezi jednotlivými depy České Pošty, nebo PPL, DPD, Zásilkovny, pakliže by je měli v blízkosti nákladových nádraží.
Vůbec nevím, za co jsem tady dostal mínusy?
Děkujeme za vaši reakci
Ale my zakazníci kteří to platíme budeme rozhodovat jak to pojede a jak rychle to potřebujeme a co jsme ochotni za to zaplatit a vaše šotouš vhlké sny bohudík na to nebudou mít nikdy žadný vliv
Pozdravuji na železnici
Já jsem za ničení planety ochotný si připlatit a žádný woke aktivista mi v tom nemá právo bránit?
Tohle neni sluzba pro sotouse. Tady zalezi na rychlosti a spolehlivosti. Zeleznice je na to zcela nevhodna.
Gratuluji! Váš pokus vyřešit něco, čemu očividně absolutně nerozumíte takhle od stolu, skoro vyšel. SKORO. A teď si zas běžte hrát s vláčky 😉
.. a prodlouzit dodani zasilek o dalsi dva dny?
nerad vam kazim radost, ale jednim z principu funkcnosti DHL je i ta, ze i tu zasilku z ameriky dostanete vicemene do druheho dne.
Minimum balíků… zkuste si přečíst o tom jaký má úspěch Alza s doručením do druhého dne a jaké to klade požadavky na zbytek e-commerce… jo DHL Temu apod nevozí
Je to takové hořké povýšení. Ráno OK, ale večer je to vlastně zrušení. Až přijdou na to, jak dostat import na Mošnov v jejich hodiny (6-7h), zruší i ranní let.
Pondělí už je bez letadla úplně a to byla skoro vždy největší tonáž.
Jak to v praxi chodí, v pondělí DHL v Brně a Ostravě nedoručuje??
Samozřejmě že doručuje, ale nově pouze pozemní cestou (Mošnov). V Brně klasicky letadlo.
Povýšil nejen Mošnov, ale i Tuřany, neb doteď tam od DHL lítal Boeing 757 a ten je taky menší, než A300.