Developer Třešňák neuspěl s odporem proti Kladrubské spojce, územní rozhodnutí na silnici kolem Teplic platí
Vizualizace Kladrubské spojky. Foto: ŘSD
Stavba má přinést Teplicím úlevu od tranzitní dopravy.
Stavba má přinést Teplicím úlevu od tranzitní dopravy.
Jojo, na té mapce je to pěkně vidět – samej novej narovnanej rozšířenej úsek silnice, a mezi tím zakroucená dráha v původní stopě pro těžký uhláky.
Country for the future…
Na té mapce nejsou vrstevnice, takže na ní není vidět, že ta nová silnice obíhá Morový pahorek, proto je zakroucená.
Ale možná jsem vás špatně pochopil a máte na mysli železnici?
B je správně. 🙂
Oblast kolem Nových dvorů – MÚK Nechvalice je ukázkový overinženýring 😀 Tohle zjevně nakreslil někdo od stolu, co za volantem nikdy neseděl.
Proč se vždycky musí najít někdo sebestředný, kdo svoje sobecké zájmy nadřazuje zájmům nemálo jiných lidí okolo?
Lidé jsou bohužel hlavně sobecké a sebestředné jednotky. Každý do značné míry upřednostňuje své sobecké zájmy nad zájmy ostatních lidi.
Ale prd. Jenom tím zvyšuje cenu pozemků které stát bude potřebovat a které tam spekulativně nakoupil.
Takže zcela sobecké jednání 😉
Protože jinak by komunismus fungoval.
(V kibucech třeba funguje.)
Souhlasím s Vámi, ještě že v nich nežijeme.
V podstatě ano. K tomu, aby komunismus fungoval na státní úrovni, tak by krom toho musela existovat plná důvěra všech lidí vůči všem ostatním. To je tak max. možné v těch kibucech, kde se všichni víceméně navzájem znají, ale na státní úrovni je to utopie. Jakmile nemůžeme všem důvěřovat, že nebudou podvádět, nebudou hrabat jen pro sebe, nebudou se snažit systém zneužít pro svoje sobecké zájmy. Pak nemám důvod se chovat ani my opravdu nesobecky a spíš podlehneme přesvědčení: „Když to dělají ostatní, tak to budu dělat taky tak.“
Paráda. Další část rychlostní silnice/kvalitní silnice 1. třídy mimo obce mezi Vary a Ústím a tím i defacto okružní „dálnice“ kolem Čech se přiblížila k realizaci. Jen tak dál 👍
Hodně malá část 😉
Docela by mě zajímalo jakou tranzitní dopravu z Teplic má odvést Kladrubská spojka. To jako někdo věří tomu, že když kamion jede od Bíliny na Ústí, tak volí trasu přes město namísto toho aby odbočil na I/8 a u Bystřan se napojil na I/63? Ta nákladní doprava, co se snaží protlačit přes Teplice má v drtivé většině svůj cíl v obchodně-průmyslové zóně za Srbicemi a u Krupky a tahle spojka to vůbec neřeší.
A mimochodem, ŘSD nadále počítá s tím, že nynější I/13 přes Teplice bude silnicí I.třídy viz. infoleták Teplice, obchvat Trnovan https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/155/infoletak_s13-teplice-obchvat-trnovan.pdf
Spíš ty kamiony jedou na Děčín po I/13 a nebo se napojují na D8 až na 80km u Ždárku
Ještě že se toho Miloš Zeman nedožil.
To už jste ho pohřbil ? 🙂
Pokud vim tak stale zije ale je ve stadiu znacneho rozkladu…
Komentáře o vláčkách pod článkem o silnici za 3 2 1
Zatím jste s takovým komentářem začal vy.. 😉
A jinak v pořádku?
Už jste se dočkal.
Pokud si dobře pamatuji, psalo se plánovaném zahájení stavy okolo roku 2007-2008. Panečku, to je fofr.
Ta spojka měla stát už před deseti lety. Zájem nějakého zemanovského podnikatele z Teplic nemůže předčit veřejný zájem.
Ten člověk má v Teplicích velice špatnou pověst.
Nejen tam, zeptejte se v Neratovicích, 70km na jih taky prudil, jeho developerský zájem je tam legendární.
Nedivím se, když zboural krásné lázně a Teplice přišla tak o další ze svých památek.
*přišly
Nebyly to jen městské lázně, těch cenných budov bylo víc.
To jsem nevěděl, že se na Teplicích podepsal ještě víc. Inu charakter. Volič Zemana…
I v Litoměřicích.
Jakože tenhle jedince otravuje lidem život i v Litoměřicích? Krásný příklad toho, proč lidi tak nesnáší developery.
On je totiž “developer” – to develop – rozvíjet – a pozemkovej špekulant.