Deutsche Bahn výrazně vzrostl účet za odškodnění cestujících
ICE Sprinter z Mnichova do Berlína. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Podle dopravce je důvodem zpoždění především stav německé infrastruktury.
Podle dopravce je důvodem zpoždění především stav německé infrastruktury.
Jezdím přes Německo celkem často a hlavní důvod jsou opravy a rekonstrukce a také více vlaku. Zájem v Německu roste.
DB odškodňují rychle, vyzkoušel jsem to loni cestou z Bruselu. Online dotazník a peníze dorazily do měsíce.
Jo. Nejlepší je, když v odpovědi na online podanou žádost vám přijde obyčejný dopis, jehož zaslání do zahraničí někdy může stát více než výše kompenzace 😀
To mě taky překvapilo. Ale vraceli mi polovinu jízdného z Bruselu pro 4 osoby (cca 130 EUR), takže to asi stalo za to.
V muslimských zemích se tak na přesnost nehraje.
Otázka zní, jestli by peníze nacpané do klimaticketu nebylo vhodnější dát do rekonstrukcí tratí. Tím pádem by více cestujících byli ochotno jezdit vlakem a platit za cestu.
Otázka zní, jestli by peníze nacpané do do převzetí zahraničních společností by za posledních 30 let nebylo lepší vynaložit na infrastrukturu.
https://www.welt.de/politik/deutschland/article219322626/Auslandstoechter-der-Bahn-Das-macht-in-Deutschland-keinen-Zug-puenktlicher.html
Tak Schenker každý rok generoval stamiliony-miliardy euro zisku. Teď je jak Arriva, tak Schenker, tak uvidíme o kolik budou vlaky v Německu dochvilnější (můj tip vůbec ;)).
Klimaticketu? nepletete si nahodou zeme?
Záleží na tom? Klimaticket nebo D-ticket, princip podobný a víme, o co jde.
Kámoš byl v Mongolsku, a tam nešlo o to v kterou minutu se pojede, ale který den se pojede.