Deutsche Bahn výrazně vzrostl účet za odškodnění cestujících

ICE Sprinter z Mnichova do Berlína. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czICE Sprinter z Mnichova do Berlína. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Podle dopravce je důvodem zpoždění především stav německé infrastruktury.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
troglj

Jezdím přes Německo celkem často a hlavní důvod jsou opravy a rekonstrukce a také více vlaku. Zájem v Německu roste.
DB odškodňují rychle, vyzkoušel jsem to loni cestou z Bruselu. Online dotazník a peníze dorazily do měsíce.

Tomāš

Jo. Nejlepší je, když v odpovědi na online podanou žádost vám přijde obyčejný dopis, jehož zaslání do zahraničí někdy může stát více než výše kompenzace 😀

troglj

To mě taky překvapilo. Ale vraceli mi polovinu jízdného z Bruselu pro 4 osoby (cca 130 EUR), takže to asi stalo za to.

Ferda Vomáčka

V muslimských zemích se tak na přesnost nehraje.

noerf

Otázka zní, jestli by peníze nacpané do klimaticketu nebylo vhodnější dát do rekonstrukcí tratí. Tím pádem by více cestujících byli ochotno jezdit vlakem a platit za cestu.

Bartol

Otázka zní, jestli by peníze nacpané do do převzetí zahraničních společností by za posledních 30 let nebylo lepší vynaložit na infrastrukturu.

https://www.welt.de/politik/deutschland/article219322626/Auslandstoechter-der-Bahn-Das-macht-in-Deutschland-keinen-Zug-puenktlicher.html

Noční spoje

Tak Schenker každý rok generoval stamiliony-miliardy euro zisku. Teď je jak Arriva, tak Schenker, tak uvidíme o kolik budou vlaky v Německu dochvilnější (můj tip vůbec ;)).

Matfyzák

Klimaticketu? nepletete si nahodou zeme?

Průvodce původní Aleš

Záleží na tom? Klimaticket nebo D-ticket, princip podobný a víme, o co jde.

tarten

Kámoš byl v Mongolsku, a tam nešlo o to v kterou minutu se pojede, ale který den se pojede.