Děti Země podaly žalobu na ministerstvo kvůli stavebnímu řízení na část D8
Dálnice D8 u Lovosic. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Po dálnici se jezdí šest let, není ale stále kolaudovaná.
Po dálnici se jezdí šest let, není ale stále kolaudovaná.
Deti Zeme, odejdete jiz do historie. Dekuji
A lokalka stále nic…
Já tady trochu odbočím z tématu. Mně se nejvíc líbí, jak mnoho lidí chválí Poláky, jak pokročili z dálnicema. Páč tam mám kontakty, tak vím, že tam se s nikym nebabraj a mnoho pozemků se prostě vyvlastňeje a to velice rychle. Takže stavějí
A co je na tom špatného? Co je lepší? Handrkovat se soudit se odkládat stavby nebo rovnou začít stavět a ať o výši náhrady rozhodne soud. I u nás by ubylo problémů kdyby lidé hned dostávali adekvátní náhrady.
No zrovna u tohohle úseku to chápu, přitom zmíněného pána nemám moc v lásce. Místo toho aby se postavil delší tunel, tak postaví dálnici ve svahu v zářezu, na mostech a v co nejkratších tunelech. Přitom každý, kdo to tam zná ví, že i bez dálnice a navíc lomu nad ní jsou sesuvy celkem obvyklou věcí vzhledem k tomu, jak pohoří vzniklo. Takže teď platí stát miliony ročně za hlídání svahů…nemyslím že je to dobrá investice… o tom, že je tam nějaká příroda a ta by se třeba mohla chránit a ne přímo uprostřed ní stavět dálnici je další debata.
Aha. A on ten delsi tunel a jeho provoz by byly zadarmo?
Do sanace se už investovalo více než co by stál ten delší tunel.
Kolik
Zdroj?
Po bitvě každý generálem…
Můžete uvést zdroj?
Ne byl by levnější, protože by nám poslala zpětné asi 20 mld Kč UE přes fondy. Na toto od Ital přispět, takže 43 mld Kč za naše. Za 20 mld Kč by bylo dalších 50-70 km dálnice či VRT, troubo
Zkuste myslenku zformulovat jeste jednou. To date 🙂
Takže co? Zrušit stavbu, zasypat a jezdit opět přes okolní obce?
Patrik je Hugo a Hugo je vůl.
Poslechnete si rozhovor s Patrikem. I v tomto případě jej do toho tlačí, jako poslední instanci, místní občane a dokonce 2 obce. Není třeba bonzovat, mrkněte na mapu a bude Vám hned jasné, které to jsou (v…. R… )
Pokud se tihle pomatenci ukajeji na jiz stojici a provozovane stavbe a existuje-li miziva sance, ze jeji provozovani prerusi, znamena to, ze mají méně casu a energie skodit jinde…
Nemyslím si že by si Patrik a spol nechali ujít příležitost jak se dostat k penězům.
Vzhledem k tomu kolik tisíců skladů vzniká na orné půdě, a tento trend pokračuje, blokace a obstrukce jakékoliv veřejné liniové stavby je jen způsob obživy ze strany všech obskurních spolků. Asi stát nechce platit výpalné a prostě se to těm spolkům vyplatí. S ochranou životního prostředí to nemá nic společného. životní prostředí je jen formulka pro jistý zisk.
Pred par mesici jsem videl na idnes zminku o studii zabyvajici se problematikou nevhodnosti pouziti zemedelske pudy v okoli hlavnich silnicnich tahu a dalnic kvuli olovu z benzinu. Pozoruhodne bylo, ze tyto stopy po olovu byly udajne nalezeny i v lokalitach, kde jsou dalnice nove ( = kdy uz se bezolovnaty benzin skutecne nepouzival). A ted otazka za zlateho bludistaka, financoval tuto studii developer zabyvajici se vystavbou hal pro skladovaci a prumyslove prostory? 😉 Medialni palebna priprava musi byt, aby se mohly penizky hezky tocit. Ale beda vam, abyste si postavil na sve vlastni louce maringotku, se kterou vsak pravidelne… Číst vice »
Studie zveřejněné na iDnesu, vlastněného majitelem Strany a Agroferu. Samo, že jemu se nebude chtít platit za vynění ze ZPF např pro stavbu fotovoltaiky.
Funkci stavby plnit může, nejedná se však o objekt trvale spojený se zemí, pokud tedy si ji nepřibetonujete, či trvale nepřipojíte se zemí prostřednictvím trubek odpadu atp.
Jakési kritérium o trvalém spojení se zemí je akorát městská legenda.
Na výrobek plnící funkci stavby se vztahují stejné podmínky jako na stavbu.
To není žádná městská legenda. To je definice stavby pro účely stanovení nutnosti stavebního povolení, krom dalších podmínek. Nebo myslíte, že jsem dělal vysokoškolskou zkoušku z městské legendy?
Zákon č. 183/2006 Sb. § 2 odst 3) … Za stavbu se považuje také výrobek plnící funkci stavby …
Že je to baví. Ještě si zvládnu jakžtakž představit, že existují lidi, co jsou apriori proti dálnicím a chtějí jim bránit (byť mám jiný názor), ale čeho tady dosáhnou? Ta dálnice už stojí. Tu opravdu už nezbourají. Ale tak to je dlouhodobě, že existují ekologické a „ekologické“ spolky…
Myslíte, že nemůže dojít k odstranění stavby?
A hele! Místní zelený troll M19 je zase tady. Běžte si raději dát veggie burger a vypadněte někam do lesa.
Proč by je to nebavilo když z toho mají peníze. Nebo si někdo myslí že to dělají z lásky k přírodě?
Já se divím, že je to baví. Po dálnici se jezdí a oni se v tom pořád rejpou. Ale aby přispěchali na pomoc k nám na vesnici, kde soused nelegálně staví dům, bez jakéhokoliv stavebního povolení, to ne. Přitom tou stavbou zmizí pár metrů čtverečních trávy a já budu mít na zahradě trochu stínu na pár hodin denně 🙂 .
Váš stín na zahradě je jaký veřejný zájem? Proč neupozorníte úřady sám?
Proč by někdo měl za vás řešit problém se sousedy? Když jste líný to řešit sám, tak to je váš problém.
Ach ti blázni (myšleno Děti Země)…
Neurážejte blázny! Ti za to nemůžou. Zvolte jiný výraz. Třeba nějakého orgánu. Námatkou mne napadá rozmnožovací ústrojí…
Třeba…třeba … pestík 🙂
Dálnice je naštěstí už v provozu, takže tady ať si Děti Země otravují, jak chtějí.
Aby to neskončilo odstraněním černé stavby. Tady je možné úplně všechno.
Ale FUJ !!! Říká se společensky znevýhodněné !!!
To určitě, stačí kouknout jak si někteří stavitelé legalizuji černé stavby,kdo má peníze může stavět co chce a kde chce.
Na jednoho přišli rovnou s policajtama, že ten včelín je černá stavba. Byli o tom přesvědčení, vždyť dostali již tolik udání od procházejících okolo.
Černá stavba, jak se ukázalo, měla kola a oj pro připojení k traktoru. Ovšem lid již měl jasno. Takže majitel ten včelín přemístil do protějšího rohu pozemku a kola už nezakryl, takže to vypadá hnusně.
Odstranenim cerne stavby to neskonci, je to stara vec. Ale dobre, ze to zminujete. Je to vhodna prilezitost „podekovat“ hnuti STAN za protlaceni zmeny stavebniho zakona, kdy se cerna stavba stane prakticky nepromlcitelnym prohreskem, pricemz dodatecna legalizace cerne stavby nebude mozna a jedinym pripustnym resenim ma byt toliko jeji odstraneni a nasledna vystavba znovu. Ucinnost ma byt snad v polovine pristiho roku, jestli si to pamatuju dobre. Jeste, ze zijeme v liberalne(!) demokratickem zrizeni, kde je stavebni zakon k (zejmena) drobnym stavebnikum typu „chci si na vlastnim pozemku postavit RD“ natolik pratelsky, ze za ta leta nikdy nikdo ani smykem… Číst vice »
To je ten zákon co vznikl za Babiše?
ANO 🙂 A tuhle část pětikolka jaksi rušit nechtěla… zato nám zpátky vrátila cochcárnu stavebních úřadů provozovaných obcemi (samozřejmě nikdy nikdo ani smykem neuvazoval o tom, že by snad mohly rozhodovat podle přání starosty který sedí vedle v místnosti místo více než dle zákona, neboť prej znalost místních poměrů je klíčová)
Presne. Pravomoci mistnich samosprav jsou dvousecna zbran. U nas musim zaklepat, vypada vedeni obce rozumne a z pohledu radoveho obyvatele se stav verejnych prostranstvi zasadne zlepsuje (pokracuji bez zasadnich personalnich zmen i v tomto obdobi).
Ne kazda obec vsak ma takove stesti. Treba tenhle zaznam z jednani vypada jako slusny zaklad boje s vetrnymi mlyny a jako nejlepsi argument pro zredukovani pravomoci mistnich samosprav… https://www.youtube.com/watch?v=DpSU-_ev7GM
Ovšem prohlásit stavbu za černou po mnoha létech, co měla platné stavební povolení je trošku jiný level.
Jestlipak existuje stavební povolení na Karlův most? Ve své době byl v podstatě dálniční stavbou.
V roce 1357 bylo třeba stavební povolení? To by vás císař okamžitě předal katu, člověče.
Aby to neskončilo tím, ze spadne. On ten viadukt je fakt problém
Zdroj…?
Subdodavatelska stavební firma, raději to ICO už nechali zlikvidovat. Mám to od nich z první ruky
Interní, od dodavatele. Subdodavatel raději zlikvidoval ICO, které to dodávalo
Vojtechovi to rikal na zachode jeden pan z firmy co neexistuje. Tak urcite…