Děti Země opět narazily, soud zamítl jejich další žalobu proti MÚK Nošovice
Vizualizace MÚK Nošovice. Zdroj: ŘSD

Dobrých zpráv není nikdy dost, komentoval rozhodnutí soudu primátor Frýdku-Místku.

Dobrých zpráv není nikdy dost, komentoval rozhodnutí soudu primátor Frýdku-Místku.
Nebude jednodušší tam prvni udělat ten nájezd do automobilky a pak teprve předělávat stávající křižovatku na kruháč? Doprava by se tak rozložila a dopravní nápor na přestavbu by se rozložil neb velká část dopravy jsou právě zaměstnanci automobilky. Už teď je tam kolaps nejen v době špiček a jak se to tam dá na semafory kvůli stavbě kruháče, tak s tam z toho pose.em 🙁
Proč 20 let, Změna zákona a způsob projednávání a vše může být za pár měsíců. A ještě bez odkladných účinků. Takhle se všichni odvolávají a na tom tu zdržovačku staví… Pokud je něco podnmětného, napiš. Po projedníná se to shcválí nebo zamítne a fertig.
Co je žalovat o náhradu škody a soudní výlohy.
Tyhle rádoby ochránci, jsou jen výplodem svých vlastních nesmyslů.
Jsou důsledkem občas nedokonalých zákonů v česku a parazitují na tom.
To co tady dělají by ve většině zemí neprošlo a dávno by to tomuto spolku
neprocházelo
Miroslava Patrika je potřeba zařadit mezi „škodnou“ a povolit jeho odstřel. Kolik ta osoba svými žalobami a protahováním staveb způsobila škody, to se ani spočítat nedá.
Doufejte, že ho nikdo nezastřelí, protože za toto byste pak mohl být popotahován.
Mě na tom dráždí, že trvalo 20 let a 4 životy než se začalo s dočasným řešením do doby než bude mimoúrovňová křižovatka. To si jako společnost fakt nemůžeme dovolit snížení rychlosti/semafor/kruhový objezd, protože „už brzy“?
Proč se pořád píše: Děti Země. Správně by mělo být : Miroslav Patrik.
Pan Patrik by hlavně už mohl konečně jít do důchodu. Hned by se v této zemi žilo lépe. Snad už za ty roky odklonil dost peněz, any chudák nestrádal.
Nejen do důchodu, ale do věčných lovišť.
Na stávající křižovatce zemřeli lidé, že je nevyhovující se ví. Stát (ŘSD) se to snaží aktivně řešit, ale „dobrák“ Patrik alias Škůdce země mu v tom dosud úspěšně bránil. Jak vznešený to člověk narozen v Ústeckém kraji, žijící v Brně. Neděkujem Patriku. Tady, na D49, na obchvatu Plzně ani nikde jinde o tvou krvavou pomoc nikdo nestojí (už se těším na hlupáky, co mi napíšou, že Patrik za nic nemůže …špatně osetý trávník, údajný výskyt chráněného křečka..). Uvědomte si, že tato fraška nás stojí miliardy! Inflace staveb! Ničení nevyhovujících silnic a obce plné lidí čekajících na úlevu! Hanba, ten člověk… Číst vice »
Chápu, že ekologické spolky mohou brojit proti stavbě dálnice v chráněném území. Ale že je problém křižovatka na již existující dálnici, která navíc má odstranit dopravu z nebezpečného místa… Tam je jasný úmysl pouze zdržovat a škodit.
Tady by měly soudy jasně definovat obstrukční jednání a legitimní zájem…
Ono by stačilo aby UR = SP. Ušetřilo by se spousta času i peněz.
To jsou tak dobré zprávy.
Škůdci Země…
Jen pro admina – reklamy rozbíjí vzhled mobilní verze stránek
Tak proč je neblokujete, jako každý počítačově gramotný jedinec?
Kdy už konečně bude muset ten spol Dětí země zaplatit všechny náklady z jeho prohraných kauz.Potom si snad uvědomí jaký je nekdy divný člověk a v podstatě ekoterorista.
Doufam, ze k tomu nikdy nedojde. Ne proto, ze by delali nejakou bohulibou cinnost, ale proto, ze by to znamenalo celkem zasadni zasah do zakladu demokracie a pravniho statu.
Nebojte k takově změně nedojde. Bez ohledu na to, zda tam je Fiala nebo Babiš. Pro takovou změnu systému bychom museli povolat ze záhrabí M. Jakeše, Štrougala atd. s před tím by ještě musel proběhnout únor 48 2.0
Je obvyklé, že ti, kteří prohraji soudní spor, tak platí náklady soudu. Děti Země, či snad Miroslav Patrik ví, že s většinou žalob neuspeje, ale i tak dává k soudu pomalu všechny dopravní stavby. Ani se moc nesnaží o nějaké optimální řešení. Nevidím důvod, aby jeho kauzy platili daňoví poplatníci ve formě soudních výloh.
Ve správním soudnictví, pokud je žalovaným správní orgán, nepřípadá hrazení nákladů vzniklých správnímu orgánu v úvahu, takže DZ neplatí nic mimo soudního poplatku (3 000/5 000 Kč) a svých vlastních nákladů.
Mně by stačilo, kdyby strana, která prohraje soud, platila přímo náklady soudu, který podle mne jsou vyšší než 3000 nebo 5000 Kč.
Nevím proč existují tito ekoteroristé. tedy neziskovky. Zrušit. Stát si přece platí Ministerstvo
životního prostředí.Doufám, že těmto neziskovkám bureš s pitomiem a hranatým bezmozkem zatnou tipec.
To je ale blabol, nejsme v socialismu ty rudy joudo!
Evidentně o správním právu a soudnictví nic nevíte. A dokonce jste si ani nešim obsahu naší Ústavy
Takže díky nim stojí desitky staveb, žijí z peněz státu. Opravdu organizace na úrovni. Kolik si přispěl lidem v Opavě na povodně, které způsobil tento spolek.
Někde jsem četl, že zdržení stavby o rok znamená zvýšení nákladů o 10%. Prostá násobilka ukazuje přibližné škody, co DZ (soukromá osoba Patrik), páchá. A my jim tu zábavu platíme z daní.
Jak jim to platíme z daní?
Vetsina pripadu jde za statem..
Kdyby statni organy a RSD delaoy poradne svoji praci, tak by se to nedelo ty troubo..
Od ledna 2026.
bouchámě šáňo…
To ovsem neni konecne rozhodnuti, mohou se odvolat..
Miroslav Patrik není žádný ekologicky spolek, ale profesionální dopravní škodic.
Vydalo ŘSD už aktualizaci té vizualizace? Protože TGV tam určitě jezdit nebude a ty dvě Felicie + Avie v čele provozu – na dálnici v době dokončení už asi k vidění nebude 🙂
Avia je nejrychlejsí auto českých silknic. Je vždy v čele pelotonu.
👋👋
Jojo, ale nesmí dojet naloženou multikrávu.
No… Ruku na srdce. Jako, že nejsem příznivcem „Patrikgrouppe“, tak zde opravdu to nešlo posunout směrem k Frýdku o nějakých pár desítek metrů, aby se nechal ten potok s okolním křovím tak jak je, ať si tam mohou blešáci courat.
Podle mne by to šlo. (kolikrát jsem si v jiných případech říkal, jak chtějí tu dopravní tepnu do toho místa dostat a nakonec se zadařilo). Mě se to tady jeví jako truc podnik ze strany úřadů.
Myslíte že by se posunul celý kruhový objezd a všechny silnice cca 300 na západ, aby se to tam vešlo? Nemusel by se bourat ten sklad kontajnerů?
Nebo snad myslíte že by se sjezd umístil na východ až k vlakové stanici Dobratice-Vojkovice? Přeci nebudeme dělat sjezd v oblouku, že. Ale východní posun nic neřeší, protože opět ten potok musíte nějak překlenout.
Takhle třeba? https://mapy.com/s/covemofase
Bacha, mezi fabrikou a dálnicí je ta trať a tu je potřeba přejet vrchem, proto to nejde zalomit hned z dálnice na kruháč.
Tak toto mě nenapadlo. To by tento problém mohlo vyřešit. Ale nejsem obeznámený se vším co to musí splňovat.
Jaký bude u vašeho návrhu podélný sklon mezi kruhovým objezdem a mostem přes dálnici a železnici?
Čert vem sklon mostu. Ale co ty rampy?
On to není žádný potok, ale je to betonové koryto uměle vytvořeného přivaděče Morávka – Žermanice. Kdyby se ta MÚK postavila už před 20. lety, tak by tam ještě žádné „křoví“ nebylo.
Neznám to tam, ale na mapy.cz se píše, že ten přivadeč byl postavem v letech 1951-1958. Tak bych si troufl říci, že za 75 let se s tím příroda nějak srovnala a vzmátořila se. A vy jit eď chcete znovu rozdrbat.
Před pár lety část přivaděče rekonstruovali. Taky jste brojil proti rozdrbaní přírody?
Bohudík, příroda si vždy, nezávislé na nás, pomůže sama.
Musíte to brát v širším kontextu. Příroda byla i před homo sapiens a bude i po něm.
Bylo to tu mnou postováno cca před rokem, ale zde to „původní betonové koryto vodního přivaděče“ je opravdu docela důležitým biokoridorem v jinak celkem málo prostupné krajině (detaily pro zájemce k dohledání zde: https://aopkcr.maps.arcgis.com, aplikace to je neintuitivní a nikoli svižná).Takže zde se nemohu zbavit pocitu, že se pan Patrik, ač jej rovněž považuji za zemského škůdce, trefuje správně a důvody státu na tvrdohlavém lpění na původním řešení uspokojivě vysvětleny nebyly. Na druhou stranu, pokud zásah do biokokoridoru nebude nevratný, jeho funkčnost se v řádu několika let obnoví