Děti Země a Voda z Tetčic napadly územní rozhodnutí k obchvatu Třebíče

Silnice I/23 v Třebíči. Pramen: ŘSDSilnice I/23 v Třebíči. Pramen: ŘSD

Podle Dětí Země dojde například ke zbytečnému kácení téměř 150 stromů a také k poškození krajinného rázu.

96 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Os5600

Proč nespojit obchvaty Třebíče a Vladislavi do jednoho celku a vlastně vytvořit tak vyhovující přeložku silnice I/23? Bylo by to o pár tunelech a vysokých mostech, ale udělalo by se to pořádně a tak aby nebylo složité přistavět další dva pruhy a udělat z toho výhledově D23.

https://mapy.cz/s/fajebolofa

xyz

Tím pádem by jakýkoliv tranzit typu od Telče na Velké Meziříčí jel nadále přes centrum Třebíče.

Os5600

To lze řešit severní trasou.

https://mapy.cz/s/mutopejeze

xyz

To by byl hodně velký most přes řeku Jihlavu – a nebo o to větší zářezy před případným nižším mostem.

Ale O. K., řešitelné by to teoreticky bylo.

Robert Sál

Opět se ukazuje, že kdejaký brouček má větší cenu než člověk.
Jsem určitě pro, ať se příroda neničí. Ale mělo by to mít určité meze.

Jaroslav

Ano brouček má větší cenu než člověk to je pravda.Jinak to můžete pustit v klidu z hlavy lidí je na světě jako sr

xyz

Člověk bydlící v panelácích v ulici Spojenců? 🙂 https://mapy.cz/s/puhudajano

Však pokud jsou jejich připomínky nesmyslné, tak to za pár týdnů soud shodí. Oproti 20letému skluzu vůči zanesení této varianty do územního plánu je to drobnost.

Petr David

Právě ta mez je dle mého názoru člověkem dávno překročena. Vyjadřuji se obecně!

Bobik

Upřímně nerozumím tomu, proč se tolik nadává na různá nohdy skutečně pofiderní sdružení a ne na skutečné viníky. Že ti mnohdy „ekoteroristi“ škodí a zdržují? Ano, jenže to dělají zcela legálně v rámci možností a práv, které jim stát legislativou poskytuje. Ničeho nezákonného se nedopouští. Pokud máme mít skutečně funkční právní stát, tak nemá smysl rozčilovat se na ty, kteří jen využívají svých zaručených ústavních a legislativních práv, byť s jejich postoji jakkoli nesouhlasíme. Spíš je potřeba tlačit na ty, kteří ta práva poskytují, poukazovat na to, že v důsledku ta práva spíše škodí, než pomáhají a žádat jejich změnu.… Číst vice »

Stanislav

Jenze oni prohraji a IHNED SI VYMYSLI NOVY! A furt tak dokola! Tady je jedine reseni…. stane se jim nahodna nehoda. Treba zhori byt ci dum😁

Jan

Slyšel jsem, že dědeček jménem Voda z Tetčic už je v pánu. On to po něm někdo zdědil?

xyz

To zjevně nebyla pravdivá informace (která zazněla pod jedním z článků zde letos na jaře, byl to tuším článek na téma tehdy začínající 7,5měs. výluky Střelice – Zastávka, kterážto výluka se koná o 3 roky později než by mohla, pokud by Dobrá správa realizovala celý úsek Brno – Zastávka, ke kterému už tehdy měla územní rozhodnutí, najednou – s čímž bylo v jakýchkoliv dřívějších harmonogramech počítáno; ten komentář tehdy byl ve smyslu „roky to zdržoval dědek z Tetčic, ale už nebude, protože zemřel“ (pozn. Voda z Tetčic ani nevystoupila proti ani jednomu z „nakonec dvou“ stavebních řízení pro tuto trať,… Číst vice »

xyz

Pro srovnání a na ukázku (ať zůstaneme u dopravní oblasti) zde došlo k výmazu statutární funkce pouhých 11 dní po tragickém úmrtí jednatele (a to – jak tomu je v takové situaci vždy – zpětně ke dni úmrtí) https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=957549&typ=UPLNY

Jan

Dnešní nejdepresivnější zpráva, a že je z čeho vybírat…

Padre

Zřejmě dědek škodí ze záhrobí.A pak že neexistuje posmrtný život.

zdeněk

čekal někdo něco jiného ?

xyz

Já jsem čekal, že ta podání provede např. spolek „Obchvat Třebíče“ https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=1003136&typ=UPLNY, personálně víceméně shodný se zastupiteli za „Třebíč občanům“.

Tzn. ano, jsem trošku překvapen, že to nakonec udělal někdo jiný.

David

Třeba se dá Patrik nebo Voda koupit na škozeni konkrétní stavby – takový jako obstrukce jako služba

Vilik

Ne

xyz

Trasování obchvatu je předmětem sporů i v rámci zastupitelstva.

Dlouhodobě vůči němu v této trase vystupuje hnutí „Třebíč občanům!“, které ve volbách 2018 získalo nejvíc mandátů (i tak zůstalo v opozici).

Již před 20 lety proti němu bylo (ano, už před 20+ lety byl obchvat politicky řešen, resp. moc nechápu, v čem pak nastalo takové zdržení) politické uskupení „Břehy“, nicméně od doby, kdy se dostalo do radniční koalice, od této kritiky přinejmenším zčásti ustoupili.

vlachjan

Opravdu to nejde trasovat lépe, než takto? https://mapy.cz/s/nabumogula Docela by mě zajmalo jak si to tne projektant, který to namaloval mohl pak říct, jop, tohle je dobře odvedená práce. Ještě více mě ale překvapuje, že si v Třebíči něco takového dobrovolně zanesli do územního plánu.

M19

Jde. Ovšem bylo by to delší a dražší a protože se jiné variantě nikdo pořádně nevěnoval, tak by to samozřejmě znamenalo zdržení. Stejně tak se daly vzhledem k současnému trasování čekat nemalé komplikace. Ovšem stačí přece říkat, že chyba je u těch co poukazují na chyby. Staré, osvědčené a bohužel velmi účinné. Viníci se najdou a měnit se nic nemusí. Buldozer systém. 😉

xyz

Jinou variantu odmítal mj. dlouholetý vedoucí Odboru dopravy se zdůvodněním, že pak by jeho projednání/trasování nebylo záležitostí výhradně třebíčského území/územního plánu, protože by tím pádem vedl i přes území Starče, Stříteže a Kožichovic.

Pozn. ve skutečnosti i tento obchvat povede malým kouskem přes území Stříteže, a to zde https://mapy.cz/zakladni?q=St%C5%99%C3%ADte%C5%BE&source=muni&id=5472&ds=2&x=15.8891360&y=49.2030513&z=17

Elvis

Jste na Vysočině, je to tam samý kopec, hluboké zářezy potoků. Začátek a konec úseku je výškově přes 120 m, navržená trasa kopíruje vrstevnici. Na začátku úseku je rozvodna Řípov a kolem celé Třebíče je velmi vysoké vedení z Dukovan. Nevím jestli jsou další omezení v územním plánu.
Před 20 lety bylo zpracováno 7 variant obchvatu, vybrána tato varianta státem i městem, dopracována a zanesena do ÚZ.

vlachjan

Děkuji za doplnění kontextu. Z hlediska „formálního“ projednání i financí se jistě jedná o relativně příznivou variantu, jak již naznačuje xyz v komentáři výše. Ale z každého jiného je to trasování opravdu příšerné.

xyz

Je to ale celkově podivné srovnání, protože i kdyby ten obchvat vedl přes území čtyř obcí (tedy 1 města, 1 městyse a 2 vesnic), tak by to bylo ŘÁDOVĚ méně než přes kolik území povede VRT, u které se to bude muset vyřešit tak jako tak a u které ta samá osoba takové úskalí nezmiňovala https://www.trebic.cz/kvuli-neexistenci-vysokorychlostni-trate-se-vybydluje-venkov-starostove-pisou-ministrovi-dopravy/d-29402 (byť pravda, zde nebyl citován z titulu své úřednické funkce, ale z titulu funkce jiné, a to doby předseda příslušného spolku, nicméně věcně vzato to vyjádření pořád nesedí).

iluka

Miroslav Patrik a „VODKA“ z Tetčic o5 škodí !!! Je mi upřímně líto všech Třebíčáků !

Jan Sova

Voda se teď o povodních dostala i do Tetčic ??

xyz

Ne. Říčka Bobrava, která teče za tamním nádražím, nedosáhla stupně ohrožení.

(Ještě že tak, jinak by mohla poškodit i právě modernizovanou trať v úseku mezi Tetčicemi a Omicemi.)

xyz

Ten přejezd v Pražské ulici nezmizí zcela, ale již nebude součástí I/23.

Jinak Terovské údolí přemostěno… To není přesné, tak jako tak povede silnice po jeho úbočí. https://mapy.cz/s/remupajuro

Koro

Aktivistů se nezastávám, ale tenhle průtah je ve všech základech na nic.

medvěd

Já bych se o tom začal bavit, až složí u soudu kauci na soudní projednávání.

Michal J

Ano a pokud prohrají, tak zaplatí všechny škody a prodražení stavby ze své kapsy. Spravedlivě si tak převezmou také svůj díl odpovědnosti.

xyz

A pokud „vyhrají“ (jejich námitky budou uznány jako odůvodněné), tak by ty „škody“ měl zaplatit kdo? 🙂

P. S. územní plán s jednotlivými variantami obchvatu se v Třebíči řešil blahé paměti okolo let 2003 – 04. To 20leté zdržení by měl (a komu vlastně?) zaplatit kdo?

josef formánek

Každá sebelepší myšlenka, hnutí, opatření či záměr se po čase obrací do negativní polohy.
Děti země jsou toho příkladem.
Voda z Tetčic je jiná – ta zřejmě nebyla dobrá ani při svém vzniku…

Jan Sova

Otázka je, kdy se někdo opravdové vody z Tetčic napije ?

BND 30

Mysliš Šaratetčice ?

Clovek

No co si budeme, kdyz dle EIA krajinny raz narusuji ctyri lana nad Vltavou, tak ho urcite narusuje i prutah skrz Trebic a nejaka udoli.. Ten nastaveny precedent podle me blokatori nezapomenou

radim.cenek

Máte tam chybu. Obchvat nezbaví město tranzitu, když je naplánovaný skrz (takže důsledně vzato to není obchvat, ale průtah, jen dál od centra než ten stávající)

SYN

No asi ano, ale pokud by všechny obchvaty sídel měly vést komplet mimo jejich území, pak by logicky musely vést územím jiných (okolních) obcí… a to by asi byl ještě větší rozpor? Jakože proč má obchvat Třebíče vést kompletně mimo Třebíč, zato třeba v katastru obcí Stařeč či Střítež? Ty snad tedy nemají právo na obchvat? Pokus o nalezení trasy zcela mimo území jakékoliv obce je podle mě určen v česku k nezdaru případně k obchvatu-neobchvatu řádově 20-30km „okolo“… On taky občas někdo jede z jednoho konce Třebíče na druhý, případně do některé z nejbližších obcí (případně do obchoďáků, co… Číst vice »

Milan65

16000 aut denně centrem Třebíče a někdo napadne výstavbu obchvatu? Neuvěřitelné! Co toto je za lidi?

Frantisek X

Nechtějí tato a další přibyvší auta jen o kousek dále, třeba…

xyz

Nemalá část z toho je vnitroměstský tranzit, který by se dal zčásti eliminovat dostatečně kvalitní (četnou a přímou) MHD.

Ne tou parodií, kdy zejména linka č. 4 se neuvěřitelně klikatí, kdy „přípoje“ na Karlově náměstí si mohou legálně ujet před nosem, kdy neexistuje přímá linka Nové Dvory – Domky a kdy neexistuje dostatečná obsluha (těch pár spojů denně nepočítám) Stop Shopu (potažmo nedalekého Alberta/Lidlu).

xyz

** Pro upřesnění: přímou linkou v tomto kontextu myšlena linka jedoucí přímo mezi těmito čtvrtěmi, tzn. bez značného závleku přes Karlovo/Komenského náměstí. Tzn. ne to, co dělá linka č. 4 coby jedna ze tří tzv. páteřních linek (to by byla opravdu velmi pokroucená páteř https://mapy.cz/s/jototajufu). Jinak četnost ve špičce (úhrnný 7,5min. interval tzv. páteřních linek) je sama o sobě O. K., jinou věcí však je míjení obchodních center, již výše zmíněná couravost linky č. 4 (pro obsluhu sídliště Hájek totéž platí ale i o lince č. 5) a stejně tak i konec odpolední špičky už po 16. h. No a… Číst vice »

SYN

Hm, to si myslím že v městě této velikosti najít všude přímou linku… nenaplní spoje. Takže nějaký závlek je celkem pochopitelné opatření…

xyz

Nenaplní spoje při poměrně silném vnitroměstském tranzitu aut, o kterém je v kontextu článku řeč? Navíc když není řeč jen o spojení mezi těmito čtvrtěmi, ale i z Nových Dvorů/Hájku (části města s celkem 15 tis. obyvatel) k vlakům a od nich (+ mj. s nedalekou nemocnicí coby dalším cílem dojížďky nad rámec míst umístěných na jižním okraji města, tedy polikliniky a obchodních center)? Ehm…

Cik-cakové závleky (= z Nových Dvorů do Domků autem za cca 10 min., busem dle trasy i za 30 min.) ty busy nenaplní už tuplem – a o to víc lidí pojede autem.

xyz

** Ještě bych uvedl jednu zajímavost: na sídlišti Na Kopcích nyní dochází k výstavbě několika dalších nových bytových domů nad rámec těch, které tam jsou již z 90. let 20. stol. nebo z pozdější doby. A obsluha MHD? Namísto aby takové sídliště mělo samostatnou linku, tak do něj závlekem zajíždí právě linka č. 4, čímž se jednak zdržují ostatní cestující, jednak to znamená, že sídl. Na Kopcích má bus-zastávku jen na samotném okraji a již nikde dále, a jednak – tam absolutně nemůže být ambice převzít do MHD relevantní % vnitroměstských cestujících, protože kdyby jich mělo do každého spoje (i… Číst vice »

Luboš Beneš

Tuším, že ti co si kolem trasy obchvatu za 20 let vybudovali svá sídla v domnění, že při rychlosti státního aparátu ten obchvat hned tak nebude.

Honza1

To se vážně nenajde nějaký doktor, který tohoto jedince prohlásí nesvéprávným? 🙂

Jan Tichavský

Když příliš často voláte na policii a nahlašujete dopravní přestupky, tak vám to poměrně brzo zatrhnou a ještě dostanete pokutu za obtěžování úřední osoby nebo jak to nedávno bylo. Zajímavé, že to vadí jen někde.

Petr

Jediný zástupce vody z Tetčic, důchodce J. Dvořák již byl hospitalizován v psychiatrické léčebné v Brně-Černovicích, bohužel na zbavení svéprávnosti to nestačilo.

J.Š.Hájek

Neměl bych to říkat, ale tady pomůže už jen hrubá síla…
Ostatně neměl by to být problém najít na internetu kde mají tyto dva extrémní spolky sídlo, že ?

P.S. a ta Třebíč ten obchvat opravdu potřebuje. Navrhované řešení je asi jeden z nejlepších kompromisů. Neumím si technicky představit jak by to stavěli po těch okolních kopcích mimo město za přijatelnou cenu.

Bob

S tou hrubou silou – já si už spoustu let říkám, že lidem ani moc nejde o to, aby se skutečně stavělo. Nechtějí to. Stejně tak stavební firmy nepotřebují ty zakázky. Pokud by to totiž někomu vadilo a firmy by chtěly skutečně stavět, už by se doma u Patrika a dědka dávno objevili nějací zaplacení Vasil a Ivan s Koljou a ručně by jim vysvětlili, že další působení obtíží není v jejich zájmu. Jelikož je nikdo nepřemlouvá, je vidět, že se na ty stavby netlačí a o skutečné vyřešení není zájem.

Stanislav

Taky se divim, ze se uz tak nestalo. Problem je vtom, ze Plesnivec Pazrik ma sidlo virtualni a na stejne adrese nekolik pravniku a Voda… jeho manzelka a majitelka domu, je pravnicka.Teda aspon dle jejiho titulu

Jirka

Dokud se drasticky a zasadnim zpusoben nezmeni legislativa v neprospech techto jedincu, nemame sanci s cimkoliv v kratkodobem horizontu pohnout dopredu.
Je to k placi.

hor411

Mne už napadlo, jestli to není schválně, kdyby se všechny stavby rozběhly naplno, tak by prachy ve SFDI rozhodně nestačily

Karl vB.

O tom, jaká legislativní opatření brání podobným obstrukcím u staveb v zahraničí, mluvil v posledním podcastu Martin Borovka, CEO Vinci Construction CS.

xyz

Jednotný postoj vůči trasování obchvatu není ani u občanů města Třebíče, ani v rámci třebíčského zastupitelstva.

Tzn. ti také (vašimi slovy) nechtějí „pohnout dopředu“ zrovna s touto trasou obchvatu.

Luboš Beneš

Žijeme ve státě kde je vidět z vesnice do vesnice. Tudíž jakákoli nová stavba bude někomu vadit. Takže je třeba se na to dívat pohledem, jestli práva několika lidí jsou větší než tisíců jiných.

xyz

Však ta práva jsou/budou vypořádána a podle toho se uvidí.

P. S. v téhle řadě paneláků https://mapy.cz/s/putezofefu opravdu nebydlí „pár lidí“.

Milan

Opět se ptám, v jaké četnosti, jak dlouho probíhal monitoring obzvlášť chráněných živočichů? Předpokládám, že tam monitorují od začátku, kdy se o obchvatu začalo mluvit, tedy 20 let…

Změna je na dohled

Ty jejich argumenty ohledně ekologie úplně neřeším, protože tamní situaci neznám, ale stejně si myslím, že největší škoda, vždy vznikne při stavbě a pak už se to jen zlepšuje, jak vegetace začne postupně růst a zarůstat co se dá (ostrůvky, náspy apod.) a postupně za desítky let i samotnou stavbu. Spíš se mi nelíbí obchvat samotnej, kterej je z do jisté míry spíš jen další ulice, byť pořád lepší než v Mělníku. Chtělo by to trochu větší oblouk a křižovatky pouze 3 MÚK (2 jako vjezdy do města, plus napojení dalších silnic a 1 zhruba uprostřed na silnici do Stříteže)

Karl vB.

Souhlasím s vámi (on je to částečně i argument Dětí země).
Bohužel platí to, že čím je obchvat delší (a ohleduplnější k městu), tím je i dražší a ve vzduchu visí riziko odsunu akce, pro její vysokou cenu, „na později“.
Proto i chápu, že si někde řeknou, že je lepší vrabec v hrsti teď, než nejistý holub na střeše bůh ví kdy. Tento přístup je zřetelný např. u silnice I/20 – střídavý trojpruh mezi CB a Pískem.

Pavel

Tyhle individua bych nechal celý den jezdit na kole či pěšky po té hlavní silnici centrem. Možná by si tyhle jejich nesmyslné blokace rozmysleli.

Animoid

Voda z Tetčic je profesionální blokátor, člověk z Rakouska, kvůli kterému umírají lidé v Brně a dalších v moravských městech na rakovinu a nemoci způsobené emisemi z dopravy

Likas

Sim vás. Voda z Tetčic je pan Dvořák z Tetčic.

Frantisek X

Zatímco ta doprava je v tom nevinně, že. Za poškození zdraví přece mohou ti, kteří volají po jejím omezování, případně směrování na šetrnější způsoby. Jak trpce směšné…

Air Traveller

smirte se konecne s tim, ze auta tady byla, jsou a budou. a nikam zazracne nezmizi.

snaha je, aby jejich primy dopad na lidi byl co nejmensi. proto se stavi obchvaty.

takze se zkuste vymanit z te vasi idealisticke bubliny a prizpusobit situaci. usetrite cas a nervy nejen sobe, ale i ostatnim.

xyz

Zrovna co se týče lidí v tom kterém místě bydlících, tak podél I/23 v Třebíči bydlí snad i méně lidí než v panelácích na ulici Spojenců + eventuálně i v příslušné části Čeloudovy a Hartmannovy ulice, kde zejména ta první jmenovaná bude od obchvatu kousek (resp. v kopci nad ním).

No a zrovna pro cesty v rámci města může být MHD dobrou alternativou i pro lidi, kteří jinak auto mají + pro mimoměstské (či obecně „veřejnou dopravou obtížně uspokojitelné“) cesty to auto využijí.

Marťas

Veliká škoda, že jsou Tetčice od Třebíče tak daleko a nejde přeložit tu rušnou silnici tomu deviantnímu dědkovi před barák…

Frantisek X

Proč by ji měli někam překládat? Proč se nezlepší primárně parametry železnice mezi Českými Budějovicemi, Jihlavou a Brnem tak, aby byla menší potřeba v tom směru jezdit auty, když už potřeba tam jezdit tolik existuje?

xyz

Z ČB do Brna jezdí přinejmenším část aut docela jinudy než přes Třebíč.

A tranzit v této relaci tvoří jen menší část jízd přes Třebíč.

Jan Sova

To je klasický dopravní neduh malých okresních měst. Kdysi tam přebujelá vnitřní doprava nebyla, kapacita místních silnic a křižovatek tomu odpovídala. Pak radní začali povolovat/velebit různé hypermarkety, plus do toho satelitní ekonomické navázání na okolní větší města a máte neprůjezdnou obec bez kapacitních komunikací. Pak všichni vzhlíží jen k obchvatům, ale pokud tam jsou supermarkety uvnitř obce, bude to vždy generovat dopravu….

xyz

Zrovna u Stop Shopu dlouholetý vedoucí odboru dopravy tvrdil, že tam žádné spoje MHD nemůže objednat proto, že areál již leží na území Stříteže (naopak do Žďárského ulice, ležící již na území Kožichovic, ji i přesto objednává). Nicméně – někde lidé nakupovat tak jako tak potřebují. I z hlediska běžných přeprav do/z práce (ne nutně za nákupy) byl prapůvod části jízd autem přes město položen už v minulosti – když sídliště pro (tímto do Třebíče stěhované) pracovníky budované JE Dukovany byla budována na druhé straně města než je výpadovka směr Dukovany. Na sídliště Hájek se mezitím dá od Dukovan dostat… Číst vice »

hor411

Překvapuje to někoho?

218

Na druhou stranu,ta trasa fakt není žádná hitparáda a pod slovem „obchvat“ bych si představil něco jineho..takhle bude zase další obchvat,co bude fungovat jako vnitroměstská silnice (viz SV obchvat HB nebo teď stavěný S obchvat Pardubic,o kterém se už teď ví,že kapacitně nebude stačit).
Takže lepší než drátem do oka,ale to je tak nějak většina věcí na světě..

J.Š.Hájek

218-ko co je špatného na obchvatu Havlíčkova Brodu ? Byl jste tam někdy ? To jste si nevšiml jak zmizeli ty stovky kamionu projíždějících v podstatě centrem města od Kolína na Jihlavu ?
218-ko co je špatného na budovaném severním obchvatu v Pardubicích ? Byl jste někdy ve špičce v centru města ? A z čeho usuzujete že nebude kapacitně stačit když spojuje dvě jedničkové silnice ?

218

Na SV obchvatu HB je špatně to,že vede v podstatě městem,takže moc neplnil funkci obchvatu (zvlášť teda i proto,že ve smeru 34 se pak stejně jelo do města; směru 38 se tenhle obchvat doteď netýkal). JV města už je v poho, až bude i JZ,tak to bude super, ale ten SV stejně měl ústit do silnice na Prahu o kus dál. Na S obchvatu Pardubic je pak špatně úplně všechno: – na Dubině ústí ještě před sídlištěm (logicky by měl vést někam k Hůrkám) – u Globusu (mezi sjezdem a Trnovou) to zkolabuje (kolabovala to tam už před začátkem stavby)… Číst vice »

J.Š.Hájek

Hmm, no v HB teď nejvíce chybí spojka od Jihlavské na Humpoleckou…
V PA mi ovšem vycházejí na obchvatu pouze tři kruhové objezdy a průjezd městem po magistrále je časově ve špičce nekonkurenceschopný. Pravdou je že byť i krátký souběh s MHD není ideální. Nejhorší ale je ta tragicky pomalá rychlost výstavby…

Borec4560

Co je spatneho na obchvatu HB? Hlavne to ze jsou na nem semafory a kruhace ktere motivuji ridice jezdit postaru.

J.Š.Hájek

Až skončí rekonstrukci na Jihlavské tak si zkuste ve špičce obě cesty projet a změřit čas.

Marana_CZE

Ten zlodědek z Tetčic ještě žije a škodí? Takže drby o jeho odchodu byly bohužel lží… 🙁

Animoid

Rakouský dědek má prokazatelně na svědomí tisíce případů rakoviny, včetně dětí.

Frantisek X

Jistě. Ne ti, kteří v takové míře jezdí a vozí věci auty. Zdraví a životy poškozují ti, kteří ta auta nechtějí. Logika…

xyz

Jistě že byly nepravdivé – zemřelá osoba nemůže dlouhodobě (max. pár týdnů než se to dořeší) figurovat v OR https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=784705&typ=UPLNY

PeS

Cože se to tu nedávno psalo v komentářích o Vodě z Tetčic ?

Ondřej Wagner

No já jenom doufám, že časem takovým škodicum jako jsou Děti Země, Voda z Tetcic a Hnutí Duha po katastrofální povodni na řece Opava pristrihnou křídla. Např. vždy se bude muset prokázat kolonie zvláště chráněných druhů a nejenom že třeba nějaký křeček prošel územím stavby jednou za rok.

O.K.

S tou Opavou to souvisi jak presne? Nemate na mysli tu prehradu, ze ne? Duvod proc nestoji, nebo proc misto ni nestoji davno nejake jine protipovodnove opatreni u techto spolku nehledejte. Tam zadnou vodu z Tetcic stat nepotrebuje.

Ondřej Wagner

Tou Opavou myslím blokadu stavby přehrady Nové Heřminovy.

PeS

nic se nezmění

xyz

Katastrofální povodeň tam byla i v roce 1997. A to v úseku nad Novými Heřminovy, kterému by nepomohla ani přehrada.

P. S. Ta přehrada má být relativně malá. Je otázkou, do jaké míry by uměla zadržet povodňovou vlnu, která před těmi 1,5 týdny nakonec byla ještě větší než očekávala (už tak dost pesimistická) předpověď.

X 1

Existují dvě varianty pŕehrady Nové Heřminovy, větší a menší.

xyz

A připravena k realizaci je která z variant?

X 1

Ta menší.
Ovšem to neznamená, že se to ještě nemůže změnit.

xyz

U té větší by ale už neplatilo, že zasáhne jen několik málo (vesměs již zbouraných) domů na východním okraji obce, resp. těsně za ním, že.

A i z hlediska projednávání by se jelo docela od začátku.

Jožin z bažin

Pitomci 🤮