posily_do_teamu

Den D v boji o Talgo: Poláci i Indové se na poslední chvíli stáhli, mají si počkat na „druhou fázi“

Nové rychlovlaky Avril Talgo S-106. Foto: RenfeNové rychlovlaky Avril Talgo S-106. Foto: Renfe

Vláda podle médií požaduje, aby Talgo zůstalo ve španělských rukou.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vesper

Existuje takové právo i v Česku? Kdyby třeba Rusáci nebo Číňani chtěli koupit Škodovku (ať už tu plzeňskou nebo mladoboleslavskou) tak má stát právo takovou transakci zablokovat bez možnosti odvolání?

trafopajka

obávám se, že v česku jsme tak napravo, že to nejde

Lukáš Chytil

Tak hlavně mladoboleslavská Škodovka je majetkem německého VW.

Vesper

No Talgo také nepatří španělskému státu.

Skippy

Slo by to pokud by stat, tak jako v Talgu, mel zlatou akcii. Pokud vsak vim, tak stat v zadnou takovou akcii nema. to by se mohlo zmenit po privatizaci CD ci Letiste Praha. Stat by mohl prodat svuj podil a nechat si zlatou akcii, coz by mu davalo pravo veta. Zatim v Cechach nic takoveho neni.

tarten

U dostavby Dukovan se to udělalo, ale to je asi trochu jiný level bezpečnosti. Nicméně podmínka „jenom EU“ by asi prošla i tady.