Méně komfortu pro cestujícího. Jen jedna ulička, blbě se dostává na záchod, není kde si protáhnout nohy. Že jsou lidi zblblí z evropských dobytčáků typu Ryanairu a přijde jim takový způsob cestování normální, za to já opravdu nemůžu.
Není mi zcela jasné, v čem to zvýšení komfortu pro cestující má přesně spočívat, je to pořád narrow body, takže když je v uličce vozík se servisem, nedostanete se ani na záchod. Proti B757, kterými bývaly tyto linky u DL obsluhovány doposud to žádný pokrok určitě není (je to tak stejné), pokud někde dřív byla třeba 767 a nyní tam bude létat tohle, je to jednoznačně z pohledu cestujícího krok zpět.
Za úplnou šílenost pak považuju úvahy o zařazení tohoto typu na TATL lety.
zvlastni ale je, ze ho pouzivaji nejspis jen lidi, kteri ve widebody nikdy v zivote nikam neleteli. ono totiz kdyz probiha servis ve wide body, tak se taky nikam nedostanete. on totiz jede synchronizovane v obou ulickach.
pro cestujiciho v economy je rozdil mezi treba 777 a timhle limitne nulovy.
zas tohle muze byt benefit pro cestujici … je to cesta jak si zadaco odbavit kufr na gejtu (coz rada spolecnosti praktikuje uz nyni u letu po evrope, kdyz je vic kufru… 🙂 )
Jasně, a pak jako bonus čekat hodinu u pásu na kufry, což bohužel dnes na některých „vyhlášených“ letištích (třeba FCO) není žádná výjimka. Vy budete koukám skutečný odborník, nebo někdo z marketingu aerolinky, kdo má v popisu práce dělat z lidí blbce.
No mám nalétáno dost segmentů na to, abych se tomuhle jen smál. Ono to není jen počet uliček, ale taky tam bývá nějaký přerušení třeba uprostřed letadla. Takže i když je servis v uličce, máte zpravidla výběr jednu nebo druhou stranu, můžete se trochu projít, protáhnout. To v narrow body, kde v té uličče furt někdo stojí nebo je tam servis, který zpravidla jede jeden zepředu a druhý zezadu nejde.
Skvělé, tišší, ergonomičtější, ekologičtější, ekonomičtější… Mnoha lidem bude 321 trnem v oku. 757 byla krasna, ale již dávno překonána.
Jako náhradu za 757 to beru. Jako náhradu za widebody ani omylem.
Mohu se zeptat proč?
protoze v zivote widebody neletel … a bohi se , ze se v dobe servisu nedostane na toaletu.
Neletěl jste spíše vy, pokud si neuvědomujete rozdíl mezi widebody a narrowbody na dlouhých letech, který je zcela zjevný každému.
letel jsem longhauly jak v narrowbody tak ve wide body. a vskutku, zadny rozdil jsem nezaznamenal.
Méně komfortu pro cestujícího. Jen jedna ulička, blbě se dostává na záchod, není kde si protáhnout nohy. Že jsou lidi zblblí z evropských dobytčáků typu Ryanairu a přijde jim takový způsob cestování normální, za to já opravdu nemůžu.
fakt nic lepsiho, nez zacnod, vas nenapadne?
Není mi zcela jasné, v čem to zvýšení komfortu pro cestující má přesně spočívat, je to pořád narrow body, takže když je v uličce vozík se servisem, nedostanete se ani na záchod. Proti B757, kterými bývaly tyto linky u DL obsluhovány doposud to žádný pokrok určitě není (je to tak stejné), pokud někde dřív byla třeba 767 a nyní tam bude létat tohle, je to jednoznačně z pohledu cestujícího krok zpět.
Za úplnou šílenost pak považuju úvahy o zařazení tohoto typu na TATL lety.
Minimálně bude A321neo tišší 🙂
uz jsem se bal, ze argument “zachodky” nezazni.
zvlastni ale je, ze ho pouzivaji nejspis jen lidi, kteri ve widebody nikdy v zivote nikam neleteli. ono totiz kdyz probiha servis ve wide body, tak se taky nikam nedostanete. on totiz jede synchronizovane v obou ulickach.
pro cestujiciho v economy je rozdil mezi treba 777 a timhle limitne nulovy.
V typické ekonomy v 777 bude míň místa.
to se neda vyloucit. 777 s 3-4-3 je opravdu mazec
Si jako a330 s 3-3-3, třeba Transat bylo maso…
V 777 možná, ale zrovna 763 Delty bývaly docela pohodlné. Konfigurace 2-3-2 je super, když člověk letí ve dvou, v podstatě nemůže chytit blbý místo…
Jeden teoretický tam vidím. Objem overhead bin na sedačku. Tam bude widebody mít mírně navrch. Ale nevím, jestli na tom neo není lépe než ceo.
zas tohle muze byt benefit pro cestujici … je to cesta jak si zadaco odbavit kufr na gejtu (coz rada spolecnosti praktikuje uz nyni u letu po evrope, kdyz je vic kufru… 🙂 )
Jasně, a pak jako bonus čekat hodinu u pásu na kufry, což bohužel dnes na některých „vyhlášených“ letištích (třeba FCO) není žádná výjimka. Vy budete koukám skutečný odborník, nebo někdo z marketingu aerolinky, kdo má v popisu práce dělat z lidí blbce.
hmm… kufr si odbavuji i na kratke evropske lety
bytostne nesnasim, kdyz ho musim tahat sebou po letisti, do letadla a pak jen ostatnim s tim kufrem prekazim a blokuji ostatni.
No mám nalétáno dost segmentů na to, abych se tomuhle jen smál. Ono to není jen počet uliček, ale taky tam bývá nějaký přerušení třeba uprostřed letadla. Takže i když je servis v uličce, máte zpravidla výběr jednu nebo druhou stranu, můžete se trochu projít, protáhnout. To v narrow body, kde v té uličče furt někdo stojí nebo je tam servis, který zpravidla jede jeden zepředu a druhý zezadu nejde.
To se nedostanete na ten vás záchod ani v 777, určitě záchod není argument pro provozovatele aby nenasadil tohle letadlo.
Pro provozovatele možná, ale já se teda narrowbody na dlouhých linkách vyhýbám, pokud to jen trochu jde.