Delta zařadila do provozu první A321neo

A321neo společnosti Delta Air Lines. Foto: DALA321neo společnosti Delta Air Lines. Foto: DAL

Dopravce nasazuje nové letadlo na transkontinentální linky.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Skvělé, tišší, ergonomičtější, ekologičtější, ekonomičtější… Mnoha lidem bude 321 trnem v oku. 757 byla krasna, ale již dávno překonána.

František Hučava

Jako náhradu za 757 to beru. Jako náhradu za widebody ani omylem.

David

Mohu se zeptat proč?

Air Traveller

protoze v zivote widebody neletel … a bohi se , ze se v dobe servisu nedostane na toaletu.

František Hučava

Neletěl jste spíše vy, pokud si neuvědomujete rozdíl mezi widebody a narrowbody na dlouhých letech, který je zcela zjevný každému.

Air Traveller

letel jsem longhauly jak v narrowbody tak ve wide body. a vskutku, zadny rozdil jsem nezaznamenal.

František Hučava

Méně komfortu pro cestujícího. Jen jedna ulička, blbě se dostává na záchod, není kde si protáhnout nohy. Že jsou lidi zblblí z evropských dobytčáků typu Ryanairu a přijde jim takový způsob cestování normální, za to já opravdu nemůžu.

Air Traveller

fakt nic lepsiho, nez zacnod, vas nenapadne?

František Hučava

Není mi zcela jasné, v čem to zvýšení komfortu pro cestující má přesně spočívat, je to pořád narrow body, takže když je v uličce vozík se servisem, nedostanete se ani na záchod. Proti B757, kterými bývaly tyto linky u DL obsluhovány doposud to žádný pokrok určitě není (je to tak stejné), pokud někde dřív byla třeba 767 a nyní tam bude létat tohle, je to jednoznačně z pohledu cestujícího krok zpět.

Za úplnou šílenost pak považuju úvahy o zařazení tohoto typu na TATL lety.

Tomáš

Minimálně bude A321neo tišší 🙂

Air Traveller

uz jsem se bal, ze argument “zachodky” nezazni.

zvlastni ale je, ze ho pouzivaji nejspis jen lidi, kteri ve widebody nikdy v zivote nikam neleteli. ono totiz kdyz probiha servis ve wide body, tak se taky nikam nedostanete. on totiz jede synchronizovane v obou ulickach.

pro cestujiciho v economy je rozdil mezi treba 777 a timhle limitne nulovy.

MildaIV

V typické ekonomy v 777 bude míň místa.

Air Traveller

to se neda vyloucit. 777 s 3-4-3 je opravdu mazec

Pepa

Si jako a330 s 3-3-3, třeba Transat bylo maso…

František Hučava

V 777 možná, ale zrovna 763 Delty bývaly docela pohodlné. Konfigurace 2-3-2 je super, když člověk letí ve dvou, v podstatě nemůže chytit blbý místo…

PetrSc

Jeden teoretický tam vidím. Objem overhead bin na sedačku. Tam bude widebody mít mírně navrch. Ale nevím, jestli na tom neo není lépe než ceo.

Air Traveller

zas tohle muze byt benefit pro cestujici … je to cesta jak si zadaco odbavit kufr na gejtu (coz rada spolecnosti praktikuje uz nyni u letu po evrope, kdyz je vic kufru… 🙂 )

František Hučava

Jasně, a pak jako bonus čekat hodinu u pásu na kufry, což bohužel dnes na některých „vyhlášených“ letištích (třeba FCO) není žádná výjimka. Vy budete koukám skutečný odborník, nebo někdo z marketingu aerolinky, kdo má v popisu práce dělat z lidí blbce.

Air Traveller

hmm… kufr si odbavuji i na kratke evropske lety

bytostne nesnasim, kdyz ho musim tahat sebou po letisti, do letadla a pak jen ostatnim s tim kufrem prekazim a blokuji ostatni.

František Hučava

No mám nalétáno dost segmentů na to, abych se tomuhle jen smál. Ono to není jen počet uliček, ale taky tam bývá nějaký přerušení třeba uprostřed letadla. Takže i když je servis v uličce, máte zpravidla výběr jednu nebo druhou stranu, můžete se trochu projít, protáhnout. To v narrow body, kde v té uličče furt někdo stojí nebo je tam servis, který zpravidla jede jeden zepředu a druhý zezadu nejde.

Ondra

To se nedostanete na ten vás záchod ani v 777, určitě záchod není argument pro provozovatele aby nenasadil tohle letadlo.

František Hučava

Pro provozovatele možná, ale já se teda narrowbody na dlouhých linkách vyhýbám, pokud to jen trochu jde.