Děčínem pod dozorem radaru. Radnice spouští v Bynově ostré měření
Silnice I/13 v Bynově. Foto: Město Děčín

Zkušební provoz naměřil ve městě řidiči rychlost 165 km/h.
Zkušební provoz naměřil ve městě řidiči rychlost 165 km/h.
Gratuluji k investici. Kolik vychází ROI?
Další kradary v Děčíně. Docela by mě zajímalo co by ty obce dělaly kdyby peníze místo do jejich rozpočtu putovali do toho státního.
Nezřizovaly by další radary a počet těch současných by začal nenápadně klesat zpět k nule.
Radar v Bynově je to nejmenší, co Děčíňaky v současnosti trápí.
Stavební práce na všech výjezdech z města, si celkem slušně pohrávají s nervami Děčíňáků. Proto se není co divit, že když stráví na výjezdu přes 1 hodinu v koloně, tak to potom někomu ujede na plynu.
V Děčíně už jdou na téma uzávěr, vtipy. Tím prozatím nejlepším, je námět na únikovou hru, dostaňte se z Děčína.
😄
Rozdíl mezi Prahou a Děčínem zatím nic?😃 V Náchodě se to občas používá.
Problem je v tom, ze ti nejnebezpecnejsi ridici, zejmena na Severu, se zadnych radaru neboji. Maji 10 zakazu rizeni, 5 exekuci a v kriminale uz vetsinou taky byli. Takze jako kasicka do rozpoctu Decina a Podmokel to fungovat bude, ale s bezpecnosti to nema nic spolecneho.
165kmh v obci na silnici 1. třídy, to chce kumšt
a želízka
Tankový mozek a takový jako on stejně řeknou , že jezdí bezpečně a mají to úplně pod kontrolou …
To už je tak na odebrání občanky 🙁
Město zapomnělo dodat, že nezjišťovali identitu auta, mohla to být policie nebo sanitka.
Poměrně nízká pravděpodobnost
…
i řidiči IZS mají předpokládám elementární pud sebezáchovy. už jste městem viděl takovou rychlostí projíždět sanitku?
Sanitky a policie jsou vůbec nejčastější výmluvou odpůrců klidnějších a tedy i tišších měst ( tedy zejména nižších rychlostí).
viděl jsem video, kdy sanitka jela přes 120 km/h v obci. Bohužel tam taky bylo, jak objížděla řidičského neznaboha ve Fabii, která odbočila vlevo při míjení sanitkou a sanitka vletěla na nástupní ostrůvek autobusu do sloupu. Fakt nedobré koukání. Sanitka houkala pochopitelně.
Hlavně dobré auto. Dá se to taky číst obráceně – je to výpadovka, kde se evidentně dá za příznivé dopravní situace jet i 165 km/h (experimentálně dokázáno), ale mají tam padesátku. Jak potom chtějí s vážnou tváří tvrdit, že je to měření kvůli bezpečnosti a ne jen pro prachy? Co takhle ukázat nějakou statistiku nehod v daném úseku?
Statistiku? Vymluvat se na nizkou nehodovost? Je tam 50 km/h. Tak to snad normalni lidi dokazou +/- dodrzovat. Ostatni jsou vetsinou sebestredny hovada a na silnici nemaji byt.
Přesně, „technicky vzato “ máme v Praze 4proudove komunikace kde by nebyl problém jet 130 jen kdyby:
1. Tam nebylo tolik aut a tedy průměrná rychlost ve špičkách 15- 20 km / hod .
2. Kdyby se hluk tak razantně nezvysoval s rychlostí a neobtezoval lidí…
Tihle extrémisti udělají dobrou službu honosné investiční akci – pořízení radaru. Pak ve všech článcích zazní, jak moc to překračují všichni a ne jeden exot denně.
Mimochodem právně si dovedu představit, že pokud by tam jel někdo s běžně schváleným vozidlem 25km/h, mohlo by se vyvolat správní řízení o neukázněné jízdě – zpomalování provozu (s nejistým výsledkem pochopitelně), ale čistě právně by to zajímavé bylo.