Soukromníci vezmou DB další tratě v Bavorsku, získá je Transdev a Go-Ahead

Vizualizace jednotek Stadler Flirt pro provoz v okolí Stuttgartu. Pro trať k Bodamskému jezeru mají být vlaky v modro-bílém nátěru. Foto: StadlerVizualizace jednotek Stadler Flirt pro provoz v okolí Stuttgartu. Pro trať k Bodamskému jezeru mají být vlaky v modro-bílém nátěru. Foto: Stadler

Německý státní dopravce DB Regio přijde o provoz vlaků na dalších tratích v Bavorsku. Místo něj budou jezdit soukromí dopravci

Německý státní dopravce DB Regio přijde o provoz vlaků na dalších tratích v Bavorsku. Místo něj budou jezdit soukromí dopravci Go-Ahead a Bayerische Regiobahn, která patří pod Transdev.

Vítězství obou firem v soutěži  na provoz vlaků oznámil bavorský objednatel vlaků, společnost Bayerische Ei­sen­bahn­ge­sell­schaft (BEG). Běží ještě desetidenní lhůta na odvolání. Celkem jde o provoz více než deseti milionů vlakokilometrů ročně. 

Britský Go-Ahead vyhrál zakázku na provoz linek Ulm – Augsburg –Mnichov, Wüzburg – Ansbach – Treuchtlingen – Donauwörth – Augsburg a Aalen – Nördlingen – Donauwörth. Půjde o dvanáctiletý kontrakt , který začne v prosinci 2021.

Druhý provozní soubor vyhrála společnost Bayerische Regiobahn, patřící do francouzské skupiny Transdev. Té se týká provoz na trasách Schongau – Weilheim – Geltendorf – Mering – Augsburg Hbf –Gessertshausen – Langenneufnach; Augsburg-Oberhausen – Aichach –Ingolstadt Hbf a (Ingolstadt Hbf –) Eichstätt Bahnhof –Eichstätt Stadt.

Pro Go-Ahead jde o pátou zakázku na německé železnici, nedávno vyhrál provoz vlaků z Mnichova k Bodamskému jezeru. Transdev už v Bavorsku jezdí pod značkou Meridian. 

Tagy Bayerische Eisenbahngesselschaft (BEG) Go-Ahead Transdev
14 komentářů