Skončí to VRT tunelem Drážďany – Chabařovice. Pak se pojede po staru na ÚnL západ a tunelem Pod Větruší. Nová trasa Chabařovice – Praha bude zprovozněna v roce 2050.
On ten tunel má ještě jednu výhodu bude z něho tolik rubaniny že Lítium zvlášť cín zvlášť vápenec zvlášť a suť nasypat do bývalých uhelných dolů pak to celé rekultivovat a bude to z jedné vody na čisto
ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW
1 rok
Snad se ten tunel aspoň podaří z naší strany napojit na železniční síť.
Optimální by bylo nechat to celé i u nás udělat Němce s Francouzi. A Dobrou Správu dát jako správu lokálek a zábradlí.
Tato pohadka začala ještě dříve nez jsem se narodil 😀 nejlepe to bylo v dokumentu „sen o rychlovlaku“ no pravděpodobně to zůstane snem i do konce mého života.
rastr
1 rok
To je opravdu úsměvné informační centrum. Ale už, aby to bylo a už aby byla VRT i do Mostu. ČR toto potřebuje jak prase drbání.
VRT do Mostu je nápad, se kterým by jinde než v ČR každý hlasatel skončil na klinice Dr. Chocholouška. VRT slouží pro dopravu na několik stovek km mezi městy s několika stovkami tisíc obyvatel. Doprava z metropole do 100 km nebo jedné hodiny je příměsto! Na to má smysl jedině rychlá konvenční trať na 200 km/h, která obslouží i vše „po cestě“.
Já tady žádnou rychlodráhu nechci. Bude to akorát jeden velký tunel na peníze a žádná rychlodráha tu nakonec stejně nebude. Tahle republika navíc nemá peníze na mnohem důležitější věci.
Mozna nakonec bude a je otazka, zda to nebude jeste horsi, protoze stavba a nasledne dotovani tezce ztratove trati bude vetsi zatezi nez staleti opakovaneho vypracovavani nikdy neuskutecnenych projektu.
Aha, nová trať a nic se tam vozit nebude? Nevíte, že lepší a kapacitní trať si na sebe provozem vydělá a to je ten důvod proč se takovéto tratě projektují a staví?
Á odpurci železnic a všeho nového už se přesouvají sem. Kdyby jste se raději staraly o ty vaše chatrče, do kterých neinvestujete, protože to je ztráta času a peněz.
A nebo tedy můžeme hloubat nad tím, jak různé lokálky dokážou převzít dálkovou dopravu tranzitující přes ČR a rýpat do toho, že vlaky Berlín-Mnichov-Vídeň by jezdit neměly…
Ty VRT nárůst dluhů nezapříčinily – nestaví se, takže prosím konkrétně co tedy ten nárůst dluhů zapříčinilo a jak jste dosud proti tomu (alespoň takto někde v diskusích) bojoval.
Dluhy rostou kvůli neprůhledným dotacím, kompenzacím a díky obřím mandatorním výdajům. Investice do veřejné infrastruktury jsou naopak velmi efektivně vynaložené prostředky. A tohle není nějaká lokálka obsluhována KŽC, ale mezistátní rychlé a kapacitní spojení.
Dluhy rostou třeba i kvůli dálnicím, kvůli posílání peněz přes Brusel, kvůli vyplácení důchodů, kdy se do průběžného systému dosypávají ještě další peníze.
Pokud si někdo chce výstavu prohlédnout, má podivnou otevírací dobu: Od 25. května bude infocentrum pro návštěvníky otevřeno ve středu a v pátek od 11 do 17 hodin.
Nachází se nedaleko zastávky Heidenau-Großsedlitz : https://de.mapy.cz/turisticka?source=osm&id=40671449&ds=1&x=13.8936921&y=50.9595041&z=17.
Skončí to VRT tunelem Drážďany – Chabařovice. Pak se pojede po staru na ÚnL západ a tunelem Pod Větruší. Nová trasa Chabařovice – Praha bude zprovozněna v roce 2050.
Nebude nic ani v roce 2050. Do 5 let se vše hodí k ledu, nebudou finance a celá EU včetně ČR bude řešit jiné a dost závažné problémy.
Víme už, jaké jednotky budou po té VRTce jezdit?
Ummm. Není trochu brzo řešit, co tam bude jezdit, když SŽ odhaduje dokončení realizace v roce 2039, což se pravděpodobně ještě tak 10x přeloží? 😀
Téhle konkrétní?
Hlavně nákladní vlaky.
810, jako vždycky.
On ten tunel má ještě jednu výhodu bude z něho tolik rubaniny že Lítium zvlášť cín zvlášť vápenec zvlášť a suť nasypat do bývalých uhelných dolů pak to celé rekultivovat a bude to z jedné vody na čisto
Snad se ten tunel aspoň podaří z naší strany napojit na železniční síť.
Optimální by bylo nechat to celé i u nás udělat Němce s Francouzi. A Dobrou Správu dát jako správu lokálek a zábradlí.
Lokálky jim nejdou ani zdaleka tak dobře jako to zábradlí… co s tím, sakra?
Tak jim nechat jen tu správu zábradlí. V tom jsou nejlepší ve vesmíru.
A myslíte si, že Němci a Francouzi zvládnou lépe boj s našimi byrokraty?
Nezvládnou, naši byrokrati zhusta umí anglicky na úrovni „massa Bob mít hlad“ a s francouzštinou …
Nicméně byrokrati jsou všude zhruba stejní, často je to jen o přístupu.
Ví vil sí.
Tato pohadka začala ještě dříve nez jsem se narodil 😀 nejlepe to bylo v dokumentu „sen o rychlovlaku“ no pravděpodobně to zůstane snem i do konce mého života.
To je opravdu úsměvné informační centrum. Ale už, aby to bylo a už aby byla VRT i do Mostu. ČR toto potřebuje jak prase drbání.
VRT do Mostu je nápad, se kterým by jinde než v ČR každý hlasatel skončil na klinice Dr. Chocholouška. VRT slouží pro dopravu na několik stovek km mezi městy s několika stovkami tisíc obyvatel. Doprava z metropole do 100 km nebo jedné hodiny je příměsto! Na to má smysl jedině rychlá konvenční trať na 200 km/h, která obslouží i vše „po cestě“.
Konveční trať na 200 je v česku VRT 😀
No a do toho Mostu je plánovaná ta nová rychlá konvenční ttať ma 200 km/h. 🙂
Je planovana na 250km/h…
Já tady žádnou rychlodráhu nechci. Bude to akorát jeden velký tunel na peníze a žádná rychlodráha tu nakonec stejně nebude. Tahle republika navíc nemá peníze na mnohem důležitější věci.
Mozna nakonec bude a je otazka, zda to nebude jeste horsi, protoze stavba a nasledne dotovani tezce ztratove trati bude vetsi zatezi nez staleti opakovaneho vypracovavani nikdy neuskutecnenych projektu.
Aha, nová trať a nic se tam vozit nebude? Nevíte, že lepší a kapacitní trať si na sebe provozem vydělá a to je ten důvod proč se takovéto tratě projektují a staví?
treba ve spanelsku, tam jsou na vynosne trate experti.
A ta nákladní doprava, která se kolem Labe už nemá kudy procpat, naví s neexistující zálohou, ta souvisí se Španělskem?
Na co třeba, na uplácení důchodců před volbama?
Jaké důležitější věci?
Kdyz se nebude investovat tak ty prachy nikdy nebudou. Investice musi prinest zisk.
Doufám, že ta stavba nezačne. Kanál na peníze. Naše dluhy jakožto státu rostou.
Á odpurci železnic a všeho nového už se přesouvají sem. Kdyby jste se raději staraly o ty vaše chatrče, do kterých neinvestujete, protože to je ztráta času a peněz.
Nejsem odpůrce železnice, ale odpůrce narůstání dluhů. Fakt ty vrtky za ty prachy nestojí.
Tebe se na to tak budeme ptát :-).
Má to i ekonomický přínos 😃
Mámmá řešešení tohotoho proproblemému: Postavíme novou trať na 120 km/h, bude 3x levnější. A pak přestavíme koridory na 230 km/h!
A nebo tedy můžeme hloubat nad tím, jak různé lokálky dokážou převzít dálkovou dopravu tranzitující přes ČR a rýpat do toho, že vlaky Berlín-Mnichov-Vídeň by jezdit neměly…
Ty VRT nárůst dluhů nezapříčinily – nestaví se, takže prosím konkrétně co tedy ten nárůst dluhů zapříčinilo a jak jste dosud proti tomu (alespoň takto někde v diskusích) bojoval.
Dluhy rostou kvůli neprůhledným dotacím, kompenzacím a díky obřím mandatorním výdajům. Investice do veřejné infrastruktury jsou naopak velmi efektivně vynaložené prostředky. A tohle není nějaká lokálka obsluhována KŽC, ale mezistátní rychlé a kapacitní spojení.
Dluhy rostou třeba i kvůli dálnicím, kvůli posílání peněz přes Brusel, kvůli vyplácení důchodů, kdy se do průběžného systému dosypávají ještě další peníze.
Po takové pohádce se krásně usíná 😀
Já chci ještě tu o Tachlovickém tunelu. 😀
A co Ejpovický tunel?
Ne když už tak o Jadranském.