Dalších 21 km pod střídavým proudem. Proměna trati na slovenské hranice získala povolení
Železniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Náklady na akci dosahují téměř dvou miliard korun.
Náklady na akci dosahují téměř dvou miliard korun.
Sotek sezral jedno N a jedno E. 🙂
TNS Ústí u Vsetína zanikne a půjde to komplet ze Střelné? Nebo proč se vynechává Vsetín (až cca Bystřička)…?
A úsek na ValMez bude napájený odkud? Normálně se stará TNS nechá na 3 kV DC a přepnutý úsek bude napájený z nové TNS Střelná. A tím je jasné i místo styku soustav.
Pokud se bude Ústí nechávat 3 kV, tak by to pak směřovalo ke styku soustav v Lidečku, což už zase ten název „Vsetín – st.hr.“ nesplňuje ani přibližně. Proto se ptám na podrobnosti, je to nějaké divné.
To je fofr, 21km v rámci jedné akce
Ani se mu tomu nechce věřit…
A ještě Design a build.Aby to nedopadlo jako na Strakonické v Praze na Zbraslavi…střídavé jen ve vizualicacich:-)
Když se Vsetín rekonstruoval se to mohlo udělat rovnou ..ne SZ
On je Vsetín trolejově komplet připraven? Ono je na Jablůneckém záhlaví připraveno dělení?
Ona je dokončena unifikovaná trakční sestava ze Vsetína na státní hranici, včetně všech nutných podmínek, jako je třeba úprava zabzař?
A nejsou tyhle věci náhodou náplní právě té stavby, o které je řeč, a tedy diskuse o jejím případném rozšíření není blbost…?
Proč vlastně není součástí i samotný Vsetín, který je nově po rekonstrukci, tudíž snad připraven na konverzi?
Taky bych očekával že to daji jedním vrzem od hranic po Hranice. (Resp. po Hustopeče).
Podle plánů to vypadá, že tak bude jakmile dojde do Hranic střídavina i od Přerova. Jinak Vsetín už přípravu má.
Přesně. Když je tam teď ten ostrovní provoz 😉
Protože v Ústí u Vsetína je měnírna, která napájí proti ValMez. Ve stejnosměru nelze napájet jednostranně.
A co Malšice…? 🙂
Jinak můžu poprosit o nějaké podrobnosti plus výhled? Měl jsem zato, že v rámci Říkovice – Hranice se to udělá až po SpS Hustopeče, pak bude stejnosměrný ostrov dokud se nepředělá ValMez, a pak zase někde začne střídavina, až kam „dosáhne“ další napájecí bod.
Takže to lze shrnout tak, že je strach nechat ostrov čistě v blízkém okolí ValMezu, i když je měnírna právě tam?
Jednostranně se napájí všechno možné – například současná Kadaň, Jaroměř nebo budoucí Paskov. (Čekal bych u Vás větší technický přehled.)