Dalších 21 km pod střídavým proudem. Proměna trati na slovenské hranice získala povolení

Železniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýŽelezniční stanice Vsetín v rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Náklady na akci dosahují téměř dvou miliard korun.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal M

Sotek sezral jedno N a jedno E. 🙂

Tomáš Záruba

TNS Ústí u Vsetína zanikne a půjde to komplet ze Střelné? Nebo proč se vynechává Vsetín (až cca Bystřička)…?

Slezan

A úsek na ValMez bude napájený odkud? Normálně se stará TNS nechá na 3 kV DC a přepnutý úsek bude napájený z nové TNS Střelná. A tím je jasné i místo styku soustav.

Tomáš Záruba

Pokud se bude Ústí nechávat 3 kV, tak by to pak směřovalo ke styku soustav v Lidečku, což už zase ten název „Vsetín – st.hr.“ nesplňuje ani přibližně. Proto se ptám na podrobnosti, je to nějaké divné.

Libor

To je fofr, 21km v rámci jedné akce
Ani se mu tomu nechce věřit…

John

A ještě Design a build.Aby to nedopadlo jako na Strakonické v Praze na Zbraslavi…střídavé jen ve vizualicacich:-)

Sniper

Když se Vsetín rekonstruoval se to mohlo udělat rovnou ..ne SZ

Qěcy

On je Vsetín trolejově komplet připraven? Ono je na Jablůneckém záhlaví připraveno dělení?
Ona je dokončena unifikovaná trakční sestava ze Vsetína na státní hranici, včetně všech nutných podmínek, jako je třeba úprava zabzař?

Tomáš Záruba

A nejsou tyhle věci náhodou náplní právě té stavby, o které je řeč, a tedy diskuse o jejím případném rozšíření není blbost…?

javr

Proč vlastně není součástí i samotný Vsetín, který je nově po rekonstrukci, tudíž snad připraven na konverzi?

vladki

Taky bych očekával že to daji jedním vrzem od hranic po Hranice. (Resp. po Hustopeče).

JirkaM

Podle plánů to vypadá, že tak bude jakmile dojde do Hranic střídavina i od Přerova. Jinak Vsetín už přípravu má.

VojtaCB

Přesně. Když je tam teď ten ostrovní provoz 😉

Jaroslav Tyle

Protože v Ústí u Vsetína je měnírna, která napájí proti ValMez. Ve stejnosměru nelze napájet jednostranně.

Tomáš Záruba

A co Malšice…? 🙂
Jinak můžu poprosit o nějaké podrobnosti plus výhled? Měl jsem zato, že v rámci Říkovice – Hranice se to udělá až po SpS Hustopeče, pak bude stejnosměrný ostrov dokud se nepředělá ValMez, a pak zase někde začne střídavina, až kam „dosáhne“ další napájecí bod.
Takže to lze shrnout tak, že je strach nechat ostrov čistě v blízkém okolí ValMezu, i když je měnírna právě tam?

vjkm

Jednostranně se napájí všechno možné – například současná Kadaň, Jaroměř nebo budoucí Paskov. (Čekal bych u Vás větší technický přehled.)