Chápu, že se turbulencim letu Singapure Airlines média věnovala, ale tady mi to připadá už zbytečné. Silné turbulence nejsou sice časté, ale rozhodně to není nic výjimečného.
Na druhou stranu, takove články přináší osvětu a čím více lidí se bude poutat i za klidného letu, tím lépe.
Ve skutečnosti to není nic zvláštního a je to jeden z nejběžnějších incidentů v letectví při kterém vznikají zranění. Ovzduší je holt dynamický prostor. AV Herald jen letos zachytil asi 13 takových incidentů.
A proto na každém letu opakují, pokud sedíte nechte si zapnutý pás i když nesvítí daná indikace.
Chápu, že se turbulencim letu Singapure Airlines média věnovala, ale tady mi to připadá už zbytečné. Silné turbulence nejsou sice časté, ale rozhodně to není nic výjimečného.
Na druhou stranu, takove články přináší osvětu a čím více lidí se bude poutat i za klidného letu, tím lépe.
12 zraněných nám opravdu nepřijde málo.
Málo to není, ale ani to není nijak neobvyklé.
V únoru 777 United 16 zraněných
V prosinci A380 Emirates 28 zraněných
V prosinci A330 Maleth 11 raněných atd…
Za pozornost stojí koláč na str. 12 v této zajímavé prezentaci NTSB. https://ral.ucar.edu/sites/default/files/docs/eick-turbulencerelatedaccidents.pdf
Ve skutečnosti to není nic zvláštního a je to jeden z nejběžnějších incidentů v letectví při kterém vznikají zranění. Ovzduší je holt dynamický prostor. AV Herald jen letos zachytil asi 13 takových incidentů.
A proto na každém letu opakují, pokud sedíte nechte si zapnutý pás i když nesvítí daná indikace.