Další změny v reklamě v metru. DPP hledá firmu na využití prostor ve vagónech

City Light vitrína v metru. Foto: Studio NajbrtCity Light vitrína v metru. Foto: Studio Najbrt

Spory mezi Dopravním podnikem hl. města Prahy a společností Rencar, v které má DPP minoritní podíl, pokračují. DPP hledá nového

Zpět na článek
2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kamui

Proč DPP na tohle hledá firmu? DPP je dost velká organizace s velkým množstvím dotyčných ploch, kde se mi výrazně lépe jeví řešení „in house“.

V. K.

Dělat tyhle věci in-house není dobrý nápad, protože si neumím představit jak DPP někde shání inzerenty. DPP nemá v tomhle odvětví kontakty ani zkušenosti. V podnikání je dobrá rada držet se svého core-byznisu a nepouštět se do hloupostí okolo.