Nemá to nějaký širší skandinávský profil? Asi ne. Ale řekl bych že už to asi nějak zvládneme s novými Pesami a nákupem ojetin, které mají všechny vstupy nízkopodlažní (IC2 to tak má jen v jednom voze).
Šířka těchto vozů je 3100 mm, což odpovídá ruským stodolám, ovšem jsou kratší, tudíž s tím by na síti SŽ problém být neměl. Já ví, že je to šotosen, ale jízda v těchto vlacích je velmi příjem, což ale jistě víš 🙂
„Bateriové vlaky nahradí naše dieselové vlaky IC2, které nám dobře slouží od roku 1997,“ že by se tak IC2 brzy objevily u nás? 😀
Na arriví rychlíky by to byla skvělá alternativa k 845.
Haló pane Adamko, v Dánsku máte zánovní soupravy, honem pro ně, než si je odvezou Albánci …
Nemá to nějaký širší skandinávský profil? Asi ne. Ale řekl bych že už to asi nějak zvládneme s novými Pesami a nákupem ojetin, které mají všechny vstupy nízkopodlažní (IC2 to tak má jen v jednom voze).
Šířka těchto vozů je 3100 mm, což odpovídá ruským stodolám, ovšem jsou kratší, tudíž s tím by na síti SŽ problém být neměl. Já ví, že je to šotosen, ale jízda v těchto vlacích je velmi příjem, což ale jistě víš 🙂
Škoda, že něco takového nemůže jezdit u nás…
Proč ne? Stačí si to objednat.
Ale pouze u JSV 😉
JSV a.s. je dobrý nápad jak přejmenovat Škodovku, až jí skončí právo na využívání původní značky 😆
Just Stationary Vehicles
Ostravský Push-Pull a nemáte zač 🙂
Když by Stadler vyhrál výběrové řízení, tak nebude problém. Nebo se pletu a zvedne se vlna národního odporu?
Tř. Kpt Jaroše 7, Brno. Tam se takové otázky řeší…
Spíš než na korupci narážím na některé místní diskutéry, kteří vždycky Škodovku, ikdyby byla, cojávím, 5x dražší, protože je „jejich, naše, národní“.
Muže. Ale to by se Alstom musel zučastnit vyběrového řízení.