Další zakázka na BEMU od Stadleru. Dodá až 24 jednotek do Dánska

Stadler FLIRT Akku pro Lokaltog. Foto: Stadler RailStadler FLIRT Akku pro Lokaltog. Foto: Stadler Rail

Nové jednotky nahradí dieselové z konce 90. let.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Noscortas

„Bateriové vlaky nahradí naše dieselové vlaky IC2, které nám dobře slouží od roku 1997,“ že by se tak IC2 brzy objevily u nás? 😀

Kubrt

Na arriví rychlíky by to byla skvělá alternativa k 845.

Doctor

Haló pane Adamko, v Dánsku máte zánovní soupravy, honem pro ně, než si je odvezou Albánci …

Twix

Nemá to nějaký širší skandinávský profil? Asi ne. Ale řekl bych že už to asi nějak zvládneme s novými Pesami a nákupem ojetin, které mají všechny vstupy nízkopodlažní (IC2 to tak má jen v jednom voze).

Kubrt

Šířka těchto vozů je 3100 mm, což odpovídá ruským stodolám, ovšem jsou kratší, tudíž s tím by na síti SŽ problém být neměl. Já ví, že je to šotosen, ale jízda v těchto vlacích je velmi příjem, což ale jistě víš 🙂

Neodrážet Nespouštět

Škoda, že něco takového nemůže jezdit u nás…

Vojtech (PL)

Proč ne? Stačí si to objednat.

Dusanh

Ale pouze u JSV 😉

Plecháč

JSV a.s. je dobrý nápad jak přejmenovat Škodovku, až jí skončí právo na využívání původní značky 😆

Jiří Kocurek

Just Stationary Vehicles

Ostravský Push-Pull a nemáte zač 🙂

Jiří Kocurek

Když by Stadler vyhrál výběrové řízení, tak nebude problém. Nebo se pletu a zvedne se vlna národního odporu?

Nose Peak

Tř. Kpt Jaroše 7, Brno. Tam se takové otázky řeší…

Jiří Kocurek

Spíš než na korupci narážím na některé místní diskutéry, kteří vždycky Škodovku, ikdyby byla, cojávím, 5x dražší, protože je „jejich, naše, národní“.

Permonik

Muže. Ale to by se Alstom musel zučastnit vyběrového řízení.