Stát, pro který krize, recese i konjunktura znamenají bez rozdílu jedno a to samé (schodek rozpočtu), by neměl dostat víc než jednu A4 na sepsání prioritní infrastruktury, do které se bude investovat. A všechno ostatní nabídnout do privatizace, nebo zrušit.
Kačák
38 minut
Když se sečtou všechny výluky na celé trase tak se tu půl roku v roce nejezdí. Ať to zavřou třeba na rok ale ať na to pak deset let nesahají. Hrůza.
Jan
56 minut
Poměrně málo využívaná „rychlíková“ trať, častěji ve výluce než celá v provozu…
Vanová křivka spolehlivosti. Ke konci životnosti a nejen trati přibývá oprav a ani sebelépe provedné opravy nezabrání tomu, aby se to rozsypalo o kus vedle. V určitém stavu je nejlepší vyměnit to celé.
marek hudec
1 hodina
ono je to vubec na PLzensku smutnym zvykem – tyhle kazdorocni x-mesicni vyluky ……. treba Plzen-Zel.Ruda dvakrat rocne 6 tydnu…..tady na zatecke trati je to ovsem extrem i v porovnani s okolnimi
J.K.
1 hodina
No konečně další výluka z Plzně na sever. Poslední myslím skončila minulý týden. 🙂
Minulý týden to bylo jen 4 dny. 🙂 Původně měla být snad dva měsíce.
libor
2 hodin
Si kladu otázku proč prostě tuto trať nenaplánují na pořádnou generální opravu za x mld, zavřou to na několik let a neudělají z toho plně funkční trať , vč. zabezpečení a tahání 25 kV, všech zastávek, nádraží, přejezdů atd atd… Prostě takové lepence, co se tady dělají je fakt hrůza. Zlaté busy 😉
Vzdyt ta trat je za poslednich 25 let vic zavrena nez se po ni jezdi. Takze zavrit na 3roky a celou opravit by bylo pro vsechny daleko lepsi nez opravovat 5 metru a o mesic pozdeji jinych 5 metru o 20 metru dal.
Na totální rekonstrukci celé trati najednou zřejmě nebudou stavební kapacity, tím spíš že paralelně stále probíhají jiné stavby. Vždyť i ten Uničov se dělal na dvě etapy. Tím se nechci zastávat současného stavu, to je zase opačný extrém.
nejsou kapacity? zase zakázka za mnoho mld. by mohla přilákat i kapacity třeba z Polska, ne? Když se člověk podívá na mapu SŽ, tak jsou výluky všude možně, tak by se prostě více makalo na jedné trati a na další zase jiný rok. Ale tyto lepnce je fakt hrůza. pak se nedivte, že vlakem nechtějí jezdit lidi ani náklady..
Tomu se já nedivím a jsem pro, ať se toho dělá během jedné výluky co nejvíce. Otázka je, co z těch výluk „všude jinde“ snese odklad do těch dalších roků, než by na ty další tratě došla řada.
Souhlasím, ale myslíte, že MD dá na to peníze? Tady se horko těžko hýbe s halíři, aby ekonomicky vyšly stavby Bílina – Most – Kyjice a i tak je to sakra osekané, z valné většiny bez rekonstrukce svršku a spodku.
tak pokud má MD pocit, že nějaká trať nemá smysl, tak ať ji prostě zavřou a hotovo. tady se stále něco udržuje v nějaké stavu … aby to nějak bylo, aby to nestálo zbytečně moc peněz a vynaložené prostředky jsou k ničemu… Prostě budu se opět opakovat, máme příliš hustou železniční síť, kde ty tratě často nestojí za nic…I tato trať, pokud nemá smyl do ni narvat ty mld, tak ji prostě zavřu, rychlíky i osobáky nahradí bus a sem ten náklad, co jezdí, tak si to prostě objede přes Cheb
To mohu potvrdit – jednou jsem zažil nejen výluku na trati u Plas, ale i paralelní opravu hlavní silnice u Plas kudy tedy nemohly jezdit výlukové autobusy. Začal jsem z Plně do Chomutova nato konto jezdit přes Cheb (vyšlo to i časově stejně s ohledem na zpoždění autobusů které nabraly cestou přes Výrov, Babinu apod..) a brzy si radši už i koupím auto.
Dopravci z toho mohou i profitovat. 🙂 A výukové busy zas takové zpoždění neměly. Rychlíkové do deseti minut, zastávkové měly asi o 20 minut delší jízdní dobu. Ale to je téměř vždy, když je výluka Žihle-Plasy. Vlak je v téhle trase rychlejší než bus…
Železniční Slídič
3 hodin
Pro cestující na této trati to znamená dodržení téměř každý rok se opakujícího rituálu Správy železnic v podobě několikaměsíční výluky na této trati. Pro příští rok plánuje Správa železnic přerušit provoz na trati v úseku Plasy – Mladotice na čtyři měsíce: od července do konce října.
—
Pro cestující na této trati už pouhý fakt, že je SŽ plná neschopných a sadistických vyžírků, která rok co rok silně znepříjemňuje cestujícím pocit z cestování, začíná být poněkud otravný.
To když tu trať obsluhovaly rychlíky (Most-Plzeň) od ČD, tak ta bez velkých výluk vesele chátrala až to nynějšího stavu.
Já zase pravidelně před 15-10 lety. A na výluky si nijak zvláště nevzpomínám.
Sova
3 hodin
V dnešní době má člověk v životě jen málo opravdových jistot. Važme si jich! 😀
libor
3 hodin
a celé to udělají v rámci jedné výluky, jo? nebo se pojede ve standardu SŽ pěkně každá akce zvlášť a s výlukou :D. Tato trať by mohla mít přezdívku “ výluková „
Přesně tak, kvůli mostu z roku 1901 se nám tu v Praze střídají delegace odborníků a milionáři se předhánějí, kdo to zaplatí a tady o 30 let starší unikát a kde nic tu nic. Asi to bude tím, že je to prostě jenom most. Tady i v pod Vyšehradem.
Stát, pro který krize, recese i konjunktura znamenají bez rozdílu jedno a to samé (schodek rozpočtu), by neměl dostat víc než jednu A4 na sepsání prioritní infrastruktury, do které se bude investovat. A všechno ostatní nabídnout do privatizace, nebo zrušit.
Když se sečtou všechny výluky na celé trase tak se tu půl roku v roce nejezdí. Ať to zavřou třeba na rok ale ať na to pak deset let nesahají. Hrůza.
Poměrně málo využívaná „rychlíková“ trať, častěji ve výluce než celá v provozu…
Vanová křivka spolehlivosti. Ke konci životnosti a nejen trati přibývá oprav a ani sebelépe provedné opravy nezabrání tomu, aby se to rozsypalo o kus vedle. V určitém stavu je nejlepší vyměnit to celé.
ono je to vubec na PLzensku smutnym zvykem – tyhle kazdorocni x-mesicni vyluky ……. treba Plzen-Zel.Ruda dvakrat rocne 6 tydnu…..tady na zatecke trati je to ovsem extrem i v porovnani s okolnimi
No konečně další výluka z Plzně na sever. Poslední myslím skončila minulý týden. 🙂
Minulý týden to bylo jen 4 dny. 🙂 Původně měla být snad dva měsíce.
Si kladu otázku proč prostě tuto trať nenaplánují na pořádnou generální opravu za x mld, zavřou to na několik let a neudělají z toho plně funkční trať , vč. zabezpečení a tahání 25 kV, všech zastávek, nádraží, přejezdů atd atd… Prostě takové lepence, co se tady dělají je fakt hrůza. Zlaté busy 😉
Po vzoru Brno-Blansko či snad Olomouc-Uničov?
Vzdyt ta trat je za poslednich 25 let vic zavrena nez se po ni jezdi. Takze zavrit na 3roky a celou opravit by bylo pro vsechny daleko lepsi nez opravovat 5 metru a o mesic pozdeji jinych 5 metru o 20 metru dal.
Na totální rekonstrukci celé trati najednou zřejmě nebudou stavební kapacity, tím spíš že paralelně stále probíhají jiné stavby. Vždyť i ten Uničov se dělal na dvě etapy. Tím se nechci zastávat současného stavu, to je zase opačný extrém.
nejsou kapacity? zase zakázka za mnoho mld. by mohla přilákat i kapacity třeba z Polska, ne? Když se člověk podívá na mapu SŽ, tak jsou výluky všude možně, tak by se prostě více makalo na jedné trati a na další zase jiný rok. Ale tyto lepnce je fakt hrůza. pak se nedivte, že vlakem nechtějí jezdit lidi ani náklady..
Tomu se já nedivím a jsem pro, ať se toho dělá během jedné výluky co nejvíce. Otázka je, co z těch výluk „všude jinde“ snese odklad do těch dalších roků, než by na ty další tratě došla řada.
Nejsou kapacity, ale z nějakého důvodu na ten Uničov byly. Takže je to jen o přípravě…
Ale místo několika souběžných velkých staveb na několika tratích si dovedu představit několik velkých staveb souběžně jenom na jedné trati.
Stát není povinnen plnit nesmyslné šoto sny. I tyhle údržby jsou jen utrácení veřejných peněz s návratností v nekonečnu.
Souhlasím, ale myslíte, že MD dá na to peníze? Tady se horko těžko hýbe s halíři, aby ekonomicky vyšly stavby Bílina – Most – Kyjice a i tak je to sakra osekané, z valné většiny bez rekonstrukce svršku a spodku.
tak pokud má MD pocit, že nějaká trať nemá smysl, tak ať ji prostě zavřou a hotovo. tady se stále něco udržuje v nějaké stavu … aby to nějak bylo, aby to nestálo zbytečně moc peněz a vynaložené prostředky jsou k ničemu… Prostě budu se opět opakovat, máme příliš hustou železniční síť, kde ty tratě často nestojí za nic…I tato trať, pokud nemá smyl do ni narvat ty mld, tak ji prostě zavřu, rychlíky i osobáky nahradí bus a sem ten náklad, co jezdí, tak si to prostě objede přes Cheb
To víš že jo. Zrovna kvůli takovým jako vy, se já budu mačkat v autobusu…
Posledné roky sa takmer pri každej oprave robia akosi často dlhé nepretržité výluky. Pri tom mnoho opráv sa dá spraviť dennými výlukami počas sedla. Aj zvršok je možné už strojovo čistiť a meniť krátkodobými výlukami. Kedysi dávno sa napr. pri výmene mostov postavil dočasný vedľa, ak to smerové pomery umožňovali. Pamatám si, ako bol taký dočasný drevenný most v devadesiatich rokoch postavený tu pri Jihlave https://sk.mapy.cz/zakladni?vlastni-body&ut=Nov%C3%BD%20bod&uc=9jYSLxUDVt&ud=49%C2%B024%2724.014%22N%2C%2015%C2%B037%2747.853%22E&x=15.6242191&y=49.4059305&z=16 aby výluka bola čo najkratšia
V dnešnej dobe úplné scifi.
…akorát tady mosty navazují na tunel…
Spíš doufám, že v délce vyloučené tratě budou sanovány svahy, vymýcené dřeviny a opravené propustky….
To se děje i bez výluky a nahodile, jak ke potřeba.
byt na tehle trati dopravcem je fakt za trest……byt pravidelnym cestujicim jest pak ryzim ocistcem
To mohu potvrdit – jednou jsem zažil nejen výluku na trati u Plas, ale i paralelní opravu hlavní silnice u Plas kudy tedy nemohly jezdit výlukové autobusy. Začal jsem z Plně do Chomutova nato konto jezdit přes Cheb (vyšlo to i časově stejně s ohledem na zpoždění autobusů které nabraly cestou přes Výrov, Babinu apod..) a brzy si radši už i koupím auto.
Dopravci z toho mohou i profitovat. 🙂 A výukové busy zas takové zpoždění neměly. Rychlíkové do deseti minut, zastávkové měly asi o 20 minut delší jízdní dobu. Ale to je téměř vždy, když je výluka Žihle-Plasy. Vlak je v téhle trase rychlejší než bus…
Pro cestující na této trati to znamená dodržení téměř každý rok se opakujícího rituálu Správy železnic v podobě několikaměsíční výluky na této trati. Pro příští rok plánuje Správa železnic přerušit provoz na trati v úseku Plasy – Mladotice na čtyři měsíce: od července do konce října.
—
Pro cestující na této trati už pouhý fakt, že je SŽ plná neschopných a sadistických vyžírků, která rok co rok silně znepříjemňuje cestujícím pocit z cestování, začíná být poněkud otravný.
To když tu trať obsluhovaly rychlíky (Most-Plzeň) od ČD, tak ta bez velkých výluk vesele chátrala až to nynějšího stavu.
Kdyz jsem tam jezdil pred dvaceti lety, tak byla porad nejaka vyluka, takze se od ty doby asi nic nezmenilo.
Já zase pravidelně před 15-10 lety. A na výluky si nijak zvláště nevzpomínám.
V dnešní době má člověk v životě jen málo opravdových jistot. Važme si jich! 😀
a celé to udělají v rámci jedné výluky, jo? nebo se pojede ve standardu SŽ pěkně každá akce zvlášť a s výlukou :D. Tato trať by mohla mít přezdívku “ výluková „
Nebyla by sama.
Budou ty konstrukce zachovány? Z tohohle období by to chtělo zachovat a využít někde druhotně.
„využít někde druhotně.“
Druhotně bude konstrukce využita ve sběrně druhotných surovin :-).
Přesně tak, kvůli mostu z roku 1901 se nám tu v Praze střídají delegace odborníků a milionáři se předhánějí, kdo to zaplatí a tady o 30 let starší unikát a kde nic tu nic. Asi to bude tím, že je to prostě jenom most. Tady i v pod Vyšehradem.