Neuvěřitelné jak dálniční tendry poslední dobou trvají klidně přes jeden rok. Ta dynamika prodlužujících se tendrů mi nepřijde opodstatněná a rád bych se dozvěděl její pravé důvody. Nejlépe od ŘSD Radka.
Mno stalo se i dřív, pamatuju jak se odvolala jakási slovenská firma (Deštruktprojekt?) s obratem pod milion, že kvalifikace „vysoké napětí“ je diskriminační podmínka pro stavbu tramvajového tunelu a řešil to až ÚOHS.
kpetr
5 měsíců
Hezký je zákres plánované vodní nádrže Kryry a připraveného dálničního mostu přes ní.
Aaabbb
5 měsíců
Bohužel musím říct, že se mi zdá, že ŘSD má do těch staveb úplně jiný drajv než Správa železnic. Možná by nebyly od věci nějaké výměnné pobyty úředníků mezi těmito organizacemi.
Po 2030 RSD pořád zůstanou nějaký dálnice, jako D49 či D52, D55 do Rakouska…asi nebude celý Pražský obchvat…
Ale taky pojedou zlepšení jedniček, tak aby nešly obcema, aby byly mimoúrovňový… Budou to menší stavby, ale ty práce kolem příprav a schválni bude stejně jako na dálnicích.
Naproti tomu SZ nemá prakticky žádný zkušenosti s nevejma stavbama, kde by museli i dodat vliv stavby na životní prostředí a okolí, upravit územní plán, vykoupit hodně pozemků…
Ale má, od Benešova na jih je to skoro celé v nové trase.
Jen je u nich dostatek nekompetentních osob, tak se v tom plácají, jako u Pustiměře. Obec na kterou úplně zaopměnli v EIA, obec chtěla EIA doplnit. No a dostatek nekompetentních osob začal vymýšlet pomstu majitelům polí.
Za 2 roky máme hotových cca 120km že 180km už se to blíží. Opravdu děkujme p. Kupkovi a jeho teamu za práci co nyní předvádí. Dostaly výstavbu na úplně jiný level.
Podílem Kupky si nejsem vůbec jistý. Výrazně neškodí, ale kredit jde za vedením ŘSD, kde po dlouhé sérii šašků a kamarádů konečně sedí někdo kompetentní.
Náhodou… Venkovský aeroklub, kde na louku z ničeho nic sedne B737… A vy si jen protíráte oči, jestli se Vám to nezdá. To by měl vidět každý, aspoň 1x za život! 🙂
Neuvěřitelné jak dálniční tendry poslední dobou trvají klidně přes jeden rok. Ta dynamika prodlužujících se tendrů mi nepřijde opodstatněná a rád bych se dozvěděl její pravé důvody. Nejlépe od ŘSD Radka.
Mno stalo se i dřív, pamatuju jak se odvolala jakási slovenská firma (Deštruktprojekt?) s obratem pod milion, že kvalifikace „vysoké napětí“ je diskriminační podmínka pro stavbu tramvajového tunelu a řešil to až ÚOHS.
Hezký je zákres plánované vodní nádrže Kryry a připraveného dálničního mostu přes ní.
Bohužel musím říct, že se mi zdá, že ŘSD má do těch staveb úplně jiný drajv než Správa železnic. Možná by nebyly od věci nějaké výměnné pobyty úředníků mezi těmito organizacemi.
Ne, úředníky ze Správy k tomu raději nepouštět. Možné škody jsou přílis velké, si představte mýtné brány, kde sedí báby na hradlech. (Praha-Beroun)
chceš zničit ŘSD?
Po 2030 RSD pořád zůstanou nějaký dálnice, jako D49 či D52, D55 do Rakouska…asi nebude celý Pražský obchvat…
Ale taky pojedou zlepšení jedniček, tak aby nešly obcema, aby byly mimoúrovňový… Budou to menší stavby, ale ty práce kolem příprav a schválni bude stejně jako na dálnicích.
Naproti tomu SZ nemá prakticky žádný zkušenosti s nevejma stavbama, kde by museli i dodat vliv stavby na životní prostředí a okolí, upravit územní plán, vykoupit hodně pozemků…
Jakože SŽ nedělá EIS a nevykupuje pozemky? Jak jste na to přišel?
*EIA
„Naproti tomu SZ nemá“
Ale má, od Benešova na jih je to skoro celé v nové trase.
Jen je u nich dostatek nekompetentních osob, tak se v tom plácají, jako u Pustiměře. Obec na kterou úplně zaopměnli v EIA, obec chtěla EIA doplnit. No a dostatek nekompetentních osob začal vymýšlet pomstu majitelům polí.
Ono taky stavět silnici a železnici je dost rozdíl.
v čem?
Železnic má naopak výhodu ve vlivu na živ. prostředí.
A drží na ní magnet!
Za 2 roky máme hotových cca 120km že 180km už se to blíží. Opravdu děkujme p. Kupkovi a jeho teamu za práci co nyní předvádí. Dostaly výstavbu na úplně jiný level.
Podílem Kupky si nejsem vůbec jistý. Výrazně neškodí, ale kredit jde za vedením ŘSD, kde po dlouhé sérii šašků a kamarádů konečně sedí někdo kompetentní.
Kupka na to predevsim musi sehnat prachy a to se mu dari…
Ač se to nebude líbit, obrat nastal diky Ťokovi, ten prenastavil systém. Teď jde o to ho vylepšovat a nepokazit.
Priprava vystavby dalnice opravdu neni prace na dva roky…
Až bude hotová dálnice celá, budou moci z Prahy jezdit na karlovarské letiště (pokud sem bude z dálnice sjezd). Tím získá opodstatnění.
Přesně… a letiště v Praze ztratí smysl 😁😁😁
Náhodou… Venkovský aeroklub, kde na louku z ničeho nic sedne B737… A vy si jen protíráte oči, jestli se Vám to nezdá. To by měl vidět každý, aspoň 1x za život! 🙂
Metrostav už si brousí zuby 🙃