Bude ten úsek kolem Přerova šestiproud? Čtyřproud pro 2 dálnice a obchvat města mi přijde na první pohled nedostatečně. Nebo se pletu?
Vrták
2 let
Zajímalo by mě, proč autor tohoto článku opomíjí, že D55 je také nejkratší spojnicí Vídně s Ostravou a potažmo PL o celých 30km, navíc není třeba pochybovat o tom, že do budoucna to bude důležitější směr pro tranzit, než ten z Olomouce…
Marek Janík
2 let
To kličkování ve Strážnici skrz Rybářskou bude s kamionem super……
Do Rakouska to sice nepovede, ale v kombinaci s plánovaným obchvatem Břeclavy (nedálničním) to bude kvalitní napojení a alternativa k dlouhodobě plánované D52, popř. D3 v JČ…
Nevypadá ale je to okreska, je fakt že na venkov má kvalitní povrch a minimální provoz
Pedro72
2 let
Doufejme, že se podaří otevřít v termínu. Úsek do Moravského Písku bude mezitím ústit do přejezdu na Velkomoravské, což je už dnes noční můra pro místní i pro řidiče.
Ale taky by mě zajímala regulace dopravy po zapojení dálnice na E54. Leckomu se nebude chtít vracet zpět do Veselí, dvojka do Strážnice není žádná sláva a trojky kolem budou pro polské kamiony lákavé sousto.
Ty kamiony už tam jezdí teď, Strážnice nemá obchvat. Správně by údajně měly od Bzence jezdit ulicí Bzeneckou -> J.Skácela -> Veselská a přes náměstí jezdit jenom „v rámci“ E55 sever/jih, ale už jsem potkal kamion i tady… 48.902580, 17.313874 …moc místa tam není… Je jen otázka, kudy hnát obchvaty okolo Strážnice.
Bude ten úsek kolem Přerova šestiproud? Čtyřproud pro 2 dálnice a obchvat města mi přijde na první pohled nedostatečně. Nebo se pletu?
Zajímalo by mě, proč autor tohoto článku opomíjí, že D55 je také nejkratší spojnicí Vídně s Ostravou a potažmo PL o celých 30km, navíc není třeba pochybovat o tom, že do budoucna to bude důležitější směr pro tranzit, než ten z Olomouce…
To kličkování ve Strážnici skrz Rybářskou bude s kamionem super……
Prý by se mělo správně jezdit přes J.Skácela na křižovatku Veselská/Skácela/Nádražní
To taky není výhra, když tam “ zavazi“Veselská brana
… je zajimave, ze kazdy usek ma na vystavbu 3 roky. I kdyz se jedna o cca 4 km v rovinatem terenu. P.
Na výstavbu mostu potřebujete pruměně 2 stevební sezony, takže na tom není nic překvapivého.
Pro most běžného rozpětí (3 pole, jedno pole 20 – 30 m) vám bohatě stačí jedna stavební sezóna.
v rovinatém terénu víceméně v nivě Moravy, na konsolidaci podloží budete potřebovat 12-18 měsíců.
Není rovina jako rovina…znáte to tam? Všude písek, na už stavěném úseku se dělají násypy….a jak bylo zmíněno..stavební sezona netrvá celý rok.
Jen tak dál a až do Rakouska. Nejen jižní Morava ocení další dálniční napojení.
Do Rakouska nepovede, nebo ano? Končí na D2, pokud vím…
Do Rakouska to sice nepovede, ale v kombinaci s plánovaným obchvatem Břeclavy (nedálničním) to bude kvalitní napojení a alternativa k dlouhodobě plánované D52, popř. D3 v JČ…
Obchvat Břeclavi skončí na okreskách v Rakousku, ale nebudete se muset trmácet do Mikulova
Pokud se nemýlím, tak silnice z Břeclavi na hraniční přechod je pouze pro vozidla to 3,5t, takže všechny kamiony se musí stejně courat do Mikulova.
Ano. A pokud se neudělá obchvat Reitalu, tak tam nákladní dopravu nepustí.
B47 nevypadá jako okreska.
Nevypadá ale je to okreska, je fakt že na venkov má kvalitní povrch a minimální provoz
Doufejme, že se podaří otevřít v termínu. Úsek do Moravského Písku bude mezitím ústit do přejezdu na Velkomoravské, což je už dnes noční můra pro místní i pro řidiče.
Ale taky by mě zajímala regulace dopravy po zapojení dálnice na E54. Leckomu se nebude chtít vracet zpět do Veselí, dvojka do Strážnice není žádná sláva a trojky kolem budou pro polské kamiony lákavé sousto.
Strážničanům fakt nezávidím až jim budou jezdit kolony aut a kamionů přes náměstí. 🙁
Strážnice není jediná volba… na kilometry je to ještě blíže na Bzenec, Vracov, Vacenovice, Ratíškovice, Hodonín (a hodně lidí to jezdí).
Mimochodem neví někdo, zda se Bzenci daří ta iniciativa prodloužení dálnice o pár km:
https://hodoninsky.denik.cz/zpravy_region/bzenecti-chteji-premosteni-dalnice-az-pred-les-doubravu-obavaji-se-privalu-aut-2.html nebo tady celé: https://www.veseli-nad-moravou.info/cardfiles/card-19689/card-21217/files/bzenecti-chteji-premosteni-dalnice-az-pred-les-doubravu-obavaji-se-privalu-aut.pdf_d1e215b4f87cf1840c6c88708207cec31650802188.pdf
Při cestě přes Vracov je to kratší, ale zase je tam možné zdržení na tom železničním přejezdu se závorami?
Ty kamiony už tam jezdí teď, Strážnice nemá obchvat. Správně by údajně měly od Bzence jezdit ulicí Bzeneckou -> J.Skácela -> Veselská a přes náměstí jezdit jenom „v rámci“ E55 sever/jih, ale už jsem potkal kamion i tady… 48.902580, 17.313874 …moc místa tam není… Je jen otázka, kudy hnát obchvaty okolo Strážnice.
Nejen proto je potřeba rychle stavět až do Rakouska. A s našimi jižními sousedy se dohodnout na adekvátním propojení.
Bohužel to bude na řadu let konečná a Strážnice si to užije se vším všudy.
To je bohužel absolutní pravda…
On je tam už dneska takový provoz, že o moc více se tam toho nevejde.