Další úsek D55 chce ŘSD začít stavět příští rok, žádá o povolení

Vizualizace D55 v úseku Kokory - Přerov. Foto: ŘSDVizualizace D55 v úseku Kokory - Přerov. Foto: ŘSD

Příprava nabrala dvouletý skluz kvůli sporům o územní rozhodnutí.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Asd

Výborně. Jen ať se co nejdříve staví. Nejen v Kokorech budou za tu dálnici vděční.

Petr H

Je fajn, že ta severní část D55 se snad dostaví v nějaké normální době a v ucelené podobě. Ta jižní část na tom bude ale o dost hůře. Vše skončí na dlouhá léta v Bzenci a jsem docela zvědavý, jak bude vypadat doprava v této lokalitě. Od Bzence k Rohatci je plán zprovoznění 2031. To je hergot dlouhá doba a kdo ví, zda to nebude později. Takže hlavně Veselí a Strážnice si užijí provoz ještě v horší podobě, než jak to mají nyní.

Asd

Hlavně ta dálnice by měla být od německých po rakouské hranice. Snad se další úsek povede co nejdříve prosadit.

Vlastik

Tak to leda v roce 1944.

Asd

Mám za to že rok 1944 už proběhl. Aspoň dle nynějšího kalendáře. Jak už jsem říkal ta dálnice by měla spojovat Německo i Polsko s Rakouskem. Snad tomu pár ptáků a trocha písku nebudou dlouho bránit.

Vít

No bude to teď zajímavé od Bzence na jih. Dostavba posledních tří úseků má stát 17 miliard z toho deset miliard ten desetikilometrový lexanový tunel přes Bzeneckou Doubravu. Jestli to budou dělat v PPP režimu tak vybrat poradenskou firmu chce taky svůj čas. Kolovratník fanouškem D55 taky zrovna není. Sice bude omezen tranzit z konce dálnice ve Bzenci nad 12 tun jinam než na Veselí ale nárůst dopravy bude velký, vyhnout se Brnu je lákavé. Jantarová stezka prostě vede tudy.

t t

Já myslel že ta galerie nebude… Nebo ano. Vím že to dříve mělo jít v galerii v režimu 1+1 a pak to stopli. Snad to bude normální plnohodnotná dálnice bez galerie za normální penize

Jan Hřebíček

Jasně, spojení aglomerace Katowice – Ostrava s aglomerací Vídeň – Bratislava musí vést mimo Brno, kde se teď dělá umělý problém. Není na co čekat. Stejně tak je třeba co nejrychleji uvést do rozumného stavu silnici první třídy Jihlava – Znojmo – Hatě, aby alespoň pro část dopravy Praha – Vídeň nešla přes Brno.

Honza

V podstatě lze jen souhlasit,protože dalnice do Ostravy slouží jjen ako polská TIRstráda,ale co budete dělat s polskými kamiony před

Honza

Břeclaví to nevím.Přes rakouské území neprojedou takže zas na Mikulov?

Frantisek

Jo trochu lepsi obchvat Breclavy a pak pokracovat na A5 by to chtelo

Jan

Ty 4 roky v Kokorech, sklíčených ze dvou stran ústící dálnicí a z jedné strany rozestavěnou dálnici jim teda nezávidím. Bude to tady mazec a jen se divím, že se neapeluje na urychlení této stavby..

Asd

Snad se nějaké urychlení dohodne. Hodně bude záležet jak na terénu, tak i na počasí.

Michael

V článku je mapa vedlejšího úseku OL-Kokory..

Koro

Taky se tam píše o druhé polovině dálnice Kokory-Přerov. Asi bylo myšleno a druhé polovině dálnice Přerov-Olomouc