Další střetnutí na přejezdu, u Nové Role na Karlovarsku se srazil RegioShark s nákladním autem

Foto z místa nehody u Nové role. Zdroj: HZS Karlovarského krajeFoto z místa nehody u Nové role. Zdroj: HZS Karlovarského kraje

Událost se obešla bez zranění.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PvvS

No ještě že tam jelo něco , kde deformační zónu netvoří fíra a cestující.

JardaP

Aniž bych se snažil omlouvat šoféra. Tady to není zrovna typický přejezd se “světly jako talíře”. https://karlovarsky.denik.cz/galerie/stret-osobniho-vlaku-a-nakladniho-auta-u-nove-role.html?photo=1&back=4019501987-5901-19

JardaP

Mínus proč? Někomu to připadá jako analogie k Olomouci z minulého týdne? Pokud je to provizorní přejezd jen pro stavbu (usuzuji dle staršího komentuje dole), měl by se kromě šoféra zodpovídat i bezpečák stavební firmy. Stopka s dodatkovou tabulkou mi připadá trochu málo. Rozhledové podmínky podle fotek nevypadají valně, jasná oranžová kontrolka pro hodnocení rizik. Chlapík v reflexní vestě asistovat u přejezdu mobilní techniky, nejen náklaďáků. Třeba.

Liposh

To je jen štrejchnutí, na to vezmeš modrej lak na nehty a zatřeš to. 😉

Mínous

Já bych nejradši zatřel toho kreténa od volantu🙂

jal

Když bylo poškozeno jen spřáhlo, tak s těmi ostatními poškozeními jezdila už předtím?

Jan

Tato trať v posledních letech nemá štěstí…

Premek

To není o trati…

hopa

Žralok sice je fest polámanej, ale na to, že je po střetu s těžkym autem, tak dovnitř (do kabiny) nešlo naštěstí vůbec nic. Minimálně na tohle jsou nové vlaky super.

Gwann

A pujde opravit nebo je hnuty ram ci dodrbany podvozek?

Martin

Ať je to jak chce. Ať kdokoliv tvrdí, že přísnější tresty za vjetí na přejezd nepomůžou, tak nechť si sedne za kopyto a projede se po trati. Tady to víme, jak to končí protože to má „šťastný“ konec – veřejnost se to dozví. Víte kolik se toho ale stane a nikdo se to nedozví. Možná tak ti dva co řídí. Strojvedoucí je člověk, táta, syn, děda, brácha, vnuk, chlap. Strojvedoucí i ženy ….. Dělají většinou práci jako svůj sen a „pán vesmíru“ za volantem může během mrknutí oka toho nešťastníka na stanovišti „zhasnout“. Co ti lidé, kteří cestovali a automaticky… Číst vice »

Peter Sabol

No, asi pomôže len inštalovanie závor, aspoň ako optickej zábrany. Neviem, či sa niečo plánuje v rámci spomínaného úveru, ktorý si česká železnica chce vziať.

Karel

Česká železnice si bere úvěr na to, aby zlepšila své služby. Ne proto, aby financovala debily, kteří ignorují červená světla velikosti talíře.

Y.K.

Jenže přísnější tresty fakt nepomůžou. Proč by měly? Pomůže jedině systematické trestání za jakékoliv přestupky, nemusí být ukrutné ale musí být velmi pravděpodobné, aby se nějak srovnala kázeň. A to je věc kterou policie nedělá ať se jedná o přejezdy nebo jiné šílení na veřejných komunikacích.

Gwann

to máte 100% pravdu, policie je možná tak akorát povolit obci instalovat někde radar. nebo měšťáci a specializované firmy vymáhat parkovné. ale aby dostávali flastry agresivní řidiči (hlavně pošahaní lepiči na dálnicích, které máte prakticky v kufru), případně se tvrdě – i odebíráním aut – trestaly osoby recidivující nebo jezdící opakovaně se zabavenými papíry a zákazy jízdy, to neumíme. a profesionální řidiči by měli z povahy věci být pod větším drobnohledem a jejich profesní průkaz by měl být ukončován daleko snáze a za méně. jenže to by vše vyžadovalo práci, koordinaci obcí a policie a nakonec by to způsobilo politické… Číst vice »

Granja

A když nebyli v politice jakýsi „pitomio“ a „bureš“, tak předtím se toho měl chytit kdo, že to nešlo nikdy?

Gwann

Populistu a blbce tam bylo vždy dost, jen mám pocit, že se tihle škůdci zdokonaluji

David

Zrovna právě ve vymáhání parkování je na tom stát ještě hůř něž u jakýchkoli jiných přestupků. Nevím jak jsou na tom jiná města, ale Praha v podstatě špatné parkování nepokutuje.

Jan Tichavský

Přesně tak, každé nelegální projíždění přejezdů má být promptně postihováno i když nedojde k nehodě. Kamery se tam instalují a co z toho je? Když to bude fungovat, tak si řidiči uvědomí, že se jim riskování nevyplatí v žádném případě, tedy ani bez pomuchlaných plechů.

Kamui

Pomohlo by, kdyby se to přestalo brát tak, že mít ŘP skupiny B je základní lidské právo, a začala se dělat tvrdá selekce. I za cenu toho, že polovina populace by byla shledána k řízení trvale nekompetentní.

Cestovatel z Vysočiny

Už dnes hrozí za vjetí před vlak trest smrti, tak nevím, jak byste si vy trestači představovali další zpřísnění trestů. Holt vám to nefunguje.

kix

jenže tam je právě ta malá pravděpodobnost a oni si myslí, že to stihnou..samozřejmě pak je druhá kategorie, že přejezd i dokáží přehlídnout, tam nepomůže nic..což si myslím bylo v olomouci minulý týden

Marty

Super, přejezd pro stavbu a zabezpečení pouze kříži. A samozřejmě idiot v nákladním autě