Železnice • Dopravci Další španělské vlaky do Skandinávie. Jednotky Civity se testují v Česku 13.09. 2024 16:30 Jednotka CAF Civity Nordic. Foto: VUZ Do Švédska míří jednotky ve dvou verzích. Zpět na článek Pravidla diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz 6 Komentáře nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené Inline Feedbacks View all comments Osobák 2 měsíců Kdyz to není ten děsný Siemens, tak je naděje, že tam nebudou medová okna. El Barto Reply to Osobák 2 měsíců Aneb jak nacpat „medová okna“ úplně do všech diskuzí. Ano, víme, nelíbí se vám to, radši byste ty stahovací. Stačilo říct jednou. hroch.obojzivelny Reply to Osobák 2 měsíců Přiznávám, že jsem se musel dovzdělat, abych věděl, co to „medová okna“ jsou. Ale ještě stále mi uniká, co je na nich špatného… Dan 2 měsíců Kolik taková jednotka stojí? Myslím, že by mohla najít uplatnění i u nás, třeba na aktálně diskutované lince R14. Michal82 Reply to Dan 2 měsíců A take Budejovice-Brno či Pha-HK-Trutnov(Náchod) jkjk Reply to Dan 2 měsíců Záleží na konfiguraci. Tahle konkrétní objednávka (20x čtyřvozové EMU a 8x třívozové EDMU) stála Švédy nějakých 290 mil. eur.
Kdyz to není ten děsný Siemens, tak je naděje, že tam nebudou medová okna.
Aneb jak nacpat „medová okna“ úplně do všech diskuzí. Ano, víme, nelíbí se vám to, radši byste ty stahovací. Stačilo říct jednou.
Přiznávám, že jsem se musel dovzdělat, abych věděl, co to „medová okna“ jsou. Ale ještě stále mi uniká, co je na nich špatného…
Kolik taková jednotka stojí? Myslím, že by mohla najít uplatnění i u nás, třeba na aktálně diskutované lince R14.
A take Budejovice-Brno či Pha-HK-Trutnov(Náchod)
Záleží na konfiguraci. Tahle konkrétní objednávka (20x čtyřvozové EMU a 8x třívozové EDMU) stála Švédy nějakých 290 mil. eur.