dkv_obrazok

Další sobotní uzavírka metra B na východě Prahy. Řeší se průsaky na Českomoravské

Stanice metra Českomoravská v lednu 2025 po částečném odstrojení obkladů. Foto: DPPStanice metra Českomoravská v lednu 2025 po částečném odstrojení obkladů. Foto: DPP

Metro nebude jezdit v úseku Florenc – Vysočanská.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radek

Nejspíš nepůjde o standardní prázdninový provoz 🙂

Berhof

Narozdíl od srpnové výluky se tentokráte nedočkme i náhradní vlakové linky S2X?

Achilles

Tentokrát ne

Petr Drozda

Alespoň by se už konečně mohlo začít uvažovat o dostavbě více kolejových spojek v celé síti metra. Každá taková výluka znamená zbytečné ochromení půlky linky.

Petr

Spojky jsou jen na bývalých konečných, a to ještě že je při rozšiřování nezazdili. Pochybuju, že by se někomu chtělo přidělávat další.
Tohle je víceméně plánované, ale stačí jeden skokan (nebo nešika, co zavrávorá) a metro na půlce trasy nejede neplánovaně. Taky samozřejmě k tomu nějaké ty odpojovače a zkratovače, zažil jsem několikrát, že byl vyloučený úsek delší ne kvůli výhybkám, alke kvůli elektrice, která prý nejde vypnout na tak krátkém úseku.

hyper9

Spojky nejsou jen na bývalých konečných. Co třeba Pražského povstání? 😉

DavidS

Tam je ale asi kvůli té odstavné koleji, ne? Která taktéž nevím, proč tam je.

Adam Ř

Také nevím proč ji zbudovali tak jak ji zbudovali, ale určitě se využívá – večer tam strčej jedno metro a ráno odtamtud vyjíždí, díky čemuž můžou při stejné délce noční výluky zahájit provoz po celé délce trati o trošku dříve

Adam Ř

Ano, Pražského povstání a Petřiny jsou myslím jediné dvě výjimky

JanO

Jak ty spojky dostavět? U mělce založeného tunelu by možná šlo vykopat jámu shora, ale v případě nutnosti ražby spojovacího tunelu si to nedokážu představit.

jirka š

jak to proboha chcete technicky udělat?

MartinS.

Umíte si představit, na jak dlouho by se to metro muselo vyloučit z provozu? Neříkám, že by se mezi Dejvickou a Náměstím Míru nehodily spojky na Můstku a na Malostranské, ale kdo by je v té hloubce udělal? Totéž mezi Florencí a Smíchovským nádražím na Můstku a na Karláku. Ale to je z říše divokých snů. Všechno to odstrojit, dostat tam nějak techniku a potom hlavně jak, kdy a kam tu rubaninu odvážet?

Zbynek

Rubaninu odvezt v kontejnerech na plosinakach o nocni vyluce. Nakladka nejspise pasovym dopravnikem.

Zrovna tohle by problem byt nemusel, jinak mate pravdu, nic jednoducheho by to nebylo. Jedna z nejvetsich slabosti, ne-li vubec nejvetsi slabosti prazskeho metra.