Další silniční stavba na kraji Mladé Boleslavi. Začíná proměna křižovatky na turbookružní

Křižovatka v Průmyslové ulici na pomezí Kosmonos a Mladé Boleslavi. Foto: ŘSDKřižovatka v Průmyslové ulici na pomezí Kosmonos a Mladé Boleslavi. Foto: ŘSD

Křižovatkou denně projede přes 30 tisíc aut.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sova

Rychlostní limit 50 km/h, samý kruhový objezd a semafor na frekventovaném úseku silnice I. třídy. Přitom ta silnice o kousek dál směrem na Českou Lípu prudce klesá do údolí Jizery, krásně by se úsek I/38 od dálnice dal zahloubit a doplnit MÚK.

Místo toho se ze stávajícího p*ůseru udělá turbop*ůser 🙁

Naprosté zvěrstvo!

Stačí mini kruhový objezd aby zabral málo místa a pod tím podjezd aby auta z Boleslavi Na Doksy mohla jet 90 km/h

TTop

Existují tyhle nesmysly ještě někde? Teď jsem projel Itálii a jediné turbo co jsem míjel byl občas Opel. Hele a když tam budou dvě větve, bude ten kruhač superturbo nebo gigaturbo nebo jen turboturbo?
Každopádně nejlepší turbo bylo někde v okolí Karviné či Havířova a myslím že svého času i u Globusu v Olomouci, prostě se dal na výjezd do vnejsiho okruhu beton a kruhac najednou fungoval jak měl. Ale to už, počítám, u nás nejde.

Dálnice

Cela Prumyslova a potažmo severni obchvat MB I/38 je krystalicka prehlidka zprasenosti a nekoncepčního reseni. Kruhace a semaforove křižovatky na takovem tahu by byla dostacujici tak maximalne v 80.letech 20.stoleti…

MP22

Světelné křižovatky jsou tam pro to místo naopak v pohodě, mnohem lepší než ty kruháče. Chtělo by to ale na každé křižovatce 2 pruhy rovně a 1 odbočovací na každý směr, do třídy Klementa nebo bránu 13 odbočovací pruhy 2. Propustnost by byla podstatně vyšší než s OK a nemusejí se dělat estakády nebo tunely.