Další Regionova zřejmě na odpis. Na přejezdu u Holešova narazil kamion do vlaku s 50 lidmi

Nehoda vlaku a nákladního auta na přejezdu u Dobrotic. Foto: Správa železnicNehoda vlaku a nákladního auta na přejezdu u Dobrotic. Foto: Správa železnic

Zraněno je deset lidí, řidič nákladního auta těžce.

145 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
AdamK (PL)

Uszkodzona jest przyczepa – nadaje się do kasacji – wygląda na to że wagon silnikowy jest nieuszkodzony (choć może mieć ukryte uszkodzenia ramy) i może być użyty do połączenia z inną przyczepą.

Prives je poskozen – je vchodny k sesrotovani – to vypada, ze motorovy vuz je neposkozeny (i kdyz muze mít skryte poskození ramu) a lze jej pripojit k jinemu prívesu.
Omluvam se za mojou Cestinu – ja sem z Polska.

Martin H.

Zrušení tohoto vozidla je na celé té věci to jediné pozitivum..

David (Komi)

Tak údajně, dle České Televize je zraněno 9 lidí, z toho jeden těžce – ovšem jedna se o cestujícího. Řidič nákladního auta je ovšem prý zcela v pořádku!!

marek hudec

z diskuse je zase bramboračka….přitom stačí pojmenovat základní body * přejezd je označen výstražným křížem – OK světla jsou lepší a šraňky asi ještě víc, ale OBJEKTIVNĚ – desítky mld na osazení všech přejezdů světly a zhruba 50-60% frekentovanějších závorami NEMÁME * volantem trucku dneska kroutí kdekdo – existuje snad už i návrh na řidičák C+E od 18…ale proč? mizerný prachy v první řadě….money talks….pak se nedivte, že kamiony leckdy řídí čerstvě zletilí nevyježdění cápci, kterým papíry navíc „ve zkrácené lhůtě“ zařídí přepravce, tělesně i duševně opotřebovaní penzisti, kterým bych nesvěřil ani stodvácu s prázdnou nádrží a cizinci (poláci rumuni… Číst vice »

Vavrroch

Do diskusní bramboračky pěkně přispěly také výroky o „nezabezpečeném“ či dokonce „nechráněném“ přejezdu, ač je v článku uvedeno, cituji „K nehodě došlo na přejezdu (P7263), který je zabezpečen pouze výstražnými kříži“ (konec citátu). Duchové „nechráněných“ přejezdů se v diskusích o nehodách na přejezdech vůbec objevují s pozoruhodnou vytrvalostí. Obecně mi připadá, že navzdory častým přejezdovým incidentům a jejich medializaci přestal být přejezd řidiči vnímán jako místo, hodné pozornosti. Chyby s následky jsou jistě tragické, ale část nehod (netvrdím, že i tato) je způsobena i vědomým ignorováním signalizace či pravidel. Ignorování se ovšem po nehodě vehementně popírá… Jak dlouho to potrvá,… Číst vice »

mirek

Je opravdu zajímavé že v rámci PR akce – ,,Přejezdy 500,, SŽ instaluje závory tam, kde se žádné nehody nedějí a tenhle přejezd jim jaksi unikl. Ono se stačí podívat na kartu přejezdů a je to jasně vidět. Nebo zapátrat v paměti. Hmm, něco tady nehraje.

K6_

Závory nic nevyřeší, když řidiči jezdí úmyslně na červenou, i přes sklápějící se závory. Každou chvíli je nehoda i na přejezdech se závorama…

Petr

Jako nemám nic ale jizdit s tim denně 2hodiny je na vydání knihy

Petr

To se rozleští. Být to auto je za měsíc v bazaru jako nebourané a po prvním majiteli. 😀

Vašek

Teď říkali ve zprávách, že řidič automobilu je nezraněn.

Jirka

Já vím, že je ten přejezd jen do cihelny, ale před pár lety tam byla taky nehoda vlaku s kamionem, nebylo by přece jen dobré jakkoliv je ten přejezd řídce frekventovaný, tam ty výstražný světla dát? Nebude to tím, že tuhle škodu bude platit pojišťovna viníka, tedy kamionu, (stejně jako tu minulou platila pojišťovna) a to zabezpečení by si musela szdc zaplatit sama, ale to fakt tak málo záleží na těch lidech? Klidně se s váma vsadím pokud tam bude ta cihelna i nadále, pokud tam zůstane železnice a pokud tam zůstane nezabezpečený přejezd, do 5 let se tahle nehoda… Číst vice »

Maty

Nebylo by lepší kdyby si řidiči zopakovali značky a jak se u nich mají chovat? Než to házet na sž?

Vlastimil Kocurek

Můžete mít deset křížů, ale světla to nenahradí, protože na některých přejezdech není vidět vůbec nic. Nemluvě ani o tom, že podle průzkumů, spousta řidičů nemá v pořádku zrak, (ani psychiku), světla jsou zapotřebí. A pokud sž není schopna dát na všechny přejezdy světla, ať raději zruší nejméně vytížené tratě, a ty co zůstanu, ať řádně zabezpečí světly. Lidský život je to nejvíce cenné.

HIV

Těch nehod tam už byla spousta, řidičům částečně brání ve výhledu stromy asi 100m k Bystřici, viz mapy.cz letecky

K6_

A co jim brání, aby slyšeli houkání, nebo aby respektovali předpisy a rozhlédli se a nejezdili stylem „to ještě stihnu“?

Hala D

Žádný mladík ten šofér. Zajímalo by mě kolik bylo tomu dnešnímu.

Jan Sova

Regína je věčný kolorit našich železnic a proto se jedná o stroj, který není určen ke šrotaci.

bvovka

Já myslel, že ostatní ještě opravili, teda kromě Perninku.

Hřebíček

Přesně tak. Nevím o žádné Regionově zrušené po nehodě na přejezdu. Možná pan redaktor má přesnější informace a mohl by dodat konkrétní čísla vyřazených Regionov.

bvovka

To k tomu asi muselo dojít letos, protože všechny ostatní byly na začátku roku v provozu. Je možné, že kvůli brzké dodávce 🦊 a ETCS začali poslední dobou na i na opravu lehce vadných Regionov kašlat.

Hřebíček

V DPOV ve Veselí prochází i letos opravami Regionovy po celkem velkých nehodách, také mě to překvapilo, ale je to tak. Tj. můj dotaz trvá – která Regionova byla zrušena po střetu na přejezdu. Domnívám se, že doposud žádná.

999

Zrušena asi zatím né, ale s 310 to vypadá bledě:
https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=4519303

ABC

trochu laminátu a papundeklu a bude to jak málo jetý po důchodci z vesnice….

Vendelín

Etcs do každého vozidla, jakmile mine balízu přejezdu s vlakem, tak zastaví. 🤣

Vendelín

myslel jsem do každého silničního vozidla.

Hala D

Vynikající nápad. To by bylo řevu od Česmadu. Do každého náklaďáčku krabičku za 10mega.

Igor Mauricio

Pokud to má být vtip, tak za mne se Vám teda moc nepovedl.

Jiří Kocurek

Místních autobijců bych se chtěl zeptat, jesli odmítnou pít pivo vezené dále než 50 km od pivovaru. A kolik z nich bydlí v 50km okruhu od Bráníka.

Jiří Kocurek

Přesně to jsem čekal: Doprava se musí omezit těm ostatním.

Gwann

Ja si pivo klidne sam uvarim.

Na poznamku, ze slad a chmel a kvasnice mi nekdo musi privezt…mam taky odpoved.

Jezdim pro ne vlakem.

Původní Aleš

Kocurek, tolikrát jsem si říkal, co to berete za matroš. A konečně je jasno, Bráník! Tak si to užijte, my ostatní ty chcanky fakt nepijeme. A já třeba nejsem autobijec, ale před nechráněným přejezdem se pečlivě rozhlédnu. Tenhle točvolant to evidentně neudělal.

Původní Aleš

A točvolant není urážka těch co se živí ježděním (sám mám půlku příjmů z autodopravy), ale pojmenování těch co umí jen točit volantem a mozek u toho mají vypnutý.

Vlastimil Kocurek

Asi jste prozatím nenarazil na přejezd, kde nebylo vidět nic, já přes takový jezdil pravidelně. Ty kříže tam byly asi proto, aby se člověk pomodlil, před přejetím koleje, i když tedy měly trochu jiný tvar.

Cestovatel z Vysočiny

Státem provozovaná hazardní hra na přejezdech pokračuje. Nehody tohoto typu se stávají snad co druhý den. A vždycky se to spláchne s tím, že řidič byl tupec a jinak je vše v pořádku. No není to v pořádku. Přejezdy vznikaly v době těžkých parních lokomotiv a lehkých koňských povozů. Dnes máme lehké vlakové jednotky a těžká nákladní auta narvaná k prasknutí. Čili úplně opačná situace. Lobby automobilové dopravy si tady vymohla spoustu práv a žádné povinnosti. Kapitalizace zisků a socializace ztrát. Jaké řešení navrhuji? Bude to jako dostat facku, ale myslím to naprosto vážně a má to svou logiku: pro… Číst vice »

David Peca

Souhlasím s argumenty, ale nebudu lajkovat, protože řešení je skutečně extrémní a souhlasil bych po diskusi. Ale silniční doprava se extrémně chová, normálním řidičům to kazí část psychopatů s mobilem v ruce.

Cestovatel z Vysočiny

Jo, byla by to krutá změna, ale příčinou není můj návrh, nýbrž to, kam jsme to celé desítky let nechali zajít. Bylo by to beztak jen přechodné, protože automobiloví přepravci by konečně byli donuceni podílet se odpovídajícím způsobem na financování infrastruktury a zabezpečení JEJICH provozu. Nevidím např. vůbec žádný důvod, proč by přejezd se závorami měla hradit dráha, když ta je tam 150 let. A že pak přeprava palety bude stát o stovku víc, to jsem ochoten unést.

ušatá

Ano, silniční doprava se musí spolupodílet na nákladech na přejezdy. Právě proto, že řidiči nejsou ukáznění, nerespektují pravidla, předpisy. Tak proč to má mít na svých bedrech finančně jen dráha – tedy cestující a dopravci po železnici. Rozumné by bylo, aby 80% nákladů na přejezd musela dávat silniční doprava. Ono by to hodně pomohlo i těm řečem o drahé železnici a levné silnici.

rudlafara

Ona to není část a nejsou to hlavně jen mobily. Projeďte se někdy autem víc po ČR a hlavně tam ,kde jsou jakékoliv průmyslové zóny, to, co si chlapci od kulaté lopaty s inteligencí dlažební kostky dovolují a co je jim bohužel tolerováno PČR je neskutečné. Bohužel společenskou odpovědnost, za totální devastaci naší země kamiony, denní nehody blokující spoustu lídí a ohrožování svých dětí negramoty s přetíženými monstry na všech silnicích a ve městech neseme všichni!!!! Svou lhostejností a leností tuto situaci řešit….

Jiří Kocurek

Zakázal bych stavbu tomu, kdo si ty cihly objednal a co už stojí mu zboural! Stop devastaci ČR!

Jerys

Řídící jsou tupci a silniční zákon jim nic neříká. Autoškola to samé.dost přejezdu se dá zrušit a hodně jich vylepšit. Ale tento přejezd je známý.kdyz tady jedu s vlakem tak radši lehce pribrzdim.

Jiří Kocurek

„se stávají snad co druhý den“

160 x 2 = 365 a u všech střetnutí to bly kamion, nikdy nic menšího.

Tolik ke vylhaným dojmům.

Jiří Kocurek

Ten kamion jel z cihelny.

Má vás dům vlečku? Byl postaven z cihel po silnici nevezených?

Michal

Nejel z cihelny.

John

Ať to zní jakkoli zjednodušeně, tak to jednoduché opravdu je – řidič byl tupec. Dalo by se říct, že pálím do vlastních řad (mám papíry na kamion, včetně profesáku) ale jen málokdo si dovede představit, jaká koncentrace hlupáků je v této rizikové profesi
🔺čest výjimkám🔺

Jan Sova

v kamionové dopravě je personální krize, ne kvůli financím ale kvůli sociálním a zdravotním navazujícím podmínkám. Kdyby to dělalo jen pár skalních fandů, kteří na to mají od přírody buňky, bylo by lépe, ale asi tak 1/3 dopravních firem a nestíhalo by se vozit.

John

Souhlasím, že krize v kamionové dopravě opravdu existuje, a to už nekonečně dlouho. Na druhou stranu člověk nemusí být skalní fanda volantu, aby zvládal dodržet elementární podmínky, jako například rozhlédnout se doleva a doprava před přejezdem; tohle nedělá pouze úplný idiot.

ušatá

O to větší důvod konečně dostat více dopravy na koleje a snižovat přepravu po silnicích!!!

Tomas

Zase další deb… za volantem kamionu
Doživotně bez papírů
A nejakej ten rok v chládku..

Mendy

To je P7264?

Pepa

P7263

Hala D

Znovu říkám, že za zhruba 70% neštěstí na železnici můžou kamiony a IAD na přejezdech. Teroristi na silnicích.

Jiří Kocurek

A těch zbylcýh 30 % dělá kdo, když na dráze jsou bezchybní?

dopravopat

Točvolant dotočil. Síce šukafony nemám z pochopiteľných dôvodov rád, vrátane rôznych modernizácií, toto ale nie je správny postup, ako ich vyraďovať. Našťastie iba ľahké zranenia (točvolant ako vinník nehody ma až tak netrápi). Šťastie v nešťastí, mohlo to dopadnúť horšie. Ak už nič iné, tak aspoň o jeden šukafon menej.

Jelen

Tohle není žádný šukafon, 814 vážně šukafon není.

Marek Janík

šukafon ve žlutém provedení

jal

Když začal jezdit Jančura, žlutý šukafon byl pro neznalé lidi najednou perfektní vlak.

dopravopat

Novinka sezóny 2024: Šukafonní „ropovod“, priamy spoj Praha – Split, Ostrava – Split, Brno – Split, Plzeň – Split, České Budejovice – Split – Zlín – Split. Megaropovod vnizkne v Břeclavi, kde sa všetky šukafony pospájajú. Spacie oddiely netreba, stačí sa zásobiť pivom, pivom a ešte raz pivom. Súpravy z Plzne aj Českých Budejovíc budú mať jeden šukafon plný tankového piva, súprava zo Zlína Zude mať reštaurák v ktorom bude slivovica. V súprave bude pre istotu radená Bardotka, ktorá to celé v prípade nutnosti utiahne.

Vavrroch

Správný nátěr bardotky zajistí svobodomyslná alternativní úderka „Moron Graffiti Crew“ z materiálu nabytého demokratizací vlastnictví.

dopravopat

„vrátane rôznych modernizácií“

Igor Mauricio

To jsem rád, že už znáte viníka. Jenom teda nevím, proč DI událost stále vyšetřuje.

dopravopat

Som si na 99% istý kto nehodu zavinil.

Alibaba

My o vás víme, že nemáte rádi vozy 810 a jejich klony, no alergenů na světě existuje spousta. 🙂
Ale že by se měli vyřazovat takhle, ta to už je moc.

coolio

Tohle místo potřebuje rázné řešení. Přejezd zrušit, je nebezpečný.
Trať zrušit taky, když tam ráno jede tolik lidí, že by jim stačil autobus. Win-win pro všechny strany.

Hala D

Já bych zrušil kamiony a přejezd.

Leštění

Jeden autobus by rozhodně nestačil, pokud by trvá nestali. A taky se nejedná o nejzatizenejsi usek .

Ondra

Já bych zrušil tebe.

coolio

Tak doneš flašku 😀

Elb

50 cestujících, to je hranice kapacity autobusu, to už by to pak nemělo kam růst.

ušatá

50 cestujících v autobuse? No to by byla kvalita jízdy. Ono když už je tam 20 lidí, tak ta jízda nestojí za nic.

Jiří Kocourek

No jo zase tydýt za volantem…

Další šrot konečně pryč

Každá zničená regionova je důvod k oslavě ::-)

182-097

Pořád dokola jeden a ten samý přejezd u cihelny. Kolik tam už bylo nehod a výsledek žádný. Jedině spousty zraněných a ohromné materiální škody.

Jiří Kocourek

Ale ten přejezd za to opravdu nemůže…

182-097

To nikdo neříká. Ale v době kdy se instalují závory na Osoblažce, staví výstražníky u kdejakého přejezdu na pole, nebo zavádí omezení na 20 km/h ve stoupání 40 promile na štrece na Malou Morávku (na přejezdy ke kterým třeba nevede ani cesta), tak je to prasárna, po mnoha těžkých nehodách tady ten nechat jen tak. Několik let jsem tady jezdil a nebylo to nic příjemného, několikrát už jsem musel brzdit na rychlobrzdu, ale naštěstí to vždycky vyšlo.

Jan Sova

Závory na Osoblažce špica (čti bez problémů)… Osobně viděno 03.06.2023

Jiří Kocurek

Pamatuju ještě jednu před tím.

No ke každé stavbě RD vlečku, cihly se po silnici vozit přeestanou. Ikdyž potřebujete jenom opravit komínovou hlavu, ani dvoukolák!

HIV

Před více jak 50 lety jsem tímto raním vlakem s ušatou jezdíval denně z Bystřice do Holešova na gympl. Už tenkrát se přesně na tomto nechráněném přejezdu často srážely vlaky se silničními vozy (cihelna), které končily i tragicky, parní lokomotiva je mnohem těžší. Snad se někdy tento přejezd dočká šraňků nebo aspoň výstražných světel …

Petr

Nebo zrušení

Jiří Kocurek

paráda, zvlikvidujeme další českou firmu. A pak budeme do piva brečet, že se tady nic nevyrábí….

Igor Mauricio

Nemyslel Petr spíše zrušení přejezdu?

Alibaba

Nechci psát za Kocourka, ale když by se teoreticky zrušil přejezd a hlavně by se zrušil bez náhrady, tak ta firma nemá kudy vozit své výrobky a zanikne.
Takže když zrušit, tak s nějakou náhradní komunikací, ale tady asi bude řešení osadit PZZ.

Hala D

Mají zainvestovat do vlečky.

Alibaba

Stejně si myslím, že bez přístupu i po silnici/cestě to nepůjde. Jak by se do cihelny dostávali lidi? A IZS?

Hala D

V televizi ukazovali tuto i nehodu z roku 2015 srážku s náklaďákem s cihlami.

Alibaba

Takže zde postavit PZZ.

K6_

PZZ nepomůže, když řidiči jezdí i na červenou.

Alibaba

To jako budou projíždět i závory?

malý Jarda

Nesmysl, kdo chce, hledá způsoby. Pozemky firmy sousedí se silnicí, která vede mezi Holešovem a Žopy. Kdyby chtěli, mohou se klidně do světa dostávat bez toho, aby ničili vlaky a ohrožovali cestující. Jen by museli chtít, no.

Jerys

Je to tak přejezdy v poli mají světla a takový frekventovaný jen cedule sz se neprobere nikdy.

Jerys

Zase ten přejezd.. a hlavně že je tam rovina a je tam vidět. Tomu řídící dát do držky. Všem cestujícím brzké uzdravení. Reginu zatím nechat tak a popřípadě spojit s jinou po nehodě.

Jarda

reginu do kovošrotu a nahradit třeba klimatizovaným stadlerem nebo desirem.

Jerys

Když bude rs1 sem pro. Tady ale mnel jet saryk ale Valmez jich má málo.. ale přijdou.zase zmizely skoro 810 a to je plus.

Jarda

tak pokud by byl žralok, tak tím lépe, je pohodlnější než „pavouk“ a desiro.

Jan Sova

Ale je docela uřvanej dovnitř, nato že je to moderna.

Leštění

Rs1 jsou pro tuhle trať poněkud nedostačující z pohledu kapacity.

Granja

Lze je spojit až do 3 ks.

jal

Přesně. Na stadlera si kamion netroufne a nehody přestanou.

Jiří Kocurek

Do držky? Dostal daleko větší ránu. Udělat mu tohle trojice nácků, tak jdou za pokus o vraždu.

HIV

Je tam sice rovina, ale 100m směrem k Bystřici brání výhledu na trať stromy. Viz mapy.cz z letadla

David Peca

Těch 50 lidí by mělo žalovat řidiče nákladního vozu za ohrožení a újmu na zdraví. Protože náš stát to za ně neudělá, stát tuto dopravu preferuje.

David Peca

Kdyby ta vana byla plná šutrů, tak tam jsou mrtvý.

Jarda

asitak, státem uměle protlačovaný způsob přepravy. To by mělo skončit.

ksz

Zeleno-žluto-oranžový fujtajbl na odpis ? Alespoň jedna pozitivní zpráva.

jal

Hlavně aby se dal opravit kamion. A řidič by měl dostat za likvidaci 814 metál. Že?

Hala D

A co zranění? To je taky pozitivní?

Petr

Mínusy mám určitě od těch, kterým nedošlo, že tam jsou zraněni a mohlo být i hůř

ksz

Jeden mínus mátre ode mě, protože nechápete, že zraněné neřeším; že jsem pouze rád, že tenhle paskvil z českých kolejí pomalu a jistě mizí (a pouze k tomu jsem se vyjadřoval).

BTW, zkuste se též zamyslet, že kdyby tam jelo něco pořádného a ne tahle laminátová parodie na vlak, mohla být zranění ve vlaku mnohem menší.

Hala D

Vy se zkuste zamyslet, kdyby tam ten kamion nejel, případně řidič nebyl idiot, tak by se nic nestalo.

David Peca

Jste jen anonymní hlupák a považoval jsem vás za trola. Co kdyby ta vana byla plná šutrů a ten lumen to před vlak postavil? To vás ani deformační zóny nezachrání.

Hala D

Krásný příklad dnešního přístupu k automobilům a náklaďákům. Můžou vše, nemusí nic.

Jarda

se šrotací techto vlaků souhlasím, už měli být dávno v kovošrotu, ale ne tímto způsobem. Pak že profesionál…
Ikdyž oni je dispečeři honí jak nadmutý kozy a do toho ještě tachograf, takže se snaží někam dojet až za hranici možností, protože za pozdní příjezd jim dají penalizaci, taktéž když není kde udělat pauzu.

Gwann

Přesně řečeno, tahle krása buď neměla vůbec vzniknout nebo max v 50ks.

Ale na srotaci je jich škoda, nejnovější mají jen lehce přes 10 let…

Jarda

pokud ty „nejnovější“ dostali při modernizaci nový podvozek, tak pak ano, ale jestli je to kopačka, jak jízda na divokym bejkovi, že to mlátí a kope kolem sebe, tak teda neee, pokud to má nový podvozek, že to bude pohodlná jízda tak jo a plus klimu. Případně vyměnit za „pavouka“ desiro nebo „žraloka“.

Gwann

To poskakovani je vetsinou vada svrsku. Uz je mame, tak at se dojezdi.

Alibaba

Mě by zajímalo, jak by měl vypadat nový podvozek na regionovách? Na tom současným jednonápravovým se toho už moc vymyslet nedá a jiný se tam nevejde.

Jiří Kocurek

Hele, ani na železnici nejsou svatí. A kdybyste měli mít stejné pokuty jako řidiči, tak se nehne kolo.

Jan

Nikdy bych nevěřil, že se dá tohle přehlédnout. Od doby, co mají mobily displeje a data už to připouštím…

Pezos

Viz asi před dvěma lety, kdy kamioňák způsobil hromadnou nehodu na D5. Zjistili, že měl na palubovce tablet, kde běžel hokej.

Matoch

Tyhle žvásty jsem slyšel od mnoha pražských ševců (řidičů tramvají). Někteří z těch ševců , kteří se takto vyvyšovali, sami jednoho dne dokázali přehlédnout i autobus, nákladní automobil a občas i dokonce tramvaj. Nejčastěji se to stávalo těm, kdo se o své vlastní neomylnosti takto obelhávali nejhlasitěji. Podotýkám, že v DPP nepracuju od roku 1997, takže o čumění do mobilů opravdu řeč být nemůže.

Jan

Kamiony a DPP je úplně jiná disciplína…

182-097

Stejné nehody se daly na tom přejezdu zažít už v době kdy žádné mobily ještě ani nebyly.

Jan

To asi nic nedokazuje…

Jiří Kocurek

Jaké mobily byly 21. prosince 1950?

Pepa

Podle map krásný rozhled na obě strany…

Pezos

„Profesionální“ řidič.

Hala D

Zabavit papíry, a až se vykurýruje v nemocnici, už nepustit za volant. Možná ještě obžalovat z obecného ohrožení.

P_V

Čímž výrazně snížíte jeho schopnost splácet škodu.

ABC

škoda se hradí z povinného ručení. žádné stovky miliónů přesahující běžný limit to tady zřejmě nebudou.

Peeetr

I kdyby to bylo nad, tak takoví lidé více miliónů dlouhodobě nesplácí a raději upadnou do ilegality.

ABC

samozřejmě, neboť je stejně nikdy nesplatí

Jiří Kocurek

Proč do ilegality? Prohlásit osobní bankrot není nic nelegálního.

ABC

ano, ale třeba náhrady škody na zdraví se bankrotem zbavit nelze

Leinad

Já bych byl raději, kdyby exekuce nebyla na všechno nad životní minimum, ale na x% z přijmu. (Kdo platí víc, měl by výhody)

watslaw

Když za tím volantem bude, místo splacení škody nadělá další.

Hala D

To mě fakt nezajímá. Ale určitě zabráním opakování případu.

Pavel B.

A pod příštím článkem budete brečet nad nedostatkem řidičů…

Hala D

Já nebrečím nad nedostatkem řidičů, protože nejsem fanda dnešního profanování automobilismu. Spíše se divím lidem, že tak nebezpečnou a blbě placenou práci ještě dělají. Ono, ten vlak je jednodušší na řízení a i bez strojvůdce hned tak nevykolejí. Viz mimořádná událost ve Vel. Mezu.

rudlafara

A proč bychom prosím měli brečet nad nedostatkem řidičů? Ahá, nojo, zase tradiční, že nebudou ráno rohlíky….. 🙂

Jiří Kocurek

Přiveze vám je František, hned potom co si položí kojeničky.

Matoch

Obžalován bude téměř jistě. Jak to ale pomůže s problémem blikáním zneváženého červeného světla a ergonomicky vadných norem pro budování přejezdů, mi jaksi nedochází.

Jiří Kocurek

Muj tip: Myslel si, že to jsou vlečkové koleje v areálu fabriky.

Neměl seznání, jsou tam jenom kříže, komunikace je účelová, jiný příjezd do cihelny není.

Leinad

I po vlečce by mohlo něco jet. Ale jo, tohle vysvětlení dává smysl.
V každém případě doufám, že řidič řekne jak to bylo ve skutečnosti, a byl bych rád kdyby se podle toho udělalo nějaké opatření. (Zvýraznit značení, prosekat křoví v rozhledu, pískáček, …)

K6_

Když to někde nezná, tak o to víc snad má dávat pozor.