Další Regionova zřejmě na odpis. Na přejezdu u Holešova narazil kamion do vlaku s 50 lidmi
Nehoda vlaku a nákladního auta na přejezdu u Dobrotic. Foto: Správa železnic
Zraněno je deset lidí, řidič nákladního auta těžce.
Zraněno je deset lidí, řidič nákladního auta těžce.
Uszkodzona jest przyczepa – nadaje się do kasacji – wygląda na to że wagon silnikowy jest nieuszkodzony (choć może mieć ukryte uszkodzenia ramy) i może być użyty do połączenia z inną przyczepą.
Prives je poskozen – je vchodny k sesrotovani – to vypada, ze motorovy vuz je neposkozeny (i kdyz muze mít skryte poskození ramu) a lze jej pripojit k jinemu prívesu.
Omluvam se za mojou Cestinu – ja sem z Polska.
Zrušení tohoto vozidla je na celé té věci to jediné pozitivum..
Tak údajně, dle České Televize je zraněno 9 lidí, z toho jeden těžce – ovšem jedna se o cestujícího. Řidič nákladního auta je ovšem prý zcela v pořádku!!
z diskuse je zase bramboračka….přitom stačí pojmenovat základní body * přejezd je označen výstražným křížem – OK světla jsou lepší a šraňky asi ještě víc, ale OBJEKTIVNĚ – desítky mld na osazení všech přejezdů světly a zhruba 50-60% frekentovanějších závorami NEMÁME * volantem trucku dneska kroutí kdekdo – existuje snad už i návrh na řidičák C+E od 18…ale proč? mizerný prachy v první řadě….money talks….pak se nedivte, že kamiony leckdy řídí čerstvě zletilí nevyježdění cápci, kterým papíry navíc „ve zkrácené lhůtě“ zařídí přepravce, tělesně i duševně opotřebovaní penzisti, kterým bych nesvěřil ani stodvácu s prázdnou nádrží a cizinci (poláci rumuni… Číst vice »
Do diskusní bramboračky pěkně přispěly také výroky o „nezabezpečeném“ či dokonce „nechráněném“ přejezdu, ač je v článku uvedeno, cituji „K nehodě došlo na přejezdu (P7263), který je zabezpečen pouze výstražnými kříži“ (konec citátu). Duchové „nechráněných“ přejezdů se v diskusích o nehodách na přejezdech vůbec objevují s pozoruhodnou vytrvalostí. Obecně mi připadá, že navzdory častým přejezdovým incidentům a jejich medializaci přestal být přejezd řidiči vnímán jako místo, hodné pozornosti. Chyby s následky jsou jistě tragické, ale část nehod (netvrdím, že i tato) je způsobena i vědomým ignorováním signalizace či pravidel. Ignorování se ovšem po nehodě vehementně popírá… Jak dlouho to potrvá,… Číst vice »
Je opravdu zajímavé že v rámci PR akce – ,,Přejezdy 500,, SŽ instaluje závory tam, kde se žádné nehody nedějí a tenhle přejezd jim jaksi unikl. Ono se stačí podívat na kartu přejezdů a je to jasně vidět. Nebo zapátrat v paměti. Hmm, něco tady nehraje.
Závory nic nevyřeší, když řidiči jezdí úmyslně na červenou, i přes sklápějící se závory. Každou chvíli je nehoda i na přejezdech se závorama…
Jako nemám nic ale jizdit s tim denně 2hodiny je na vydání knihy
To se rozleští. Být to auto je za měsíc v bazaru jako nebourané a po prvním majiteli. 😀
Teď říkali ve zprávách, že řidič automobilu je nezraněn.
Já vím, že je ten přejezd jen do cihelny, ale před pár lety tam byla taky nehoda vlaku s kamionem, nebylo by přece jen dobré jakkoliv je ten přejezd řídce frekventovaný, tam ty výstražný světla dát? Nebude to tím, že tuhle škodu bude platit pojišťovna viníka, tedy kamionu, (stejně jako tu minulou platila pojišťovna) a to zabezpečení by si musela szdc zaplatit sama, ale to fakt tak málo záleží na těch lidech? Klidně se s váma vsadím pokud tam bude ta cihelna i nadále, pokud tam zůstane železnice a pokud tam zůstane nezabezpečený přejezd, do 5 let se tahle nehoda… Číst vice »
Nebylo by lepší kdyby si řidiči zopakovali značky a jak se u nich mají chovat? Než to házet na sž?
Můžete mít deset křížů, ale světla to nenahradí, protože na některých přejezdech není vidět vůbec nic. Nemluvě ani o tom, že podle průzkumů, spousta řidičů nemá v pořádku zrak, (ani psychiku), světla jsou zapotřebí. A pokud sž není schopna dát na všechny přejezdy světla, ať raději zruší nejméně vytížené tratě, a ty co zůstanu, ať řádně zabezpečí světly. Lidský život je to nejvíce cenné.
Těch nehod tam už byla spousta, řidičům částečně brání ve výhledu stromy asi 100m k Bystřici, viz mapy.cz letecky
A co jim brání, aby slyšeli houkání, nebo aby respektovali předpisy a rozhlédli se a nejezdili stylem „to ještě stihnu“?
https://www.pozary.cz/clanek/114574-v-dobroticich-na-kromerizsku-se-stretl-nakladni-automobil-s-osobnim-vlakem-ten-vykolejil/
8 let zpět, stejný přejezd.
Žádný mladík ten šofér. Zajímalo by mě kolik bylo tomu dnešnímu.
https://www.pozary.cz/clanek/114574-v-dobroticich-na-kromerizsku-se-stretl-nakladni-automobil-s-osobnim-vlakem-ten-vykolejil/
8 let zpět….
Regína je věčný kolorit našich železnic a proto se jedná o stroj, který není určen ke šrotaci.
Já myslel, že ostatní ještě opravili, teda kromě Perninku.
Přesně tak. Nevím o žádné Regionově zrušené po nehodě na přejezdu. Možná pan redaktor má přesnější informace a mohl by dodat konkrétní čísla vyřazených Regionov.
To k tomu asi muselo dojít letos, protože všechny ostatní byly na začátku roku v provozu. Je možné, že kvůli brzké dodávce 🦊 a ETCS začali poslední dobou na i na opravu lehce vadných Regionov kašlat.
V DPOV ve Veselí prochází i letos opravami Regionovy po celkem velkých nehodách, také mě to překvapilo, ale je to tak. Tj. můj dotaz trvá – která Regionova byla zrušena po střetu na přejezdu. Domnívám se, že doposud žádná.
Zrušena asi zatím né, ale s 310 to vypadá bledě:
https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=4519303
trochu laminátu a papundeklu a bude to jak málo jetý po důchodci z vesnice….
Etcs do každého vozidla, jakmile mine balízu přejezdu s vlakem, tak zastaví. 🤣
myslel jsem do každého silničního vozidla.
Vynikající nápad. To by bylo řevu od Česmadu. Do každého náklaďáčku krabičku za 10mega.
Pokud to má být vtip, tak za mne se Vám teda moc nepovedl.
Místních autobijců bych se chtěl zeptat, jesli odmítnou pít pivo vezené dále než 50 km od pivovaru. A kolik z nich bydlí v 50km okruhu od Bráníka.
Přesně to jsem čekal: Doprava se musí omezit těm ostatním.
Ja si pivo klidne sam uvarim.
Na poznamku, ze slad a chmel a kvasnice mi nekdo musi privezt…mam taky odpoved.
Jezdim pro ne vlakem.
Kocurek, tolikrát jsem si říkal, co to berete za matroš. A konečně je jasno, Bráník! Tak si to užijte, my ostatní ty chcanky fakt nepijeme. A já třeba nejsem autobijec, ale před nechráněným přejezdem se pečlivě rozhlédnu. Tenhle točvolant to evidentně neudělal.
A točvolant není urážka těch co se živí ježděním (sám mám půlku příjmů z autodopravy), ale pojmenování těch co umí jen točit volantem a mozek u toho mají vypnutý.
Asi jste prozatím nenarazil na přejezd, kde nebylo vidět nic, já přes takový jezdil pravidelně. Ty kříže tam byly asi proto, aby se člověk pomodlil, před přejetím koleje, i když tedy měly trochu jiný tvar.
Státem provozovaná hazardní hra na přejezdech pokračuje. Nehody tohoto typu se stávají snad co druhý den. A vždycky se to spláchne s tím, že řidič byl tupec a jinak je vše v pořádku. No není to v pořádku. Přejezdy vznikaly v době těžkých parních lokomotiv a lehkých koňských povozů. Dnes máme lehké vlakové jednotky a těžká nákladní auta narvaná k prasknutí. Čili úplně opačná situace. Lobby automobilové dopravy si tady vymohla spoustu práv a žádné povinnosti. Kapitalizace zisků a socializace ztrát. Jaké řešení navrhuji? Bude to jako dostat facku, ale myslím to naprosto vážně a má to svou logiku: pro… Číst vice »
Souhlasím s argumenty, ale nebudu lajkovat, protože řešení je skutečně extrémní a souhlasil bych po diskusi. Ale silniční doprava se extrémně chová, normálním řidičům to kazí část psychopatů s mobilem v ruce.
Jo, byla by to krutá změna, ale příčinou není můj návrh, nýbrž to, kam jsme to celé desítky let nechali zajít. Bylo by to beztak jen přechodné, protože automobiloví přepravci by konečně byli donuceni podílet se odpovídajícím způsobem na financování infrastruktury a zabezpečení JEJICH provozu. Nevidím např. vůbec žádný důvod, proč by přejezd se závorami měla hradit dráha, když ta je tam 150 let. A že pak přeprava palety bude stát o stovku víc, to jsem ochoten unést.
Ano, silniční doprava se musí spolupodílet na nákladech na přejezdy. Právě proto, že řidiči nejsou ukáznění, nerespektují pravidla, předpisy. Tak proč to má mít na svých bedrech finančně jen dráha – tedy cestující a dopravci po železnici. Rozumné by bylo, aby 80% nákladů na přejezd musela dávat silniční doprava. Ono by to hodně pomohlo i těm řečem o drahé železnici a levné silnici.
Ona to není část a nejsou to hlavně jen mobily. Projeďte se někdy autem víc po ČR a hlavně tam ,kde jsou jakékoliv průmyslové zóny, to, co si chlapci od kulaté lopaty s inteligencí dlažební kostky dovolují a co je jim bohužel tolerováno PČR je neskutečné. Bohužel společenskou odpovědnost, za totální devastaci naší země kamiony, denní nehody blokující spoustu lídí a ohrožování svých dětí negramoty s přetíženými monstry na všech silnicích a ve městech neseme všichni!!!! Svou lhostejností a leností tuto situaci řešit….
Zakázal bych stavbu tomu, kdo si ty cihly objednal a co už stojí mu zboural! Stop devastaci ČR!
Řídící jsou tupci a silniční zákon jim nic neříká. Autoškola to samé.dost přejezdu se dá zrušit a hodně jich vylepšit. Ale tento přejezd je známý.kdyz tady jedu s vlakem tak radši lehce pribrzdim.
„se stávají snad co druhý den“
160 x 2 = 365 a u všech střetnutí to bly kamion, nikdy nic menšího.
Tolik ke vylhaným dojmům.
Ten kamion jel z cihelny.
Má vás dům vlečku? Byl postaven z cihel po silnici nevezených?
Nejel z cihelny.
Ať to zní jakkoli zjednodušeně, tak to jednoduché opravdu je – řidič byl tupec. Dalo by se říct, že pálím do vlastních řad (mám papíry na kamion, včetně profesáku) ale jen málokdo si dovede představit, jaká koncentrace hlupáků je v této rizikové profesi
🔺čest výjimkám🔺
v kamionové dopravě je personální krize, ne kvůli financím ale kvůli sociálním a zdravotním navazujícím podmínkám. Kdyby to dělalo jen pár skalních fandů, kteří na to mají od přírody buňky, bylo by lépe, ale asi tak 1/3 dopravních firem a nestíhalo by se vozit.
Souhlasím, že krize v kamionové dopravě opravdu existuje, a to už nekonečně dlouho. Na druhou stranu člověk nemusí být skalní fanda volantu, aby zvládal dodržet elementární podmínky, jako například rozhlédnout se doleva a doprava před přejezdem; tohle nedělá pouze úplný idiot.
O to větší důvod konečně dostat více dopravy na koleje a snižovat přepravu po silnicích!!!
Zase další deb… za volantem kamionu
Doživotně bez papírů
A nejakej ten rok v chládku..
To je P7264?
P7263
Znovu říkám, že za zhruba 70% neštěstí na železnici můžou kamiony a IAD na přejezdech. Teroristi na silnicích.
A těch zbylcýh 30 % dělá kdo, když na dráze jsou bezchybní?
Točvolant dotočil. Síce šukafony nemám z pochopiteľných dôvodov rád, vrátane rôznych modernizácií, toto ale nie je správny postup, ako ich vyraďovať. Našťastie iba ľahké zranenia (točvolant ako vinník nehody ma až tak netrápi). Šťastie v nešťastí, mohlo to dopadnúť horšie. Ak už nič iné, tak aspoň o jeden šukafon menej.
Tohle není žádný šukafon, 814 vážně šukafon není.
šukafon ve žlutém provedení
Když začal jezdit Jančura, žlutý šukafon byl pro neznalé lidi najednou perfektní vlak.
Novinka sezóny 2024: Šukafonní „ropovod“, priamy spoj Praha – Split, Ostrava – Split, Brno – Split, Plzeň – Split, České Budejovice – Split – Zlín – Split. Megaropovod vnizkne v Břeclavi, kde sa všetky šukafony pospájajú. Spacie oddiely netreba, stačí sa zásobiť pivom, pivom a ešte raz pivom. Súpravy z Plzne aj Českých Budejovíc budú mať jeden šukafon plný tankového piva, súprava zo Zlína Zude mať reštaurák v ktorom bude slivovica. V súprave bude pre istotu radená Bardotka, ktorá to celé v prípade nutnosti utiahne.
Správný nátěr bardotky zajistí svobodomyslná alternativní úderka „Moron Graffiti Crew“ z materiálu nabytého demokratizací vlastnictví.
„vrátane rôznych modernizácií“
To jsem rád, že už znáte viníka. Jenom teda nevím, proč DI událost stále vyšetřuje.
Som si na 99% istý kto nehodu zavinil.
My o vás víme, že nemáte rádi vozy 810 a jejich klony, no alergenů na světě existuje spousta. 🙂
Ale že by se měli vyřazovat takhle, ta to už je moc.
Tohle místo potřebuje rázné řešení. Přejezd zrušit, je nebezpečný.
Trať zrušit taky, když tam ráno jede tolik lidí, že by jim stačil autobus. Win-win pro všechny strany.
Já bych zrušil kamiony a přejezd.
Jeden autobus by rozhodně nestačil, pokud by trvá nestali. A taky se nejedná o nejzatizenejsi usek .
Já bych zrušil tebe.
Tak doneš flašku 😀
50 cestujících, to je hranice kapacity autobusu, to už by to pak nemělo kam růst.
50 cestujících v autobuse? No to by byla kvalita jízdy. Ono když už je tam 20 lidí, tak ta jízda nestojí za nic.
No jo zase tydýt za volantem…
Každá zničená regionova je důvod k oslavě ::-)
Pořád dokola jeden a ten samý přejezd u cihelny. Kolik tam už bylo nehod a výsledek žádný. Jedině spousty zraněných a ohromné materiální škody.
Ale ten přejezd za to opravdu nemůže…
To nikdo neříká. Ale v době kdy se instalují závory na Osoblažce, staví výstražníky u kdejakého přejezdu na pole, nebo zavádí omezení na 20 km/h ve stoupání 40 promile na štrece na Malou Morávku (na přejezdy ke kterým třeba nevede ani cesta), tak je to prasárna, po mnoha těžkých nehodách tady ten nechat jen tak. Několik let jsem tady jezdil a nebylo to nic příjemného, několikrát už jsem musel brzdit na rychlobrzdu, ale naštěstí to vždycky vyšlo.
Závory na Osoblažce špica (čti bez problémů)… Osobně viděno 03.06.2023
Pamatuju ještě jednu před tím.
No ke každé stavbě RD vlečku, cihly se po silnici vozit přeestanou. Ikdyž potřebujete jenom opravit komínovou hlavu, ani dvoukolák!
Před více jak 50 lety jsem tímto raním vlakem s ušatou jezdíval denně z Bystřice do Holešova na gympl. Už tenkrát se přesně na tomto nechráněném přejezdu často srážely vlaky se silničními vozy (cihelna), které končily i tragicky, parní lokomotiva je mnohem těžší. Snad se někdy tento přejezd dočká šraňků nebo aspoň výstražných světel …
Nebo zrušení
paráda, zvlikvidujeme další českou firmu. A pak budeme do piva brečet, že se tady nic nevyrábí….
Nemyslel Petr spíše zrušení přejezdu?
Nechci psát za Kocourka, ale když by se teoreticky zrušil přejezd a hlavně by se zrušil bez náhrady, tak ta firma nemá kudy vozit své výrobky a zanikne.
Takže když zrušit, tak s nějakou náhradní komunikací, ale tady asi bude řešení osadit PZZ.
Mají zainvestovat do vlečky.
Stejně si myslím, že bez přístupu i po silnici/cestě to nepůjde. Jak by se do cihelny dostávali lidi? A IZS?
V televizi ukazovali tuto i nehodu z roku 2015 srážku s náklaďákem s cihlami.
Takže zde postavit PZZ.
PZZ nepomůže, když řidiči jezdí i na červenou.
To jako budou projíždět i závory?
Nesmysl, kdo chce, hledá způsoby. Pozemky firmy sousedí se silnicí, která vede mezi Holešovem a Žopy. Kdyby chtěli, mohou se klidně do světa dostávat bez toho, aby ničili vlaky a ohrožovali cestující. Jen by museli chtít, no.
Je to tak přejezdy v poli mají světla a takový frekventovaný jen cedule sz se neprobere nikdy.
Zase ten přejezd.. a hlavně že je tam rovina a je tam vidět. Tomu řídící dát do držky. Všem cestujícím brzké uzdravení. Reginu zatím nechat tak a popřípadě spojit s jinou po nehodě.
reginu do kovošrotu a nahradit třeba klimatizovaným stadlerem nebo desirem.
Když bude rs1 sem pro. Tady ale mnel jet saryk ale Valmez jich má málo.. ale přijdou.zase zmizely skoro 810 a to je plus.
tak pokud by byl žralok, tak tím lépe, je pohodlnější než „pavouk“ a desiro.
Ale je docela uřvanej dovnitř, nato že je to moderna.
Rs1 jsou pro tuhle trať poněkud nedostačující z pohledu kapacity.
Lze je spojit až do 3 ks.
Přesně. Na stadlera si kamion netroufne a nehody přestanou.
Do držky? Dostal daleko větší ránu. Udělat mu tohle trojice nácků, tak jdou za pokus o vraždu.
Je tam sice rovina, ale 100m směrem k Bystřici brání výhledu na trať stromy. Viz mapy.cz z letadla
Těch 50 lidí by mělo žalovat řidiče nákladního vozu za ohrožení a újmu na zdraví. Protože náš stát to za ně neudělá, stát tuto dopravu preferuje.
Kdyby ta vana byla plná šutrů, tak tam jsou mrtvý.
asitak, státem uměle protlačovaný způsob přepravy. To by mělo skončit.
Zeleno-žluto-oranžový fujtajbl na odpis ? Alespoň jedna pozitivní zpráva.
Hlavně aby se dal opravit kamion. A řidič by měl dostat za likvidaci 814 metál. Že?
A co zranění? To je taky pozitivní?
Mínusy mám určitě od těch, kterým nedošlo, že tam jsou zraněni a mohlo být i hůř
Jeden mínus mátre ode mě, protože nechápete, že zraněné neřeším; že jsem pouze rád, že tenhle paskvil z českých kolejí pomalu a jistě mizí (a pouze k tomu jsem se vyjadřoval).
BTW, zkuste se též zamyslet, že kdyby tam jelo něco pořádného a ne tahle laminátová parodie na vlak, mohla být zranění ve vlaku mnohem menší.
Vy se zkuste zamyslet, kdyby tam ten kamion nejel, případně řidič nebyl idiot, tak by se nic nestalo.
Jste jen anonymní hlupák a považoval jsem vás za trola. Co kdyby ta vana byla plná šutrů a ten lumen to před vlak postavil? To vás ani deformační zóny nezachrání.
Krásný příklad dnešního přístupu k automobilům a náklaďákům. Můžou vše, nemusí nic.
se šrotací techto vlaků souhlasím, už měli být dávno v kovošrotu, ale ne tímto způsobem. Pak že profesionál…
Ikdyž oni je dispečeři honí jak nadmutý kozy a do toho ještě tachograf, takže se snaží někam dojet až za hranici možností, protože za pozdní příjezd jim dají penalizaci, taktéž když není kde udělat pauzu.
Přesně řečeno, tahle krása buď neměla vůbec vzniknout nebo max v 50ks.
Ale na srotaci je jich škoda, nejnovější mají jen lehce přes 10 let…
pokud ty „nejnovější“ dostali při modernizaci nový podvozek, tak pak ano, ale jestli je to kopačka, jak jízda na divokym bejkovi, že to mlátí a kope kolem sebe, tak teda neee, pokud to má nový podvozek, že to bude pohodlná jízda tak jo a plus klimu. Případně vyměnit za „pavouka“ desiro nebo „žraloka“.
To poskakovani je vetsinou vada svrsku. Uz je mame, tak at se dojezdi.
Mě by zajímalo, jak by měl vypadat nový podvozek na regionovách? Na tom současným jednonápravovým se toho už moc vymyslet nedá a jiný se tam nevejde.
Hele, ani na železnici nejsou svatí. A kdybyste měli mít stejné pokuty jako řidiči, tak se nehne kolo.
Nikdy bych nevěřil, že se dá tohle přehlédnout. Od doby, co mají mobily displeje a data už to připouštím…
Viz asi před dvěma lety, kdy kamioňák způsobil hromadnou nehodu na D5. Zjistili, že měl na palubovce tablet, kde běžel hokej.
Tyhle žvásty jsem slyšel od mnoha pražských ševců (řidičů tramvají). Někteří z těch ševců , kteří se takto vyvyšovali, sami jednoho dne dokázali přehlédnout i autobus, nákladní automobil a občas i dokonce tramvaj. Nejčastěji se to stávalo těm, kdo se o své vlastní neomylnosti takto obelhávali nejhlasitěji. Podotýkám, že v DPP nepracuju od roku 1997, takže o čumění do mobilů opravdu řeč být nemůže.
Kamiony a DPP je úplně jiná disciplína…
Stejné nehody se daly na tom přejezdu zažít už v době kdy žádné mobily ještě ani nebyly.
To asi nic nedokazuje…
Jaké mobily byly 21. prosince 1950?
Podle map krásný rozhled na obě strany…
„Profesionální“ řidič.
Zabavit papíry, a až se vykurýruje v nemocnici, už nepustit za volant. Možná ještě obžalovat z obecného ohrožení.
Čímž výrazně snížíte jeho schopnost splácet škodu.
škoda se hradí z povinného ručení. žádné stovky miliónů přesahující běžný limit to tady zřejmě nebudou.
I kdyby to bylo nad, tak takoví lidé více miliónů dlouhodobě nesplácí a raději upadnou do ilegality.
samozřejmě, neboť je stejně nikdy nesplatí
Proč do ilegality? Prohlásit osobní bankrot není nic nelegálního.
ano, ale třeba náhrady škody na zdraví se bankrotem zbavit nelze
Já bych byl raději, kdyby exekuce nebyla na všechno nad životní minimum, ale na x% z přijmu. (Kdo platí víc, měl by výhody)
Když za tím volantem bude, místo splacení škody nadělá další.
To mě fakt nezajímá. Ale určitě zabráním opakování případu.
A pod příštím článkem budete brečet nad nedostatkem řidičů…
Já nebrečím nad nedostatkem řidičů, protože nejsem fanda dnešního profanování automobilismu. Spíše se divím lidem, že tak nebezpečnou a blbě placenou práci ještě dělají. Ono, ten vlak je jednodušší na řízení a i bez strojvůdce hned tak nevykolejí. Viz mimořádná událost ve Vel. Mezu.
A proč bychom prosím měli brečet nad nedostatkem řidičů? Ahá, nojo, zase tradiční, že nebudou ráno rohlíky….. 🙂
Přiveze vám je František, hned potom co si položí kojeničky.
Obžalován bude téměř jistě. Jak to ale pomůže s problémem blikáním zneváženého červeného světla a ergonomicky vadných norem pro budování přejezdů, mi jaksi nedochází.
Muj tip: Myslel si, že to jsou vlečkové koleje v areálu fabriky.
Neměl seznání, jsou tam jenom kříže, komunikace je účelová, jiný příjezd do cihelny není.
I po vlečce by mohlo něco jet. Ale jo, tohle vysvětlení dává smysl.
V každém případě doufám, že řidič řekne jak to bylo ve skutečnosti, a byl bych rád kdyby se podle toho udělalo nějaké opatření. (Zvýraznit značení, prosekat křoví v rozhledu, pískáček, …)
Když to někde nezná, tak o to víc snad má dávat pozor.